Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Har han ikke karantæne??

    Når nej.....
    Men havde nu håbet han var ude med hjerneskade. ;-)

    Jeg bemærker blot at han siger "vi":

    " OB har faktisk fået en del uafgjorte, også i den tid jeg har været med, men det er rigtigt, at vi har haft svært ved at vinde i Parken."

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Falken vil gøre alt for at vi ikke får håneretten.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-haaneretten/
    Har han ikke karantæne??

    Når nej.....

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Falken vil gøre alt for at vi ikke får håneretten.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-haaneretten/
    Last edited by Kogtbaby88; 09-09-2016, 16:35.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Lidt info om dagens træning:
    -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
    - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
    - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
    - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

    God weekend :-)
    Fed beretning og på tide at vi tilpasser os modstanderen!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Der er no way, vi får point med. Vores defensiv har stået udemærket, men vi taber 3-0 i en kamp, hvor FCK brænder stribevis af yderligere store chancer.
    Hej, når man har ingen chance skal man gribe lige DEN, det er ja den eneste man har. ;-)
    Og det er ja fodbold, så ALT er muligt.
    (Men ville allerede også være tilfreds når holdet kæmper og fighter selv om vi skulle tabe.)

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er jo helt Ove-agtigt, hvis han finder på det med 4-5-1. Kan godt se fornuften i at lukke ned for kanterne. Det er sgu et par store skur, vi skal dæmme op for, hvis de kommer til det ene indlæg efter det andet.
    Det ville være fint med lidt Ove P - ånd i holdet.
    Og glæder mig når Kent lægger taktikken og holdets forberedelse mere i hensigt til modstanderen og stikker ikke så fast med sit system. Det er noget jeg har savnet.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Lidt info om dagens træning:
    -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
    - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
    - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
    - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

    God weekend :-)
    Spændende. Tak for opdate.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Lidt info om dagens træning:
    -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
    - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
    - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
    - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

    God weekend :-)
    Det er jo helt Ove-agtigt, hvis han finder på det med 4-5-1. Kan godt se fornuften i at lukke ned for kanterne. Det er sgu et par store skur, vi skal dæmme op for, hvis de kommer til det ene indlæg efter det andet.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Lidt info om dagens træning:
    -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
    - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
    - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
    - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

    God weekend :-)
    Spændende. Især med Desler centralt. Det vil klæde os med noget fart centralt på midtbanen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Lidt info om dagens træning:
    -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
    - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
    - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
    - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

    God weekend :-)
    Lyder som gode nyheder i mine ører, ift. at jagte den spinkle chance for point. Tak for info!

    Leave a comment:


  • Rijkaard
    replied
    Rigtig spændende læsning MB0931👍 Tør dårligt tro på miraklet det ville være, hvis vi prøvede at indrette formationen efter truppens kvaliteter/mangler på samme... Men spændende 👍👍

    Leave a comment:


  • MBO931
    replied
    Lidt info om dagens træning:
    -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
    - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
    - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
    - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

    God weekend :-)

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Jeg frygter alvorligt en afklapsning på 4-5 mål. Problemet er, at selv deres reserver på bænken (og dem helt uden for truppen) hver og en er bedre end dem, som vi stiller med i startopstillingen. Der er simpelthen to-tre klassers forskel på de to hold.

    Men altså selvfølgelig kan alting lade sig gøre i fodbold, og en uafgjort kan man måske godt tillade sig at håbe på, hvis holdet rammer den rigtige dag, og FCK slet ikke kommer i gang. Jeg har dog meget svært ved at se, hvorfor FCK skulle få en offday. Hele deres hold sprudler af spilleglæde og sult, mens vores egne (bortset fra kampen mod Vejle) indtil videre har lignet en flok dovne hunde, der kun spiller for den skål mad, der står og venter efter kampen.

    Jeg sælger gerne kampen på forhånd for et respektabelt nederlag på 1-0, men jeg er bange for, at det bliver langt mere alvorligt, når vores pattebørn af nogle spillere skal ind og lege med de voksne mænd.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Der er no way, vi får point med. Vores defensiv har stået udemærket, men vi taber 3-0 i en kamp, hvor FCK brænder stribevis af yderligere store chancer.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Lader til Falk bliver klar. Om han så er på 100% aner jeg ikke, men der er vel i sidste ende kun en enkelt opskrift mod ham... Herretacklinger!

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    De er jo modbydelige fck. Ikke engang holdet fra de glade sølvdage ville jeg kunne se have en chance imod det hold de har fået derovre. Det eneste man kan håbe er at de har en offday og vi rammer et niveau vi ikke hidtil har set, ellers så ser det sort ud. Fck har mange dygtige målscorere og de lukker rigtig få mål ind. Vi scorer for lidt og lukker mange ind. Alt taler imod os, og jeg vil være lettet hvis vi ikke skilles ad

    Leave a comment:

Working...
X