Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Hvor er det retarderet at smide den artikel i en tråd om fanscenen...
    Jo tak

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Så vidt jeg ved er ham Bryhl ikke 29 :) men et par år yngre. Så er ikke ham
    Jeg tror ikke man kan komme udenom, at der nok er tale om Martin Bryhl. Alderen passer også. Han er ish 28-29 år efterhånden (årgang 1991 ifølge flere artikler omhandlende ham fra tidligere sager).

    Den ene type som ødelægger meget for mange andre i sin væremåde og vilde handlinger, desværre.

    Men bestemt ikke fanscene-relateret stof. Håber da i hvert fald ikke folk identificere den odenseanske fanscenes billede udadtil med Martin Bryhl. Ville være en skam for de ildsjæle på både den officielle, løsgængerne og uofficielle del af fanmiljøet, som smider mange timer i en fanscene med positive udsigter.

    Glæder mig til august, så vi kan få en samlet odenseansk fanscene med de uofficielle retur fra 2 år i mørket.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvor er det retarderet at smide den artikel i en tråd om fanscenen...

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.
    Enig. Folk der holder med OB bliver dømt hver dag (overdrivelse fremmer forståelsen), for narkohandel, vold, pædofili, spritkørsel osv. Det har intet med nogen som helst debat om noget som helst at gøre.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Så vidt jeg ved er ham Bryhl ikke 29 :) men et par år yngre. Så er ikke ham

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.
    Det har du ret i. Vidste bare ikke lige hvor den ellers skulle postes. Den har ikke noget decideret med fanscenen at gøre nej. Men den er da OB relevant

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Måske ikke. Men han er jo stadig OB fan og dette er et debatforum. Skal vi begynde at filtrere i hvad der skal skrives herinde bare fordi det er negativt ladet?
    Jeg er helt med på at han intet har med jer de uofficielle at gøre. Men det er der jo heller ingen der påstår..
    Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Måske. Men skal vedkommende og hans kriminelle handlinger virkelig fylde en debat om fanscenen? Det gør intet godt for nogen parter.
    Måske ikke. Men han er jo stadig OB fan og dette er et debatforum. Skal vi begynde at filtrere i hvad der skal skrives herinde bare fordi det er negativt ladet?
    Jeg er helt med på at han intet har med jer de uofficielle at gøre. Men det er der jo heller ingen der påstår..

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske. Men skal vedkommende og hans kriminelle handlinger virkelig fylde en debat om fanscenen? Det gør intet godt for nogen parter.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Den mest oplagte mulighed er vel ham her idioten i artiklen.
    https://fyens.dk/artikel/forsvarsadv...ud-for-ob-kamp
    Men kun et gæt.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Øhhhhm....???

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    En man kender ?

    https://ekstrabladet.dk/112/29-aarig...lioner/7960363

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Noget tyder på, at retssagen - som jeg også har været inde på - er en såkaldt 'ord-mod-ord'-sag. Dybt beskæmmende at opleve i en "retsstat" som Danmark.

    https://fyens.dk/artikel/betjent-mod...ilh%C3%A6ngere

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Ja, det bliver spændende at se, hvor mange Brøndby-fans, der så bliver rejst sigtelse imod - og for den sags skyld også AGF-fans - i forbindelse med urolighederne til KMD Cup i Arena Fyn. Enten må denne sag siges at være aldeles tyndsiet, når der i lignende præcedenssager, er frifundet fodboldfans under netop paragraf 134a, eller også skal der ligge nogle virkelig gode argumenter bag, udover grynet videomateriale og en chatgruppe, hvori det ikke kan bevises, at de implicerede selv har skrevet beskederne, og som Fyens-artiklen også påpeger, at jargonen har været en anden.

    At Fyns Politi slap af sted med blot at anholde tre af de implicerede uromagere ved fredagens arrangement, er en bitter hån mod de 22 tiltalte OB-fans. Jeg håber, at de, der bliver frikendt, har viljen og modet til at slæbe politikredsen i retten med henblik på erstatningskrav, så vi ikke kommer til at se lignende sager og uhensigtsmæssig håndtering af situationen. Alle burde være lige for loven, men det er åbenlyst ikke tilfældet hér, og det kan godt få mig til at grue for fremtidens såkaldte retssamfund, hvis nogen i denne sag bliver idømt en straf.
    Last edited by Lærlingen; 13-01-2020, 21:33.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt fra dagens retsmøde

    https://fyens.dk/artikel/ville-bare-...agf-tilhængere

    Leave a comment:

Working...
X