Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Efb 1/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Test...

    (Der var den)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Fy skid for en alt for spændende gyser. På den anden side er det jo naturligvis også en guldrandet chance for at lægge afstand til den absolutte bund og dermed nedrykningsfinalen, som efterhånden er kommet tættere og tættere på.

    Det er ligaens ringeste offensiv imod ligaens ringeste defensiv. Hvis vi ikke kan score imod Esbjerg, så er det snart svært at se, hvordan vi skal få points. Det er også Esbjergs vildt ustabile offensiv imod vores defensiv, som har det med at lave afgørende fejl - vi skal bare huske, at de fejl ofte kun bliver afgørende, fordi vi har så enorme problemer med at score i den anden ende. Puha - forza OB!
    Der er desværre langt endnu før vi kan lægge afstand til nogen finale... i første omgang gælder det om at hænge på, så vi ikke er sat på forhånd når gruppespillet starter...
    ... men ja det er godt nok en gyser, det kan se meget sort ud, eller noget lysere, så den bliver hamrende vigtig...

    Ps. Nå, min signatur er af en elle anden mærkelig grund ikke synlig i dette indlæg. Jeg ved ikke lige hvorfor det kommer og går som vinden blæser, men der er lige en god slat point op endnu...
    Last edited by Kaspernon; 01-12-2016, 10:33.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    håber det bedste men frygter godt nok et smalt nederlag hvor vores ineffektivt igen bliver udslagsgivende....:-(

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Fed kamp i dag! Jeg glæder mig helt vildt, og forventer at vi henter tre point. Vi kan og må ikke tabe til det her Esbjerg hold. Jeg tipper 2-1 til os.

    Til OB fans i København; husk at der er gratis indgang i Nordsjælland på søndag. Kom frisk og hiv vennerne med.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Fy skid for en alt for spændende gyser. På den anden side er det jo naturligvis også en guldrandet chance for at lægge afstand til den absolutte bund og dermed nedrykningsfinalen, som efterhånden er kommet tættere og tættere på.

    Det er ligaens ringeste offensiv imod ligaens ringeste defensiv. Hvis vi ikke kan score imod Esbjerg, så er det snart svært at se, hvordan vi skal få points. Det er også Esbjergs vildt ustabile offensiv imod vores defensiv, som har det med at lave afgørende fejl - vi skal bare huske, at de fejl ofte kun bliver afgørende, fordi vi har så enorme problemer med at score i den anden ende. Puha - forza OB!
    Af samme grunde sætter jeg er par håndører på OB-sejr 50/50 vil jeg mene er scenariet. AK og Fester SKAL kunne score på EfB. Jeg tror faktisk på en sprudlende start for OB som mod BIF og lykkes det at f "hul" på EfB kan vi måske blive forkælet med både 3 og 4 mål, og måske et enkelt til de falske striber

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Fy skid for en alt for spændende gyser. På den anden side er det jo naturligvis også en guldrandet chance for at lægge afstand til den absolutte bund og dermed nedrykningsfinalen, som efterhånden er kommet tættere og tættere på.

    Det er ligaens ringeste offensiv imod ligaens ringeste defensiv. Hvis vi ikke kan score imod Esbjerg, så er det snart svært at se, hvordan vi skal få points. Det er også Esbjergs vildt ustabile offensiv imod vores defensiv, som har det med at lave afgørende fejl - vi skal bare huske, at de fejl ofte kun bliver afgørende, fordi vi har så enorme problemer med at score i den anden ende. Puha - forza OB!

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det forlyder at Greve starter inde i morgen. Spændende at se om han vil gribe chancen
    Ja mon ikke den bliver sådan her:

    Gryte
    Desler, Tingagr, Tverskov, Pereira
    Greve, El Makrini, JJT, Jönsson
    Festersen, AK

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det forlyder at Greve starter inde i morgen. Spændende at se om han vil gribe chancen
    I hvert fald et godt indhop i mandags

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Det forlyder at Greve starter inde i morgen. Spændende at se om han vil gribe chancen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    KEP helt ude og ligner en der er færdig i efteråret

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vis-forvaerret

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Kunne man evt ikke også prøve at starte med yao inde i sådan en kamp.
    Det kunne man sagtens gøre. Manden bomber og bomber for reserverne og vores øvrige angribere har mildest talt svært ved at finde målet. Jeg tror bare ikke på det, for lige pt. flyder spillet fint, så Kent vil holde fast i så mange fra den stamme som spiller lige nu som muligt.
    Jeg tror ikke på ham som kant, da Kent vil have kanterne trækker ind centralt og det kan han ikke endnu

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Kunne man evt ikke også prøve at starte med yao inde i sådan en kamp.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    KEP starter ikke inde.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Tror på at vi kan vinde med:

    Gryte
    Desler KEP Tverskov Barrett/Lund
    Thrane JJT Makrini Greve
    Jönsson AK
    Svenskeren skal bare ikke starte.

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Tror på at vi kan vinde med:

    Gryte
    Desler KEP Tverskov Barrett/Lund
    Thrane JJT Makrini Greve
    Jönsson AK

    Leave a comment:

Working...
X