Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Randers (20-02-2017)

    Vi kan så småt godt begynde at se fremad mod mandagskampen / forårspremieren for os mod Randers FC.

    Har folk et bud på en startopstilling, og et resultat?

    Tipsbladet.dk kommer med deres bud på en startopstilling, og et nederlag til os på 2-0.

    Jeg tror vi taber 1-0, og stiller med følgende start-11:

    Grytebust
    Desler - Tverskov - Tingager - Barrett
    Edmundsson - JJT - Casper - Jønsson
    AK - Festersen


    Men der er mange mulige scenarier.. KEP tager jeg ikke med i ligningen, fordi jeg ikke tror han har været nok med i opstarten, og ikke god nok. Nu så jeg ikke kampen i går, men der lukkes to mål ind mod Marienlyst med KEP spillende i hele kampen? Ryan er vist ikke helt klar, er det korrekt antaget? Selvom tipsbladet har ham på holdet..
    Jeg tror ej heller at Izunna får lov til at komme på holdet, og så er spørgsmålet vel bare hvor naiv Kent er.. Tror han stadigvæk på projekt venstrekant, Jønne?

    Alternativt tror jeg på følgende:

    Grytebust
    Desler - KEP - Tingager - Barret
    Edmundsson - Tverskov - JJT - Casper
    AK - Festersen

    #2
    Jeg byder også ind med en startopstilling - vi stiller således op:

    Grytebust
    Desler - Tverskov - Tingager - Barrett
    Casper - Izunna - JJT - Jönsson
    AK - Edmundsson

    I forhold til Ryan og Fester skal de begge to have spilletid på torsdag, men næppe på A-kæden, som får første halvleg.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Jeg byder også ind med en startopstilling - vi stiller således op:

      Grytebust
      Desler - Tverskov - Tingager - Barrett
      Casper - Izunna - JJT - Jönsson
      AK - Edmundsson

      I forhold til Ryan og Fester skal de begge to have spilletid på torsdag, men næppe på A-kæden, som får første halvleg.
      Jeg er også ret sikker på at dette bliver opstillingen. KEP virker ikke til at være i omdrejninger til superligabold og når fest og Ryan også har siddet ude længe, tror jeg heller ikke på de to er i overvejelserne.
      Greve kunne måske banke på en VK i stedet for Jønsson, da jeg synes han var stærk igår, men det er svært at tro på det sker.

      Comment


        #4
        Jeg tror Jönsson starter på toppen.

        At Eddie er startet deroppe i testkampene tror jeg mere har handlet om at prøve at spille ham ind som alternativ på pladsen, end et egenligt positionsskifte for ham.

        Jeg tror på:

        -----------Gryte
        Desler---KEP---Tingager--Joaõ/Barrett (ved ikke hvem af de to der starter)
        Eddie----Tverskov--JJT---CN
        ------AK----Jönsson

        Alternativt:
        -------------Gryte
        Lund----Tvers---Tingager-Joaõ/Barrett
        Desler---Izunna/CN--JJT----Eddie
        ---------AK----Jönsson
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Jeg byder også ind med en startopstilling - vi stiller således op:

          Grytebust
          Desler - Tverskov - Tingager - Barrett
          Casper - Izunna - JJT - Jönsson
          AK - Edmundsson

          I forhold til Ryan og Fester skal de begge to have spilletid på torsdag, men næppe på A-kæden, som får første halvleg.
          Jeg tror også mest på den opstilling der...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Tror det bliver:

            Gryte

            Desler Tingager Tverskov JBL

            Edmundsson Izunna JJT Casper

            AK Jønne

            Måske Jønne, Casper og Edmund roterer en gang.

            Comment


              #7
              Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at sæsonen kommer igang. Og forhåbentlig med et fornuftigt resultat.
              Forza OB

              Comment


                #8
                Jeg tror vi slipper nådigt fra opgøret med et nederlag på enten 0-1 eller 0-2

                Comment


                  #9
                  Det bliver rigtigt spændende hvordan vi kommer ud til denne kamp, syntes der var forbedringer i slutningen af sæson. Er forsigtig optimist. Tror på vi spiller en god kamp, men om det er nok til at vide vi må se. Håber en spiller som JJT har bygget yderligere på, ser ham som en spiller med et stort potentialle,

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Det bliver rigtigt spændende hvordan vi kommer ud til denne kamp, syntes der var forbedringer i slutningen af sæson. Er forsigtig optimist. Tror på vi spiller en god kamp, men om det er nok til at vide vi må se. Håber en spiller som JJT har bygget yderligere på, ser ham som en spiller med et stort potentialle,
                    Det er jeg enig med dig i, men Randers er bare et bedre hold, og det vil ikke være en skam at tabe til et bedre hold. Vi har desværre snart ikke flere point vi kan afsætte. Det bliver en spændende kamp.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Jeg tror vi slipper nådigt fra opgøret med et nederlag på enten 0-1 eller 0-2
                      Minus minus giver plus ... så vi vinder altså :D?
                      Man vinder med 2-0 og man taber med 2-0.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Jeg tror godt det kan blive 1-3 point. Det er dog en forudsætning at vi undgår forsvarskoks. Det er vigtigt at en eller anden scorer et mål - kunne være skud af Casper.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Det meste peger vel på en Randers-sejr. Det er også fordi de snyder: de spiller med angribere, de feje jyder!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Det meste peger vel på en Randers-sejr. Det er også fordi de snyder: de spiller med angribere, de feje jyder!
                            Bedre hold - mere sammentømret - med angribere, der kan score mål - mens vi skal til at "genopfinde" os selv? You are right.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Jeg er enig. Vi er klart underdogs, og en 0-0 ville være en halv sejr.

                              Comment

                              Working...
                              X