Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Izu Raus!

    Den mand er helt blottet for situationsfornemmelse, m.m. Det er helt bevidst fra hans side, det kan jo være han prøver ihærdigt på at blive skippet videre om et par måneder.

    Jeg skal heller ikke kunne sige, at han måske har en anden opfattelse end os her fra EU, når han selv kommer fra Nigeria. Kulturene er meget forskellige, men man skulle mene at han vidste bedre især med tanke på at han har boet i Danmark store dele af hans liv.

    Men det er aldeles uacceptabelt at sidde og like billeder af de spillere og hold som vi lige har tabt til. Idiot
    Aaah ja, det må være fordi han er fra Aaafrika, der er de jo meget mere amoralske osv. end os her i EU (du er europæer kan jeg forstå).
    Jeg er klar over at det er i tidens ånd at lave negative generaliseringer, især på baggrund af herkomst eller religion, men det bliver ikke mindre trættende at høre på af den grund.
    Last edited by Entusiastens; 17-10-2016, 16:15.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Izu Raus!

    Den mand er helt blottet for situationsfornemmelse, m.m. Det er helt bevidst fra hans side, det kan jo være han prøver ihærdigt på at blive skippet videre om et par måneder.

    Jeg skal heller ikke kunne sige, at han måske har en anden opfattelse end os her fra EU, når han selv kommer fra Nigeria. Kulturene er meget forskellige, men man skulle mene at han vidste bedre især med tanke på at han har boet i Danmark store dele af hans liv.

    Men det er aldeles uacceptabelt at sidde og like billeder af de spillere og hold som vi lige har tabt til. Idiot

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    I min verden fuldstændig uacceptabelt. Fuldstændig hjernedødt at man ikke solgte ham til GF 31/8..
    Hvis jeg havde et link til dette ville jeg sende det til JH omgående
    Jamen gæt engang , det er ikke et enkeltstående tilfælde at JH ikke sælger en spiller som er træt af Odense . Vores fantastiske sportsdirektør afslog et tilbud sjovt nok også fra AGF på Emil Larsen selvom det længe havde stået klart ar Emil ville væk og han forpestede truppen ..

    Gad vide hvor mange fadæser den mand får lov at lave i OB før NT æder sin stolthed og indser at han endnu engang har fejlet fælt i ansættelsen at en sportsdirektør ?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Jeg sad lige og tjekkede Instagram, hvor jeg faldt over et af de billeder Izunna har liket. Det er et billede delt af Kasper Fisker med teksten "Dejligt med en sejr igen". Det er ikke en kæmpe skandale, men jeg synes sgu at det er en anelse upassende at like sådan et billede, når man selv er en del af det tabende hold, uanset om man fik spilletid eller ej.
    I min verden fuldstændig uacceptabelt. Fuldstændig hjernedødt at man ikke solgte ham til GF 31/8..
    Hvis jeg havde et link til dette ville jeg sende det til JH omgående

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Jeg sad lige og tjekkede Instagram, hvor jeg faldt over et af de billeder Izunna har liket. Det er et billede delt af Kasper Fisker med teksten "Dejligt med en sejr igen". Det er ikke en kæmpe skandale, men jeg synes sgu at det er en anelse upassende at like sådan et billede, når man selv er en del af det tabende hold, uanset om man fik spilletid eller ej.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Marxen er sådan en sø' fyr.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...e-en-3-0-sejr/

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg har ikke set kampen, men hvis man tyr til statistik alene, så har OB 11 skud på mål mod Randers' 10. Randers har så 5 indenfor rammen, hvor OB kun har 1.

    Der kan man vel godt underbygge den påstand, at offensiven svigter. Ganske som den har gjort det i ganske mange andre kampe. I dem jeg har set, har OB spillet lige fra helt forfærdentligt til nogenlunde rimeligt. Men offensiven - den har stort set ikke været til stede i kampene.

    Der hvor jeg for alvor synes, at kæden hopper af, er der hvor træner/sportschef melder ud, at vi er godt med/tæt på...eksemplificeret med kampen i Parken mod FCK, hvor Kent Nielsen melder ud, at OB er godt med indtil de sidste 10 minutter. Javel, det var først dér omkring, at FCK fik scoret sit første mål... men indtil da var OB spillet totalt ned under græstæppet - helt ned til Kineserne - og kun reddet af en storspillende Grytebust. Dét er altså ikke at være godt med...det er at være snydeheldige med ikke at tabe med 6-7 mål
    I den forstand at offensiven brænder deres chancer, så er jeg enig... I den forstand at det ofte er alle andre end offensiven som afslutter, så er jeg endnu mere enig...

    I dag er et godt eksempel. Offensivens afslutninger kan tælles på en enkelt hånd, mens vores to backs alene kan fylde en håndfuld, og Makrini prøver også et par gange, men med undtagelse af Lund, så er det ikke noget der bliver til noget der ligner farligt... men det tæller selvfølgelig...

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det er klart oppe foran at det største problem ligger - for skarpheden er ikke eksisterende. Resten af spillet ude på banen, ja det kan da være en smagssag - kan da godt være det ser meget pænt ud som vi flytter bolden fra side til side (eller forsøger på det - den bold blev bare smidt væk ofte)
    men som en af kommentatorene sagde i dag så virkede det ikke til randers havde et problem med at vi havde bolden - de vidste vi ikke blev farlige.....jo for os selv når vi så smed den væk og de kunne bryde spillet til en hurtig omstilling - og det var de bare markant bedre til end os.

    ja vi havde nogle skud omkring målet....og havde vi puppet et par af dem ind kunne man let komme til at sige det var en mere lige forestilling, men randers var bare markant bedre og vandt fuldt fortjent - vi er for ringe......desværre
    Jeg synes som sådan ikke vi spiller dårligt i dag, men Randers vinder på at have offensivspillere som er skarpere både hvad angår afgørende aflevering og afslutninger. Ishak og Fisker er flere niveauer over hvad vi kan præstere pt. og det koster altså. Det er frustrerende, for man kan jo se spillerne giver alt hvad de kan, men de er bare ikke bedre.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fatale fejl er måske lige hårdt nok. Men han er involveret og burde have gjort det bedre
    Tja, en vurdering man findes ofte om KEP og generelt om anførere i OB i de sidste sæsoner. ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Har desværre heller ikke set kampen, men et gennemsyn af højdepunkterne viser jo, at KEP laver fatale fejl ved alle tre mål, eller er det bare mig, der ser dette?
    Fatale fejl er måske lige hårdt nok. Men han er involveret og burde have gjort det bedre

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg har ikke set kampen, men hvis man tyr til statistik alene, så har OB 11 skud på mål mod Randers' 10. Randers har så 5 indenfor rammen, hvor OB kun har 1.

    Der kan man vel godt underbygge den påstand, at offensiven svigter. Ganske som den har gjort det i ganske mange andre kampe. I dem jeg har set, har OB spillet lige fra helt forfærdentligt til nogenlunde rimeligt. Men offensiven - den har stort set ikke været til stede i kampene.

    Der hvor jeg for alvor synes, at kæden hopper af, er der hvor træner/sportschef melder ud, at vi er godt med/tæt på...eksemplificeret med kampen i Parken mod FCK, hvor Kent Nielsen melder ud, at OB er godt med indtil de sidste 10 minutter. Javel, det var først dér omkring, at FCK fik scoret sit første mål... men indtil da var OB spillet totalt ned under græstæppet - helt ned til Kineserne - og kun reddet af en storspillende Grytebust. Dét er altså ikke at være godt med...det er at være snydeheldige med ikke at tabe med 6-7 mål
    det er klart oppe foran at det største problem ligger - for skarpheden er ikke eksisterende. Resten af spillet ude på banen, ja det kan da være en smagssag - kan da godt være det ser meget pænt ud som vi flytter bolden fra side til side (eller forsøger på det - den bold blev bare smidt væk ofte)
    men som en af kommentatorene sagde i dag så virkede det ikke til randers havde et problem med at vi havde bolden - de vidste vi ikke blev farlige.....jo for os selv når vi så smed den væk og de kunne bryde spillet til en hurtig omstilling - og det var de bare markant bedre til end os.

    ja vi havde nogle skud omkring målet....og havde vi puppet et par af dem ind kunne man let komme til at sige det var en mere lige forestilling, men randers var bare markant bedre og vandt fuldt fortjent - vi er for ringe......desværre

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    Har desværre heller ikke set kampen, men et gennemsyn af højdepunkterne viser jo, at KEP laver fatale fejl ved alle tre mål, eller er det bare mig, der ser dette?

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Hvorfor er det at kommentatorerne altid siger at vi faktisk spiller en rigtig god kamp, men offensiven har svigtet os.

    Ja, korrekt med det sidstnævnte, men hvad går jeg glip af mht. at vi spiller rigtig godt?

    Normalt anser jeg Thomas Frank for at være god til at analysere og kommentere fodbold generelt - Men jeg forstår det ikke? Jeg synes vi spiller forfærdeligt.
    Jeg har ikke set kampen, men hvis man tyr til statistik alene, så har OB 11 skud på mål mod Randers' 10. Randers har så 5 indenfor rammen, hvor OB kun har 1.

    Der kan man vel godt underbygge den påstand, at offensiven svigter. Ganske som den har gjort det i ganske mange andre kampe. I dem jeg har set, har OB spillet lige fra helt forfærdentligt til nogenlunde rimeligt. Men offensiven - den har stort set ikke været til stede i kampene.

    Der hvor jeg for alvor synes, at kæden hopper af, er der hvor træner/sportschef melder ud, at vi er godt med/tæt på...eksemplificeret med kampen i Parken mod FCK, hvor Kent Nielsen melder ud, at OB er godt med indtil de sidste 10 minutter. Javel, det var først dér omkring, at FCK fik scoret sit første mål... men indtil da var OB spillet totalt ned under græstæppet - helt ned til Kineserne - og kun reddet af en storspillende Grytebust. Dét er altså ikke at være godt med...det er at være snydeheldige med ikke at tabe med 6-7 mål

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Man kan arbejde nok så stenhårdt - en trebant kan ikke lige pludseligt blive til en Ferrari eller bare en bil, der kan følge med de andre.

    Truppen er og bliver horibelt sammensat.

    MvH ChrisOB
    Truppens sammensætning har været en katastrofe, og det har den været lige siden JH overtog styringen efter TV-poul..

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Ja, Kent kan ikke få en malkeko til at galoppere.

    Leave a comment:

Working...
X