Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny Podcast fra OB.. JH taler bla om den nye banefordeling

    http://www.ob.dk/artikel/greve-gaester-obs-podcast.aspx

    direkte link til podcast

    https://soundcloud.com/odenseboldklu...-mathias-greve

    Comment


      Men hvis man forventer at blive klogere på faciliteterne osv behøver man ikke at bruge tid på denne podcast.. Den skal høres for interview med Greve og JBL

      DET er der ingen tvivl om....

      Men Morten W er en virkelig god vært og er med til at få podcasten til at glide smooth

      Comment


        Spændende hvem der gæster studiet i næste uge. Martin Davidsen henviser til dette billede, og at en af disse unge herrer vil komme..

        https://mobile.twitter.com/mpbdavidsen/status/916229201862299648/photo/1

        Jeg håber lidt på Christian Eriksen, men det er formentlig Daniel Høegh? Men det er også ligeså godt!

        Comment


          Ny podcast med Jack Jørgensen bla om Carlsberg

          https://soundcloud.com/obstemmer

          Sjovt at man overhovedet ikke vender faciliteter og banefordelingen som jeg finder meget mere interessant end ny hovedsponsor..
          Kan faktisk slet ikke forstå at der ikke har været noget officielt ude om det fra OB’s side selvom man nok ikke har styr på alle detaljer endnu
          Last edited by fmprOB; 07-10-2017, 09:32.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ny podcast med Jack Jørgensen bla om Carlsberg

            https://soundcloud.com/obstemmer

            Sjovt at man overhovedet ikke vender faciliteter og banefordelingen som jeg finder meget mere interessant end ny hovedsponsor..
            Kan faktisk slet ikke forstå at der ikke har været noget officielt ude om det fra OB’s side selvom man nok ikke har styr på alle detaljer endnu
            Ifølge Jesper Hansen "er der ingen tvivl om" at klubben nu skal til at kigge det. (ifølge OB podcast)
            Håber virkelig OSE er villige til at smide de penge ind i projektet, så både prof, akademi og amatører kan få nogle fantastiske forhold både i Ådalen og Falen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Ifølge Jesper Hansen "er der ingen tvivl om" at klubben nu skal til at kigge det. (ifølge OB podcast)
              Håber virkelig OSE er villige til at smide de penge ind i projektet, så både prof, akademi og amatører kan få nogle fantastiske forhold både i Ådalen og Falen.
              En af JJ første sætninger i podcasten var også “der er ingen tvivl om”

              Det gør jeg også.. Jeg bliver nok også trodsig hvis man spiser amatørafdelingen af med regning og må nøjes med lidt renoveringer.
              Men så dumme kan man simpelthen ikke være og det tror jeg heller ikke de er. Tror også man selv ønsker noget fedt og tidssvarende og har jo efter sigende lagt penge af til det længe

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Spændende hvem der gæster studiet i næste uge. Martin Davidsen henviser til dette billede, og at en af disse unge herrer vil komme..

                https://mobile.twitter.com/mpbdavids...299648/photo/1

                Jeg håber lidt på Christian Eriksen, men det er formentlig Daniel Høegh? Men det er også ligeså godt!
                Det kan næsten kun være Høegh, og det vil jeg glæde mig til!
                SLO

                Comment


                  Angående hvorfor der ikke kom flere til randerskampen: et af svarene er nok at vi har mødt dem så mange gange i foråret, at folk er trætte af dem.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    På det slørede billede de har lagt op på Facebook, så ligner det, at det er Rasmus Falk de har haft i studiet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      På det slørede billede de har lagt op på Facebook, så ligner det, at det er Rasmus Falk de har haft i studiet.
                      Hmm. Har det sgu stadig stramt med ham Falk. Jeg kan sagtens forstå hvorfor han skiftede væk fra OB med det talent han har.
                      Men tilgiver ham aldrig for at stå i en FCK trøje 6 måneder før hans kontrakt udløber. Det billede er brændt ind på nethinden og jeg husker stadig den dag hvor det skete som var det igår..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        På det slørede billede de har lagt op på Facebook, så ligner det, at det er Rasmus Falk de har haft i studiet.
                        Det tror jeg simpelthen ikke på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          På det slørede billede de har lagt op på Facebook, så ligner det, at det er Rasmus Falk de har haft i studiet.
                          Det synes jeg dælme da er svært at se. Jeg holder stadig på Høegh.
                          SLO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hmm. Har det sgu stadig stramt med ham Falk. Jeg kan sagtens forstå hvorfor han skiftede væk fra OB med det talent han har.
                            Men tilgiver ham aldrig for at stå i en FCK trøje 6 måneder før hans kontrakt udløber. Det billede er brændt ind på nethinden og jeg husker stadig den dag hvor det skete som var det igår..
                            Jeg kan sagtens følge dig. Det er ligesom 9/11 - alle husker hvor de var dagen derpå. Det samme med Falk i en FCK trøje - og det er ikke for at sammenligne de to ting, overhovedet.

                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Det synes jeg dælme da er svært at se. Jeg holder stadig på Høegh.
                            Jeg holder også på det er Høegh, men når jeg kigger på Daniel Høeghs tøjstil og Rasmus Falks tøjstil - så er det altså Rasmus som går i læderjakker, og meget lange t-shirts. Det mindes jeg ikke at se på Daniel Høegh. Se nedenstående billeder.

                            Men det ville give mening hvis det var Høegh grundet hans popularitet, og hans kontrakt i udlandet - hvad ville FCK sige til, at Falk gav interviews vedrørende en konkurrende klub?

                            Stemmer Fra Ådalens slørede billede:



                            Andre billeder:




                            Comment


                              Kunne da også være hyggeligt hvis Cristian Eriksen lige havde kigget forbi til en snak.

                              Men igen, der var jo en (OBstruktion) der skrev at Daniel Høegh mødte op til en træning, det kunne han jo passende gøre til en stemmer fra Ådalen snak :)

                              Altså to fluer med et smæk :D

                              Comment


                                Stemmer på Daniel. Synes vedkommende ser høj ud og ikke så meget hår omkring ørerne.

                                Comment

                                Working...
                                X