Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    KEP = Jonasson.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Tak til ishak for at være så uskarp

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Tæt på du fik ret

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Ak mangler fart...
    Det sad jeg også lige og tænkte

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Ak mangler fart...

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Tror vi er bagud 0-2 ved halvleg

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Det har fået folk til naivt at tro på 1 point i dag,. Nogen tror endda på 3.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg forstod ikke folks rosende ord efter GF kampen. Vi var heldige og spillede ikke specielt godt. I dag kommer vi til at se vores sande styrke. Mit bud er at tabellen ikke lyver og vi er et bund 3 hold. Talen og troen på top 6 har jeg aldrig forstået RF scorede mange lette mål sidste år, men nu har vi ingen til at sætte ham op. Vi mangler 5-6 spiller på Tværskov niveau for at løfte os til 5-8 placeringerne.
    er der nogen der roste den kamp?

    Det positive; vi fik scoret - 2 gange og lukkede kun 1 mål ind....fik 3 point. Det var også det klart vigtigste men spillet var der ikke noget at råbe hurra for

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.
    enig....syntes også det er noget af det der er mest bekymrende. Det er virkeligt svært at se hvor vi vil hen - hvad er det vi vil?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Jeg forstod ikke folks rosende ord efter GF kampen. Vi var heldige og spillede ikke specielt godt. I dag kommer vi til at se vores sande styrke. Mit bud er at tabellen ikke lyver og vi er et bund 3 hold. Talen og troen på top 6 har jeg aldrig forstået RF scorede mange lette mål sidste år, men nu har vi ingen til at sætte ham op. Vi mangler 5-6 spiller på Tværskov niveau for at løfte os til 5-8 placeringerne.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle
    Jeg, Randers er et sammenspillet hold
    Jep , med rette spillere på rette plads således at de kender deres pladser og ved hvordan de selv skal agere samt hvordan medspillerne agerer . De skal ikke rode rundt med forskellige opstillinger for at finde noget der fungerer . Samtidig har de noget kvalitet i breden

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.
    Ja, Randers er et sammenspillet hold

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.
    Det er noget af frugten man høster når der købes rigtigt ind

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Randers ved hvad de skal, når de bygger op nedefra, og de ved hvordan de med simple midler skal bringe sig i farlige positioner. Det virker ikke til, at vi på nogen måde har begreb om, hvordan vi skal gøre tilsvarende.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Makrini gult...

    Leave a comment:

Working...
X