Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • JeppeBendix
    replied
    Er jeg den eneste der forventer en røvfuld?

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Er Desler rykket op som kant til dagens kamp?
    Jep. Venstrekant.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Her er godt nok ikke mange OB fans endnu.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Og nu er Horsens ved at sætte os med 6 points i kampen om top 6. Derfor skulle vi jo næsten vinde i dag. Just sayin...

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Kitkat
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Gryte
    Lund KEP Tverskov JBL
    Edmundsson Izu BigMak Desler
    AK Fester
    Er Desler rykket op som kant til dagens kamp?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Gryte
    Lund KEP Tverskov JBL
    Edmundsson Izu BigMak Desler
    AK Fester

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nope FCK vinder kun med 3
    Nope. Vi henter point.
    (Selvom jeg føles lidt som den sidste mohikaner herinde. ;-))

    Leave a comment:


  • Kitkat
    replied
    Nogen der ved om der er nogle beværtninger i Odense der viser kampen?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    På u-17 holdet var han central styrmand, så kom han på u-19 et år før tid, og røg ud på højrekanten, men jeg har altid set ham primært som en central midtbanespiller, synes, han passer godt derinde, men trænerne må jo have vurderet, at han havde mangler derinde, måske placeringsmæssigt? Jeg synes dog, at hans energi kunne være nyttig at få ind centralt. Og ser ham også, som en naturlig ledertype.
    Okay. Tak for den fine information ☺
    Stiften tror at hvis Desler kommer i spil fra start, så bliver det på venstrekanten i stedet for Jønsson, da det som det blev skrevet af en bruger igår, handler om at få energi på kanterne, så der lukkes bedst muligt ned for deres offensive backer. AK kommer angiveligt også ind i stedet for TM

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    tja mon ikke vi får en 4-0 smasket i hovedet
    Nope FCK vinder kun med 3

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Vil glæde mig meget til at se det, hvis det bliver sådan. Desler har så vidt jeg husker ikke været blevet brugt på midten i sin seniortid, selvom han vidst er skolet CM, så det er da også på tide vi får ham testet, når nu han ikke er vores bedste back pt
    På u-17 holdet var han central styrmand, så kom han på u-19 et år før tid, og røg ud på højrekanten, men jeg har altid set ham primært som en central midtbanespiller, synes, han passer godt derinde, men trænerne må jo have vurderet, at han havde mangler derinde, måske placeringsmæssigt? Jeg synes dog, at hans energi kunne være nyttig at få ind centralt. Og ser ham også, som en naturlig ledertype.

    Leave a comment:


  • Kim-Odense
    replied
    tja mon ikke vi får en 4-0 smasket i hovedet

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Men havde nu håbet han var ude med hjerneskade. ;-)


    Jeg bemærker blot at han siger "vi":

    " OB har faktisk fået en del uafgjorte, også i den tid jeg har været med, men det er rigtigt, at vi har haft svært ved at vinde i Parken."
    Venter der måske den næste trøje-stunt? ;-)
    Lad os se om han løber i den grimme hvide eller den (desværre også grimme) grønne på banen i morgen. Hehe.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Uha det lyder godt, det foreslog jeg for et par uger siden, glæder mig til at se ham der
    Vil glæde mig meget til at se det, hvis det bliver sådan. Desler har så vidt jeg husker ikke været blevet brugt på midten i sin seniortid, selvom han vidst er skolet CM, så det er da også på tide vi får ham testet, når nu han ikke er vores bedste back pt

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Spændende. Især med Desler centralt. Det vil klæde os med noget fart centralt på midtbanen.
    Uha det lyder godt, det foreslog jeg for et par uger siden, glæder mig til at se ham der

    Leave a comment:

Working...
X