Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
    også for fodbolden Søren?
    Det ville være rigtigt godt for fodbolden, hvis der kom mange tilskuere til OBs kampe og superligaen generelt.

    Noget andet er, at jeg virkelig nyder Peter Brixs analyser og kommentarer, han gør det skarpt men også nuanceret. Davidsen skal stadig vænne sig til radioformatet, og forsøge at skrue lidt ned for "øhh'erne" og de lidt for lange og knudrede spørgsmål, det fungerer ikke så godt i radioen, men det bliver bedre, og lyden er heldigvis blevet god.

    Comment


      Der har du selvfølgelig en pointe Søren, men virkeligheden er vel en anden. Når jeg skriver for fodboldens skyld handler det om fodbold som begejstring og engagement og ikke som Superligaen hvor det handler om kunder og TV-penge. Hvis flere ser EM-finalen handler det om at lade sig begejstre, og ikke om svimlende TV-summer som fordyrer fodboldspillerne og spillet ekstremt kedelig at se på.
      Men ellers ja, kunne Odense Stadion begejstre i stedet - er det bedre for klubben, men nok ikke fodbolden generelt.

      Men i Brøndby til den såkaldte hadets kamp forventer man færre tilskuere grundet Em - så mon ikke også det sker i Odense.

      Jeg deler skam din begejstring omkring programmet, men i dette savnede jeg virkelig muligheden for at kunne spørge ind til OBs mand når han var for svævende og sprang elegant over - men sådan er formatet jo nu en gang.
      men jo ellers nyder jeg skam at lytte med.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
        Der har du selvfølgelig en pointe Søren, men virkeligheden er vel en anden. Når jeg skriver for fodboldens skyld handler det om fodbold som begejstring og engagement og ikke som Superligaen hvor det handler om kunder og TV-penge. Hvis flere ser EM-finalen handler det om at lade sig begejstre, og ikke om svimlende TV-summer som fordyrer fodboldspillerne og spillet ekstremt kedelig at se på.
        Men ellers ja, kunne Odense Stadion begejstre i stedet - er det bedre for klubben, men nok ikke fodbolden generelt.

        Men i Brøndby til den såkaldte hadets kamp forventer man færre tilskuere grundet Em - så mon ikke også det sker i Odense.

        Jeg deler skam din begejstring omkring programmet, men i dette savnede jeg virkelig muligheden for at kunne spørge ind til OBs mand når han var for svævende og sprang elegant over - men sådan er formatet jo nu en gang.
        men jo ellers nyder jeg skam at lytte med.
        Som der også bliver sagt mellem linjerne er der jo en del spørgsmål, der ikke skal stilles til Jack, men til direktørerne og ejerkredsen - og nok især sidstnævnte.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
          Der har du selvfølgelig en pointe Søren, men virkeligheden er vel en anden. Når jeg skriver for fodboldens skyld handler det om fodbold som begejstring og engagement og ikke som Superligaen hvor det handler om kunder og TV-penge. Hvis flere ser EM-finalen handler det om at lade sig begejstre, og ikke om svimlende TV-summer som fordyrer fodboldspillerne og spillet ekstremt kedelig at se på.
          Men ellers ja, kunne Odense Stadion begejstre i stedet - er det bedre for klubben, men nok ikke fodbolden generelt.
          Tjaa, det er jo så dit perspektiv på fodbolden. Jeg mener ikke, at det kvinderne render rundt og foretager sig, på nogen måde kan koble sig til det, som jeg vil kalde "fodbolden", altså herrefodbolden, som jo er den rigtige fodbold. Jeg under kvinderne succes, og jeg kan sagtens forstå, at folk bliver inspireret af deres gejst og amatørtilgang til det hele, det har sin charme, men det er i mine øjne ikke fodbold på et niveau, som er så fantastisk interessant, og jeg tror ikke det skaber nogen begejstring for fodbolden som sådan. Kvindefodbold er et afgrænset fænomen, og vil nok forblive det længe endnu.

          Comment


            Rigtig godt afsnit, måske det bedste i mine øjne. Og så er jeg stor fan af Peter Brix - i mine øjne er han et niveau over de fleste eksperter, som de etablerede medier benytter. Han er befriende ærlig og siger tingene, som de er. Det kunne rigtig mange lære noget af.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Rigtig godt afsnit, måske det bedste i mine øjne. Og så er jeg stor fan af Peter Brix - i mine øjne er han et niveau over de fleste eksperter, som de etablerede medier benytter. Han er befriende ærlig og siger tingene, som de er. Det kunne rigtig mange lære noget af.
              Også stor fan af Brix men syntes ikke at dette var en af de bedste afsnit

              Comment


                Interessant at høre om de mange tiltag og overvejelser i den kommercielle retning. Jeg hører det sådan, at Jack faktisk ved, at det nu primært er personer fra Odense, der gider gå på stadion. Han lægger vægt på, der skal komme endnu flere indenfor 5 km fra Bolbro. Men der kommer aldrig flere tilskuere før en halvleg som den anden i går ikke forekommer ret ofte. Og når man kan være sikker på en god oplevelse, vil der komme flere og nok også en del længere væk fra.

                Og selvfølgelig skal der en akustikmand ud, så den noget tynde stemning kan blive på stadions og formodentlig vokse af samme grund. Det er en FORUDSÆTNING for succes - ikke mindst når spillet på banen ikke giver nok stemning. Vi har skreget på lukkede hjørner i årevis.
                Last edited by Tåhyler; 07-08-2017, 09:52.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Ugens omgang podcast med stort fokus på Kent Nielsens OB-projekt kort inde tredje sæson.
                  I studiet. Kenneth Møller Pedersen, Simon Voetmann, Peter Brix og Martin Davidsen.
                  Find podcasten her: http://obstemmer.dk/ny-udsendelse-st...sen-projektet/

                  Comment


                    Det vil jeg glæde mig til. Kenneth Møller P'eeeeeeee er altid god.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      God udsendelse

                      hilsen en fra det berygtede negative forum som man nok ikke skal lytte for meget til

                      Comment


                        Kipper med flaget for Brix - fremragende indspark om det fesne top 6 pladder!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                          Kipper med flaget for Brix - fremragende indspark om det fesne top 6 pladder!!
                          Hørt og enig. Jeg kan fandme ikke huske hvem der endte på 6. pladsen sidste sæson.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Ny udsendelse er klar. Faktisk siden igår

                            https://soundcloud.com/obstemmer

                            Comment


                              Ham den nye gæst lyder sgu godt nok som en af de sure herinde

                              Har jeg et problem hvis jeg siger at jeg er fuldstændig enig i hans holdninger omkring tilstanden i OB og han var et rigtig friskt pust nu når Parsum ikke var med

                              Comment


                                Er jeg den eneste der syntes det klinger mega hult at høre JH udtale at man arbejder benhårdt på at finde en spiller der kan forstærke holdet?...
                                Føler mig simpelthen ikke overbevist om at det er det der foregår..
                                Føler mere det er "Vi slår til hvis en agent kommer forbi og giver os et godt tilbud" end "Vi er meget proaktive og aggressive i arbejdet på at finde en spiller der kan forstærke os"...

                                Comment

                                Working...
                                X