Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Orkede ikke at høre Kent Nielsen interwievet til ende- kom der en eneste konkret ting eller fortsatte han med flosklerne i det uendelige?
    Det fortsætter til slut. Derfor glæder jeg mig heller ike vildt meget over, at Jesper Hansen kommer - deres spørgsmål skal han nok komme let over med hans sædvanlige sorte, skrevet på forhånd-svar. Overrasker han og levere et godt interview, så sender jeg ham sgu en buket blomster.

    Comment


      Hej alle.

      Så er det i morgen, at Jesper Hansen kommer i studiet til en status på rigets tilstand i Ådalen... Vi kan se, at der ikke er tårnhøje forventninger til udsendelsen herinde, men forum er jo sjældent et sted for optimister ;-) Vi ser nu frem til udsendelsen og er meget fokuserede på, at det skal blive et godt program med gode spørgsmål og gode svar.

      I er i øvrigt velkomne til at stille spørgsmål til JH via vores Facebook-side: https://www.facebook.com/obstemmer/p...91414267580043 .

      Alt godt herfra.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
        Hej alle.

        Så er det i morgen, at Jesper Hansen kommer i studiet til en status på rigets tilstand i Ådalen... Vi kan se, at der ikke er tårnhøje forventninger til udsendelsen herinde, men forum er jo sjældent et sted for optimister ;-) Vi ser nu frem til udsendelsen og er meget fokuserede på, at det skal blive et godt program med gode spørgsmål og gode svar.

        I er i øvrigt velkomne til at stille spørgsmål til JH via vores Facebook-side: https://www.facebook.com/obstemmer/p...91414267580043 .

        Alt godt herfra.
        Det er fordi den kære JH ikke selv kan se hans mangler, og hans svar bliver så kedelige og forudsigelig. Man kunne jo spørge om han ikke syntes det er en fiasko med placeringen. Og om det ikke er en fiadko, at han igen skal rydde op i gruppen pga fejlkøb. Det var også sjovt hvis han skal forholde dig til at de 3 dårligste spillere i sæsonen er de 3 højest lønnede. Hvad han siger til at folk holder sig væk fra stadion så længe, at der er så ringe kommunikation fra klubben.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
          Hej alle.

          Så er det i morgen, at Jesper Hansen kommer i studiet til en status på rigets tilstand i Ådalen... Vi kan se, at der ikke er tårnhøje forventninger til udsendelsen herinde, men forum er jo sjældent et sted for optimister ;-) Vi ser nu frem til udsendelsen og er meget fokuserede på, at det skal blive et godt program med gode spørgsmål og gode svar.

          I er i øvrigt velkomne til at stille spørgsmål til JH via vores Facebook-side: https://www.facebook.com/obstemmer/p...91414267580043 .

          Alt godt herfra.
          Hvornår regner du med at podcasten er tilgænglig?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
            Hej alle.

            Så er det i morgen, at Jesper Hansen kommer i studiet til en status på rigets tilstand i Ådalen... Vi kan se, at der ikke er tårnhøje forventninger til udsendelsen herinde, men forum er jo sjældent et sted for optimister ;-) Vi ser nu frem til udsendelsen og er meget fokuserede på, at det skal blive et godt program med gode spørgsmål og gode svar.

            I er i øvrigt velkomne til at stille spørgsmål til JH via vores Facebook-side: https://www.facebook.com/obstemmer/p...91414267580043 .

            Alt godt herfra.
            Det bliver helt sikkert et godt forsøg - men I får absolut intet nyt ud af JH. Man kan ikke lære en gammel hund nye tricks på en time.

            F.eks får I aldrig ham til at kalde det en fiasko, ud fra deres egne forventninger, at vi ikke kom i top 6.

            Dét ville i sandhed være en sensation, hvis det skete.

            Ud over dét, kan jeg virkelig ikke se, hvad I kunne få ud af ham, der ville adskille det, han har sagt i adskillige andre interviews om emnet.

            Skabelonerne er klar "Vi er selvfølgelig forbandet", "Det er klart vi altid er på udkig efter at forstærke truppen" og andre intetsigende floskler.

            I kunne spørge ham om de virkelig gik efter Fellah og i så fald han svarer "ja" - om han anerkender at de fleste fans ikke ville se det som en forstærkning.

            Spørg ham om ikke bare denne sæson - men om hans samlede virke - og om han føler noget som helst ansvar for en nedgang på 24 procent i tilskuertal.

            Spørg ham om det ikke er en alvorlig alarmklokke, når ikke engang Brøndby kan trække over 6.000 tilskuere til en kamp på stadion.

            Hvis der er mangel på emner, så kig på alt vi har snakket om herinde - om kommunikation - om folks oplevelse af kampene kontra det, som både han, Kent og spillertrup har kommunikeret ud.

            Spørg om spillestillen passer ind i den traditionelle forestilling om, hvordan OB har spillet og er blevet opfattet igennem de sidste 30-40 år.

            Ja, vi er ikke ligefrem optimister, men alt sammen er sgu ikke grebet ud af den blå luft.

            En god udsendelse afhænger af, at det ikke bliver for meget talen efter munden, men at man virkelig går ham på klingen.

            At det er alvorligt, at der er så mange, der ikke stoler på hans eller Kents arbejde, og at vi har mistet så mange tilskuere.

            At det betyder noget, at vi kun var et JJ mål fra at være sidst ved vinterpausen.

            At os herinde ikke kun brokker os for at brokke os, er pointen.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
              Hej alle.

              Så er det i morgen, at Jesper Hansen kommer i studiet til en status på rigets tilstand i Ådalen... Vi kan se, at der ikke er tårnhøje forventninger til udsendelsen herinde, men forum er jo sjældent et sted for optimister ;-) Vi ser nu frem til udsendelsen og er meget fokuserede på, at det skal blive et godt program med gode spørgsmål og gode svar.

              I er i øvrigt velkomne til at stille spørgsmål til JH via vores Facebook-side: https://www.facebook.com/obstemmer/p...91414267580043 .

              Alt godt herfra.
              Det kan bare umuligt blive godt, sorry. Manden er så fuld af benægtelse og selvindbildning, at der intet kommer ud af at spørge om noget som helst.
              Manden har været en dundrende fiasko fra dag 1, men bunder naturligvis også i en ledelse, som har givet ham et elendigt mandat, så det hele falder tilbage på ledelsen af klubben, som naturligvis er for vanskeligt for programmet, at gå i dybden med.

              Comment


                Forum kan ikke prale af et overload af optimister, nej. Men her er rigtig mange realitiske fans. :-)

                Jeg tror ikke at jeg har det store til Jesper Hansen, fordi jeg ved at svaret ikke vil være af den kvalitet som jeg gerne ønsker.

                Jeg kunne dog godt tænke mig, at han talte lidt faciliteterne. Jeg vil have kolde facts. Hvad gør man aktivt for at forbedre dem? Hvad tillader reglerne, og hvilke muligheder efterlader det os? Hvilke overvejelser har man gjort ift. nuværende placering og hvor kunne en eventuel forbedring/erstatning ligge? Hvor skal pengene findes til at finansiere en eventuel opgradering - er man på jagt efter sponsorer, eller skal det finansieres på baggrund af fodboldens resultater? Altså i bund og grund vil jeg bare have et svar på hvor fanden vi er henne... ? Det må da være en topprioritet eftersom en opgradering vil gøre vores klub den del mere interessant for bedre spillere, og det tænker jeg gerne man ønsker med vores sidste 6 sæsoner in mente..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
                  Hej alle.

                  Så er det i morgen, at Jesper Hansen kommer i studiet til en status på rigets tilstand i Ådalen... Vi kan se, at der ikke er tårnhøje forventninger til udsendelsen herinde, men forum er jo sjældent et sted for optimister ;-) Vi ser nu frem til udsendelsen og er meget fokuserede på, at det skal blive et godt program med gode spørgsmål og gode svar.

                  I er i øvrigt velkomne til at stille spørgsmål til JH via vores Facebook-side: https://www.facebook.com/obstemmer/p...91414267580043 .

                  Alt godt herfra.
                  er ikke på FB men vil gerne stille disse spørgsmål :

                  02-06-2017, 09:54
                  Magge

                  Senior MemberOprettetJul 2014Indlæg4,020

                  Jeg kunne blandt meget andet tænke mig at høre hvad OB aktivt har gjort for at få forbedret faciliteterne , hvad er OB's udspil over for kommunen , hvorfor får man ikke lavet en ny kunstbane gennem egenbetaling og sponsorere ?

                  Hører det fortiden til at man købte spillere man bevidst vidste ikke var gode nok eller er det en strategi som stadig i nogen grad benyttes , og hvor langt er man i den oprydningsface som JH påbegyndte ved sin tiltræden men som er trukket i langdrag dom følge af førnævnte strategi ?



                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    På trods af al skepsissen, så synes jeg, at det er stærkt, at I får besøg af ham. Jeg vil da også blive overrasket, hvis han lige pludselig åbner helt op for posen, men derfor kan det stadig godt blive interessant.
                    Formatet gør jo også, at man kan gå lidt mere direkte i dialog med ham / give udryk for ens egne holdninger, hvad en journalist normalt ikke gør (så meget).

                    Synes også, at man skal prøve at udnytte formatet yderligere og stille nogle mere ”fanagtige” spørgsmål, end man ville gøre i et klassisk interview. Det kunne f.eks. være:
                    Hvad er det bedste og det værste ved jobbet som sportschef i OB?
                    Hvordan er hans tid fordelt mellem hans forskellige opgaver? Hvad bruger han mest tid på? Hvor meget tid kræver jobbet som sportsdirektør?
                    Hvor meget har han føling med, hvad der foregår i ungdomsafdelingen, og hvor meget blander han sig?

                    Jeg ved godt, at det ikke nødvendigvis er de mest presserende spørgsmål, som folk sukker efter svar på, men det kan måske være med til at lukke lidt op for posen og give lidt indblik i hverdagen i Ådalen, og hvordan man prioriterer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      På trods af al skepsissen, så synes jeg, at det er stærkt, at I får besøg af ham. Jeg vil da også blive overrasket, hvis han lige pludselig åbner helt op for posen, men derfor kan det stadig godt blive interessant.
                      Formatet gør jo også, at man kan gå lidt mere direkte i dialog med ham / give udryk for ens egne holdninger, hvad en journalist normalt ikke gør (så meget).

                      Synes også, at man skal prøve at udnytte formatet yderligere og stille nogle mere ”fanagtige” spørgsmål, end man ville gøre i et klassisk interview. Det kunne f.eks. være:
                      Hvad er det bedste og det værste ved jobbet som sportschef i OB?
                      Hvordan er hans tid fordelt mellem hans forskellige opgaver? Hvad bruger han mest tid på? Hvor meget tid kræver jobbet som sportsdirektør?
                      Hvor meget har han føling med, hvad der foregår i ungdomsafdelingen, og hvor meget blander han sig?

                      Jeg ved godt, at det ikke nødvendigvis er de mest presserende spørgsmål, som folk sukker efter svar på, men det kan måske være med til at lukke lidt op for posen og give lidt indblik i hverdagen i Ådalen, og hvordan man prioriterer.
                      Ja det er jeg helt enig i, det vil jeg egentlig hellere høre om end alt muligt andet. Ådalen kan godt virke lidt lukket, dybest set så ved vi jo ikke rigtig hvad JH laver?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det kan bare umuligt blive godt, sorry. Manden er så fuld af benægtelse og selvindbildning, at der intet kommer ud af at spørge om noget som helst.
                        Manden har været en dundrende fiasko fra dag 1, men bunder naturligvis også i en ledelse, som har givet ham et elendigt mandat, så det hele falder tilbage på ledelsen af klubben, som naturligvis er for vanskeligt for programmet, at gå i dybden med.
                        Enig. Jeg gad godt høre en OB-podcast med dig, ChrisOB og Peter Brix. Det kunne der komme nogle ganske underholdende svadaer ud af. Selvom jeg er stor fan af Stemmer fra Ådalen er der simpelthen for megen snakken uden om, særligt var Kent Nielsen-interviewet ikke til at holde ud at høre på.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Enig. Jeg gad godt høre en OB-podcast med dig, ChrisOB og Peter Brix. Det kunne der komme nogle ganske underholdende svadaer ud af. Selvom jeg er stor fan af Stemmer fra Ådalen er der simpelthen for megen snakken uden om, særligt var Kent Nielsen-interviewet ikke til at holde ud at høre på.
                          Du får sgu lige et par stykker af dem her
                          Så gerne at Kent eller Jesper var gæst i denne podcast

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            Enig. Jeg gad godt høre en OB-podcast med dig, ChrisOB og Peter Brix. Det kunne der komme nogle ganske underholdende svadaer ud af. Selvom jeg er stor fan af Stemmer fra Ådalen er der simpelthen for megen snakken uden om, særligt var Kent Nielsen-interviewet ikke til at holde ud at høre på.
                            Ha ha, ja underholdende kunne det sikkert være. Måske ikke helt sikker på det faglige niveau i en sådan sammenhæng, men hva' - jeg har jo heller ikke megen tro på mandens faglige niveau alligevel ;-)

                            Give it a go Davidsen og CO. Så må vi høre, om I får lige så meget ud af det, som I ville gøre ved at tale til væggen eller ej. Må indrømme at interviewet med Kent ikke giver mange forhåbninger.

                            P.s Er en stor fan af jeres arbejde og burde vel efterhånden se om jeg ikke kunne donere lidt skejsere.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Jo jo. Det er absolut ingen kritik af Stemmer Fra Ådalen. Det håber jeg ikke er blevet misforstået. Fantastisk podcast, og jeg får da også doneret og støttet projektet igennem 10'er.

                              Kritikken gik udelukkende på JH's sæsvanlige håndtering af "pressen". Deraf de lave forventninger.

                              Comment


                                Uanset om der kommer mere ud af det, end de udtalelser, som vi plejer at se og nok forventer, så rokker det ikke så meget ved at podcasten har min støtte. I kaster jer ud i nogle ting og prøver noget af, og der skal der jo også til for at den kan blive bedre. Så just go, og så ser vi, hvad der sker. You can't fail, if you try:-)

                                Comment

                                Working...
                                X