Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Prins Henrik
    replied
    Hvad var budskabet med dagens tifo?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Blok B lancerer nyt initiativ for unge fans: "Odins sønner"
    https://www.facebook.com/photo.php?f...3789368&type=3

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Mere end 9800 tilskuer/kamp i denne sæson. Der er stort fremskridt og vi allerede næsten ramte målsætning for 2026.
    Godt interview med Jack Jørgensen:
    https://obstruktion.dk/jack-joergens...-denne-saeson/

    Leave a comment:


  • Fdml
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Så Striwernes nye formand har været OB-"fan" i hele 5 år efter hun tidligere har været "fan" med et andet hold?
    Lige mine tanker hendes søn spiller u8 eller u9 i OB og som jeg forstod det i søndags så er hun begyndt at komme på stadion da han startede der.

    Der havde det vist været et drømmescenarie hvis man havde kunne samle de forskellige kompetencer. Den nye formands kompetencer inden for regnskab og daglig drift af en forening. Og den gamle formands kendskab og passion for fanmiljøet og ikke mindst hendes arbejde på tværs af fangrupperne


    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men i det mindste stiller hun op … det lader det til at der er rigtig mange der ikke gør ..

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Jeg kan ikke tage det seriøst Hvad når hendes søn begynder et synes petanque er fedt? Eller at Vejle også er ret nuttede?
    Men i det mindste stiller hun op … det lader det til at der er rigtig mange der ikke gør ..

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
    I know. Men hun virker virkelig god i rollen bedømt på det interview. Så er måden at være blevet fan på måske mindre vigtig ift den supervigtige position. Styr på sagerne og bevidsthed om hvad der er kerneydelse, og samtidig ambitiøs
    Jeg kan ikke tage det seriøst Hvad når hendes søn begynder et synes petanque er fedt? Eller at Vejle også er ret nuttede?

    Leave a comment:


  • O den se
    replied
    Vi er jo masser der har elsket klubben i årtier og stadig råber og skriger :-)

    Leave a comment:


  • O den se
    replied
    I know. Men hun virker virkelig god i rollen bedømt på det interview. Så er måden at være blevet fan på måske mindre vigtig ift den supervigtige position. Styr på sagerne og bevidsthed om hvad der er kerneydelse, og samtidig ambitiøs

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    OB's fanklub, De Stribede, har været igennem en turbulent periode, hvor hele bestyrelsen er blevet skiftet ud. Vi har snakket med den nye formand om nogle af de problemer og udfordringer, de står overfor nu.

    Line skal forsøge at få styr på De Stribede efter turbulent periode - OBstruktion
    Så Striwernes nye formand har været OB-"fan" i hele 5 år efter hun tidligere har været "fan" med et andet hold?
    Last edited by Leander; 18-04-2023, 19:06.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    OB's fanklub, De Stribede, har været igennem en turbulent periode, hvor hele bestyrelsen er blevet skiftet ud. Vi har snakket med den nye formand om nogle af de problemer og udfordringer, de står overfor nu.

    Line skal forsøge at få styr på De Stribede efter turbulent periode - OBstruktion
    Mødte hende Line igår inde i klubhuset hvor jeg lige stak hovedet ind. En ganske fornuftig dame med hovedet skruet godt på. Og denne artikel bekræfter mig kun i at første indskydelse var rigtig.

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    OB's fanklub, De Stribede, har været igennem en turbulent periode, hvor hele bestyrelsen er blevet skiftet ud. Vi har snakket med den nye formand om nogle af de problemer og udfordringer, de står overfor nu.

    Line skal forsøge at få styr på De Stribede efter turbulent periode - OBstruktion
    Det er et ret betændt emne, men Line klarer det rigtig godt. Hun virker meget velformulerende og med gode hensigter. Stor respekt for det. Samtidig er hele artiklen også lavet med respekt og indsigt af jer. Bravo!

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    OB's fanklub, De Stribede, har været igennem en turbulent periode, hvor hele bestyrelsen er blevet skiftet ud. Vi har snakket med den nye formand om nogle af de problemer og udfordringer, de står overfor nu.

    Line skal forsøge at få styr på De Stribede efter turbulent periode - OBstruktion

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Stem på Ole OB som årets fan!
    https://superliga.dk/arets-fan/afstemning-arets-fan/

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Er capo, trommer osv placeret på øvre eller nedre del af afsnittet på søndag?
    De plejer være på nedre hvis jeg husker rigtigt

    Leave a comment:

Working...
X