Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 19/07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Regner med endnu et visit til træningen i morgen, og hvis folk har nogle ønsker eller konstruktive forslag, så tager jeg det gerne med.
    Fedt, fedt, fedt.
    Det der er mest interessant i mine øjne pt. er hvad Kent pusler med ifht vores centrale midtbane og alternativer til Mak/Izu.
    En anden ting er Thomas Mikkelsen og hvorvidt han efterhånden kandiderer til noget spilletid i superligaen. Han har jo hakket nogle kasser ind både i træningskampe samt da han var i Vejle.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Regner med endnu et visit til træningen i morgen, og hvis folk har nogle ønsker eller konstruktive forslag, så tager jeg det gerne med.
    Måske en indikation om start 11

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Regner med endnu et visit til træningen i morgen, og hvis folk har nogle ønsker eller konstruktive forslag, så tager jeg det gerne med.
    Du må da godt holde øje med eventuelle agenter eller andre udefrakommende mennesker, selvom det kan være svært at spotte.

    Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om Oliver Lund og Frederik Tingager, og deres niveau ift. til de andre startere.. Yao er også altid spændende at høre lidt om, og alle de unge U19 spillere som er kommet op i truppen.

    Mange ønsker, det ved jeg godt :-)

    Igen! Tusinde tak fordi du gider tage dig tid til at skrive om træningerne.

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    Regner med endnu et visit til træningen i morgen, og hvis folk har nogle ønsker eller konstruktive forslag, så tager jeg det gerne med.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    KEP har lidt med det ene baglår og AK har lidt med ryggen

    http://www.ob.dk/artikel/discipliner...-gentages.aspx

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    Jeg hørte bare navnet Jeppe ude på kanten, hvor det ikke var henvendt til Tverskov.
    AK var med under hele træningen, men jeg kan ikke huske hvilket position og hold, da de spiller 11 mod 11

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Tak for meldingen. Gad vide hvem den mystiske Jeppe er.. og hvor AK er blevet af.
    Jeppe kunne være Jeppe Pedersen fra U19-holdet(?)
    Og der står ikke noget om, at AK er væk, bare at han måske spillede for skiftende hold; sådan forstår jeg det.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Tak for meldingen. Gad vide hvem den mystiske Jeppe er.. og hvor AK er blevet af.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Tak for update! Altid fedt at få noget førstehåndsindtryk.

    Det lader til, at der godt kunne trænes afslutninger og afslutningsspil:-)

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Tak for Update

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    started a topic Dagens træning 19/07

    Dagens træning 19/07

    Opvarmning:
    lidt småløb med egen bold
    målmænd varmer op alene med målmandstræner

    Opvarmningsøvelse:
    De gamle mod de unge
    Gruppen dannede en rundkreds, hvor man tippede bolden rundt, mens man løb fra den ene side af banen til den anden.
    1. gang vinder de gamle overbevisende
    2. gang vinder de unge, da de gamle laver en fejl 2 meter før, at de er færdige
    3. og afgørende gang vinder de unge igen efter et par graverende fejl af de gamle.

    Ellers klassisk opvarmning med lidt udstrækning og nogle meter i benene

    Første øvelse:
    Presspil på to mål, hvor Falkesgaard og Grytebust er i hver sin ende, og der bliver spillet med blandede hold
    Makrini har et næsten frit skud, hvor han smadrer den over mål, og der bliver ikke scoret på nogen af målmændene i første halvdel af øvelsen

    I anden halvdel af øvelsen er presset langt bedre, men skuddene mangler præcision
    Der bliver dog scoret et par kasser fra nært hold, og Kent afbryder en enkelt gang for at instruere.

    Der skiftes hold og Thomas Mikkelsen samt en anden får scoret en kasse hver.
    Igen går der en del skud over mål i forholdsvis upressede situationer.

    En detalje er også, at Barret enten trækker ind i banen eller afleverer bagud under øvelsen
    En anden detalje er, at Oliver Lund virker skarp og tager nogle gode raids opad højreflanken med god speed.
    JJ tager desuden skuddet et par gange udefra, hvor han er tæt på scoringer

    En generel opsummering af den lange øvelse er, at presspillet er godt fungerende,
    mens skuddene mangler de sidste 5-10 %


    I spillet på 2 mål, som træningen bliver afsluttet med, er det svært at sige noget om 1. og 2. hold,
    men Rasmus Jönsson er angriber sammen med Festersen på deres hold

    Blåt hold (4-4-2):
    Grytebust
    Desler - Tingager - Tverskov - Pereira
    Edmundsson - Izunna - Greve - Jeppe (?)
    Yao - Mikkelsen


    Gult hold (4-4-2)
    Falkesgaard
    Buus - Lund - Hassan - Barret
    Weber - Makrini - JJ - Thrane
    Fester - Jönsson

    Jönsson får lavet en kasse tæt på mål, og Barret byder godt ind med flere gode raids
    og stikninger fremad banen.
    Festersen og Mikkelsen lykkedes ikke rigtig med deres driblinger, så det bliver lidt uforløst.

    I forhold til fravær er Kenneth Emil Petersen i træningstøj udenfor banen

    (AK kan jeg ikke rigtig placere i spillet på to mål)
    Last edited by daniel1poulsen; 19-07-2016, 11:27. Årsag: Redigering af ovenstående
Working...
X