Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Efb 1/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Kan vi komme ud til den her kamp, som vi gjorde imod bif, hvor vi er aggressive i genpresset og får spillet hurtigt fremad banen, så er der gode muligheder imod EfB, som virkelig ikke er specielt gode. Jeg tror og håber vi vil forsøge at komme buldrende fra start. Vi er på hjemmebane, og skal vise vi er bedre end EfB, som jeg synes vi er.
    Det er noget møg Joan er i karantæne, da han virkelig bare bliver bedre og bedre. Han har grebet dirigentstokken de sidste par kampe, og det har været med til spillet er blevet lidt bedre. Jeg formoder Greve får chancen i stedet. Han havde et fint indhop sidst og kommer med en masse energi, som vi også får brug for i en bundkamp som den her.
    Nogen der ved hvad der sker med Barrett? Joao spillede jo forfærdeligt sidst, så håber han er klar til at tage over. Hvad med KEP? Han kommer sandsynligvis ind igen, hvis han er klar, men jeg synes ikke at have læst noget

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Enig. Og kriser ved angribere ender også en dag. Og da vi har to angriber i krisen for flere måneder nu er der til mindst en højere sandsynlighed at en eller begge kommer i gang torsdag.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Hvis opstilling, taktik og spændingsniveau er korrekt, kan vi få tre point - også uden vores nu vigtigste spiller i selve spillet, Joan, i karantæne.

    Leave a comment:


  • the perfect player
    replied
    Det er en bøvlet kamp, men håber på de 3 point. Er Joan egentlig i karantæne eller hvad?

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med de aller mest positive briller tipper jeg på 1-1 men frygter igen den sædvanlige "forbandet" , "ærgelige", "vi var bedst i X min" osv osv osv osv oven på et nederlag på 2 mål
    Er også bange for at det kan blive meget svært. Syntes vi de sidste kampe har spillet fornuftigt, med alle de indivduelle mangler vi har, Esbjerg vil kæmpe som besatte, og jeg tror ikke det vil lykkes for os med et etableret spil.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Optakt OB-Efb 1/12

    Optakt OB-Efb 1/12

    Med de aller mest positive briller tipper jeg på 1-1 men frygter igen den sædvanlige "forbandet" , "ærgelige", "vi var bedst i X min" osv osv osv osv oven på et nederlag på 2 mål
Working...
X