NEJ NEJ - Uden Makrini absolut max uafgjort.
Har spillet på ham som målscorer - mon ikke vædemålet ophæves også på Danske Spil.
Og Tøffe kan som flere ikke udtale et lukket o så vi bliver til Åb
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF 30/9
Collapse
X
-
Jønne på top med AK. Welbeck og Tverskov på midt. Greve og Joan på kanterne. Tingager, kep, desler og lund i forsvaret. Sidstnævnte på venstreback
Leave a comment:
-
Og denne også: :-(
Som ventet bliver Rasmus Festersen ikke klar til AGF-kampen for OB, erfarer Sport Fyn. Skidt.#sportfyn #sldk #obagf
Leave a comment:
-
Øv øv. Ifølge Leif Rasmussens Twitter:
Nyt chok for OB. Mohamed El Makrini er også skadet i låret og bliver ikke klar. Men nu er AGF ankommet - en time før kick off.#sportfyn
Leave a comment:
-
Det bliver fedt stemning. Allerede mange folk på Stiften og vi synger "Country Roads". :-)
Leave a comment:
-
Det bliver 2-0. Første mål på straffe eller selvmål og nr 2 et langskud der rettes af - måske fra Makrini. Vi taber ikke i dag.
Leave a comment:
-
... umiddelbart tror jeg ikke det har nogen indflydelse på resultatet, hvis du da ikke laver en "Danmark - Sverige baneløberen 2".Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægHar smidt en tusse på striberne i aften, så det kan ikke gå galt.. Eller??
Leave a comment:
-
Har smidt en tusse på striberne i aften, så det kan ikke gå galt.. Eller??
Leave a comment:
-
WUHUUU hvor jeg glæder mig! Det er alt for længe siden jeg har haft det sådan her i maven forud for en hjemmekamp.
Leave a comment:
-
Øj øj øj, hvor er jeg træt af, at jeg ikke kan være med i dag!
Det her ville jeg rigtigt gerne være en del af, men "desværre" har jeg en anden aftale, som jeg ikke kan eller vil løbe fra (aftalt for 6 mdr. siden).
Må følge første del af kampen på tv, og krydse fingre!
Leave a comment:
-
Alle hold der taber meget er gode til, at sætte andre hold der taber meget i gang igen :).Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDer er godt nok mange AGF'ere, der vil forsikre mig om, at OB vinder denne her.
For AGF "er jo så gode til at sætte kriseramte hold i gang igen".
Vil tro det er helt uden undtagelse ... det er egentlig bare ren sandsynlighedsregning.
Leave a comment:
-
Der er godt nok mange AGF'ere, der vil forsikre mig om, at OB vinder denne her.
For AGF "er jo så gode til at sætte kriseramte hold i gang igen".
Leave a comment:
-
Jeg er ked af at jeg ikke kan komme. Gratis øl og burger lokker - ikke spillet.
Jeg husker en i forsvaret for nogle år siden fortalte at det var meget demotiverende at forsvaret knoklede og sørgede for der gik meget få mål ind når holdet ikke havde angribere der kunne lave mål. Et hold skal have tre klasseangribere. Vi har to, der er småskadede. Vi har tidligere haft NUL klasseangribere.
Leave a comment:
Leave a comment: