Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Men det har taget laaaang tid. For 10 år siden var det meget gammel daws, og siden er der ikke sket meget. Det er så ikke kun JHs skyld
    Det har det absolut, det vsr mere i forhold til at KEP ikke troede der skete noget. Det gør han umiddelbart :)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Nu siger han jo faktisk at han regner med der er styr på det før han er væk.
    Men det har taget laaaang tid. For 10 år siden var det meget gammel daws, og siden er der ikke sket meget. Det er så ikke kun JHs skyld

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    nope KEP ved jo godt at JH ikke levere før hesten er løbet forbi.
    Nu siger han jo faktisk at han regner med der er styr på det før han er væk.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Igen KEP. Tal med din sportsdirektør, han sidder med løsningen.
    nope KEP ved jo godt at JH ikke levere før hesten er løbet forbi.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Igen KEP. Tal med din sportsdirektør, han sidder med løsningen.
    Det ene udelukker vel ikke det andet?

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    KEP igen lige ude med mere end en antydning omkring faciliteterne: https://twitter.com/kennethemilp/sta...59169498701826

    Det er jo en ret gammel diskussion efterhånden, men jeg tror virkelig der er noget om det. Især når det står så skidt til som i OB.

    Det skal ikke ses som et forsvar for dårlige transfers og andre dårlige beslutninger på den sportslige side (for de har helt sikkert været der), men for succesen både på lang og kort sigt tror jeg det er svært at overvurdere betydningen af hvad faciliteter kan betyde.

    Så lad os håbe man snart langt om længe finder ud af noget - og gør det ordentligt.
    Igen KEP. Tal med din sportsdirektør, han sidder med løsningen.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    KEP igen lige ude med mere end en antydning omkring faciliteterne: https://twitter.com/kennethemilp/sta...59169498701826

    Det er jo en ret gammel diskussion efterhånden, men jeg tror virkelig der er noget om det. Især når det står så skidt til som i OB.

    Det skal ikke ses som et forsvar for dårlige transfers og andre dårlige beslutninger på den sportslige side (for de har helt sikkert været der), men for succesen både på lang og kort sigt tror jeg det er svært at overvurdere betydningen af hvad faciliteter kan betyde.

    Så lad os håbe man snart langt om længe finder ud af noget - og gør det ordentligt.
    Last edited by Agbre; 22-05-2018, 17:22.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja man kunne jo bare melde ud at man er igang med at planlægge den rette løsning og at det peger i retning af det oog det ..
    Man har ellers været flittig nok til at kritisere kommunens manglende handling og vel også sendt spillere i pressen for at brokke sig over forholdene .
    Det er jo bare typisk OB og manglende information. De ved jo mange venter med længsel efter nyt om faciliteterne. Man gør ikke meget for at promovere projektet.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Hvis ikke spillerne har været i pressen for at lægge pres på både kommune og klub ...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Selvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.

    Ja man kunne jo bare melde ud at man er igang med at planlægge den rette løsning og at det peger i retning af det oog det ..
    Man har ellers været flittig nok til at kritisere kommunens manglende handling og vel også sendt spillere i pressen for at brokke sig over forholdene .

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    kan den rigtige løsning ske i de eksisterende bygninger dernede? Uden at bygge til/ud/ovenpå ect?
    Åh, det kommer vel an på hvilke krav man stiller til det nye, samt hvor mange brugere det skal have, og dét ved jeg ikke :-/

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Selvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.
    Det vil jeg tro man kunne, men aner det ikke.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Tjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” 😉
    Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.
    Fair nok

    Men kan den rigtige løsning ske i de eksisterende bygninger dernede? Uden at bygge til/ud/ovenpå ect?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Tjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” ��
    Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.
    Selvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.
    Last edited by manner; 11-05-2018, 07:37.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men kan du ikke forstå med den forhistorie omkring JHs forhold til fans at man godt kan blive utålmodig når man nu her næsten 3/4 år efter kommunebeslutningen stadig intet ved. Og eneste “deadline” nyhed som JH ved flere lejligheder har gentaget er overskredet med næste 1 1/2 måned nu.
    Det virker bare som alt foregår i sneglefart dernede
    Tjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” ��
    Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.

    Leave a comment:

Working...
X