Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Nej, det har du selvfølelig ret i. Men feks. med Izunna. Ved godt, at vi lever i en moderne tidsalder med mange teknologiske muligheder, men ville det ikke være nemmere at få formaliteter osv på plads, hvis han opholdt sig tættere på hjemme/OB? Men det er der self tænkt over
    Jeg er helt enig med dig. Men det er vel bare en klassisk JH beslutning. Det kan også godt være der er et godt grundlag for hvorfor man gør, som man gør.. Jeg kan bare ikke lige se det.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Ja, jeg synes også det var lidt mærkeligt. Men så er det vel heller ikke sværere at betale en billet for en ny spiller, og så samler de ham op i lufthavnen.
    Nej, det har du selvfølelig ret i. Men feks. med Izunna. Ved godt, at vi lever i en moderne tidsalder med mange teknologiske muligheder, men ville det ikke være nemmere at få formaliteter osv på plads, hvis han opholdt sig tættere på hjemme/OB? Men det er der self tænkt over

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er egentligt lidt sjovt med timingen af den tur. Hvorfor ikke lige vente til i morgen med at tage afsted?
    Ja, jeg synes også det var lidt mærkeligt. Men så er det vel heller ikke sværere at betale en billet for en ny spiller, og så samler de ham op i lufthavnen.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Leif Rasmussen skriver på twitter, at Izunna er med i flyet til Spanien. Han er her nok også i morgen.
    Det er egentligt lidt sjovt med timingen af den tur. Hvorfor ikke lige vente til i morgen med at tage afsted?

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Nå, Lasse Vøge fra BT og Martin Davidsen fra Tipsbladet melder i hvert fald om aktivitet. Kan så godt være, at de har snakket sammen... :-)

    "Lasse Vøge @LasseVge Får meldinger om aktivitet i OB. Der er også en længere to do-list i Ådalen. Ikke mindst i angrebet. Men om tingene falder på plads, er et?"

    "Martin Davidsen @mpbdavidsen Der arbejdes på højtryk i OB. Sportsdirektør Hansen udtaler sig ikke før engang i aften. Der er noget i gang. #sldk #transferdk #obdk"
    Det minder mig om en hypotetisk situation, hvor jeg fra omveje hører at en kammerat planlægger den vildeste fest, hvorefter jeg dukker op og opdager at der er ingen sprut, musikken er det billigste one-man band, der kunne støves op og maden giver alle til festen tyndskid.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X