Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karakterer OB-AaB HJÆLP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Izunna spiller ALT for langsomt - og jeg tror at han er fejlkøbt til OB's hold - sorry.
    Hvis han bare skulle spille bagerste midtbane tror jeg faktisk han ville være god.. Men man har prøvet ham meget længere fremme på midten. Og der er han alt alt for langsom og for svag i pasningerne.. Der er bare ikke plads til både ham og Makrini på midten i Kent's 4-4-2

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Synes også Izunna så bedre ud, da han blev den bagerste midt (selvom han enten blev småskadet eller var helt tappet for kræfter mod slutningen). Og ja, det var en fin assist til Tingager, men ellers var Izunna kæmpen igennem lige netop symbolet på OB spil med 49 berøringer. Alt for mange gange hvor han tog for mange berøringer og løber rundt med den - især i første halvleg og tog alt for meget tempo ud af vores spil. KN var også ved at gå ud af sit gode skind.
    Izunna spiller ALT for langsomt - og jeg tror at han er fejlkøbt til OB's hold - sorry.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes Izunna igen spiller solidt. Dækker sin bold fremragende. Han spiller bedre, efter at Makrini har forladt banen (hvorfor mon....) og så har han en kongeassist til Tingager-målet - endelig et første-berøringsindlæg fra en OB-spiller - det viser bare hvor vigtigt det er at man spiller hurtigt i stedet for alt det omstændelige OB spil med 49 berøringer, som er så kedsommeligt at se på og som alt for ofte løber ud i sandet. Det er alt for let for modstanderen at følge med og lukke ned på den måde. Når der spilles ind igennem modstanderens kompakte midte må afleringen ikke ligge 5 cm forkert, for så bliver den blokkeret og det har OB-spillerne altså ikke evnerne til.
    Synes også Izunna så bedre ud, da han blev den bagerste midt (selvom han enten blev småskadet eller var helt tappet for kræfter mod slutningen). Og ja, det var en fin assist til Tingager, men ellers var Izunna kæmpen igennem lige netop symbolet på OB spil med 49 berøringer. Alt for mange gange hvor han tog for mange berøringer og løber rundt med den - især i første halvleg og tog alt for meget tempo ud af vores spil. KN var også ved at gå ud af sit gode skind.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Vigtigt at Makrini laver det frispark - vi har set alt for mange gange de sidste 4 år, at ingen tør lave de nødvendige frispark i de situationer.

    Diarra er og bliver en mystisk spiller. Hvem har f.eks. lagt mærke til at han ikke tæmmer bolden med benet længst væk fra bolden, som jo er 1. regel i fodboldhåndbogen. Han tæmmer 9 ud af 10 gange bolden med ydersiden af sit højreben, så han er i elendig balance til sin næste handling. Det er simpelthen en skandale at se på. Så ekstremt 1-benet er han! At PH har kunnet signe ham til en guldløn og det ikke har været muligt at lære ham at tæmme en bold rigtig på 5 år (eller hvor lang tid har han været her) er intet mindre end uhyggeligt at tænke på.

    Jeg synes Izunna igen spiller solidt. Dækker sin bold fremragende. Han spiller bedre, efter at Makrini har forladt banen (hvorfor mon....) og så har han en kongeassist til Tingager-målet - endelig et første-berøringsindlæg fra en OB-spiller - det viser bare hvor vigtigt det er at man spiller hurtigt i stedet for alt det omstændelige OB spil med 49 berøringer, som er så kedsommeligt at se på og som alt for ofte løber ud i sandet. Det er alt for let for modstanderen at følge med og lukke ned på den måde. Når der spilles ind igennem modstanderens kompakte midte må afleringen ikke ligge 5 cm forkert, for så bliver den blokkeret og det har OB-spillerne altså ikke evnerne til.
    Diarra har været her i 4 år

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Grytebust: 8 - God som sædvanlig, uskyldig i de to mål, havde dog to skæve udspark i rap
    Desler: 8 - Det var omsider den gamle Desler i dag, lover godt
    Tingager: 7 - Jeg er stadig tryg ved ham som starter, selvf. er der usikkerhedsmomenter. Set langt væk fra var det skuespil, da han fik sit gule kort.
    Jonasson: 5 - Han må på bænken, når KEP kommer
    Diarra: 6 - Tja hvad skal man sige
    Greve: 6 - Jeg kan rigtig godt lide hans hurtige spil med bolden
    Izunna: 5 - Står ikke mål med hvad vi ved, han kan
    El Makrini: 4 - Torskedumt at få det kort
    J.J.Thomasen: 5 - Tja
    Falk: 7
    A.K.Jacobsen: 5 - Skylder for dumme afbrændere

    L.Jensen: 5 - han er kantspiller
    Busuladzic: 7 - herligt han sluttede med et mål
    Yao: 6 - Der er krummer i den knægt, har stor fysik
    Vigtigt at Makrini laver det frispark - vi har set alt for mange gange de sidste 4 år, at ingen tør lave de nødvendige frispark i de situationer.

    Diarra er og bliver en mystisk spiller. Hvem har f.eks. lagt mærke til at han ikke tæmmer bolden med benet længst væk fra bolden, som jo er 1. regel i fodboldhåndbogen. Han tæmmer 9 ud af 10 gange bolden med ydersiden af sit højreben, så han er i elendig balance til sin næste handling. Det er simpelthen en skandale at se på. Så ekstremt 1-benet er han! At PH har kunnet signe ham til en guldløn og det ikke har været muligt at lære ham at tæmme en bold rigtig på 5 år (eller hvor lang tid har han været her) er intet mindre end uhyggeligt at tænke på.

    Jeg synes Izunna igen spiller solidt. Dækker sin bold fremragende. Han spiller bedre, efter at Makrini har forladt banen (hvorfor mon....) og så har han en kongeassist til Tingager-målet - endelig et første-berøringsindlæg fra en OB-spiller - det viser bare hvor vigtigt det er at man spiller hurtigt i stedet for alt det omstændelige OB spil med 49 berøringer, som er så kedsommeligt at se på og som alt for ofte løber ud i sandet. Det er alt for let for modstanderen at følge med og lukke ned på den måde. Når der spilles ind igennem modstanderens kompakte midte må afleringen ikke ligge 5 cm forkert, for så bliver den blokkeret og det har OB-spillerne altså ikke evnerne til.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Grytebust: 8 - God som sædvanlig, uskyldig i de to mål, havde dog to skæve udspark i rap
    Desler: 8 - Det var omsider den gamle Desler i dag, lover godt
    Tingager: 7 - Jeg er stadig tryg ved ham som starter, selvf. er der usikkerhedsmomenter. Set langt væk fra var det skuespil, da han fik sit gule kort.
    Jonasson: 5 - Han må på bænken, når KEP kommer
    Diarra: 6 - Tja hvad skal man sige
    Greve: 6 - Jeg kan rigtig godt lide hans hurtige spil med bolden
    Izunna: 5 - Står ikke mål med hvad vi ved, han kan
    El Makrini: 4 - Torskedumt at få det kort
    J.J.Thomasen: 5 - Tja
    Falk: 7
    A.K.Jacobsen: 5 - Skylder for dumme afbrændere

    L.Jensen: 5 - han er kantspiller
    Busuladzic: 7 - herligt han sluttede med et mål
    Yao: 6 - Der er krummer i den knægt, har stor fysik
    Det giver ikke karantæne, når man kun får et gult i sidste kamp. Det bliver nulstillet til næste sæson.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Så kun første halvleg. Synes Greve var den helt store oplevelse. Han viste i hvert fald noget selvtillid og teknik, som lover godt for fremtiden.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Missede desværre den vanvittige kamp.

    Nogen der gider at smide deres vurderinger/karakterer af spillernes præstationer ind?

    I bestemmer selv skalaen, bare i lige skriver hvilken. Det ville være en Meget stor hjælp
    Her er lige en spillerliste:

    Grytebust: 8 (rolig, sikker, rigtig god)
    Desler: 9 (den "gamlr" Desler er tilbage)
    Tingager: 8 (god i def og med sin første scoring)
    Jonasson: 4 (flittig men uheldig)
    Diarra: 6
    Greve::7 (flere gange med god drive)
    Izunna: 5 (blev bedre da Big Mak var ude)
    El Makrini::6 (fightede som altid, vand mange dueller)
    J.J.Thomasen: 6 (flere rigtig gode aktioner men dukkede også ned til dels)
    Falk: 7 (stor indsats)
    A.K.Jacobsen: 6 (virkede lange lidt ude, brændende straffe, men blev meget bedre anden halvleg)

    L.Jensen 5 (viste ikke meget, var bedre mod AGF)
    Busuladzic: 7 (rigtig god farvel-kamp)
    Yao: 6 (o.k. indhop)
    Det er min.

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Grytebust: 8 - God som sædvanlig, uskyldig i de to mål, havde dog to skæve udspark i rap
    Desler: 8 - Det var omsider den gamle Desler i dag, lover godt
    Tingager: 7 - Jeg er stadig tryg ved ham som starter, selvf. er der usikkerhedsmomenter. Set langt væk fra var det skuespil, da han fik sit gule kort.
    Jonasson: 5 - Han må på bænken, når KEP kommer
    Diarra: 6 - Tja hvad skal man sige
    Greve: 6 - Jeg kan rigtig godt lide hans hurtige spil med bolden
    Izunna: 5 - Står ikke mål med hvad vi ved, han kan
    El Makrini: 4 - Torskedumt at få det kort
    J.J.Thomasen: 5 - Tja
    Falk: 7
    A.K.Jacobsen: 5 - Skylder for dumme afbrændere

    L.Jensen: 5 - han er kantspiller
    Busuladzic: 7 - herligt han sluttede med et mål
    Yao: 6 - Der er krummer i den knægt, har stor fysik

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Missede desværre den vanvittige kamp.

    Nogen der gider at smide deres vurderinger/karakterer af spillernes præstationer ind?

    I bestemmer selv skalaen, bare i lige skriver hvilken. Det ville være en Meget stor hjælp
    Her er lige en spillerliste:

    Grytebust: 7 - Solidt som vanligt.
    Desler: 8 - Mange gode drev og løb op af kanten, burde dog have haft en assist.
    Tingager: 7 - Gedigen indsats og kroner det med et flot mål. Gode fødder!
    Jonasson: 6 - Ser meget langsom ud ved målet, ok indsats derudover.
    Diarra: 7 - Fin kamp. Gode afleveringer, bl.a. indspillet til Azers mål.
    Greve: 8 - Driver spillet godt, kombinerer og fordeler. Vokser fra kamp til kamp.
    Izunna: 6 - Vinder sine dueller, men lidt rusten i boldspillet. Stadig..
    El Makrini: 6- Ok kamp, vinder sine dueller, eller usynlig.
    J.J.Thomasen: 6 - God energi og god firsttimer der tvinger Larsen til stor redning.
    Falk: 8 - Flot kamp og arbejdsindsats. En værdig afsked, hvis man synes det kan eksistere.
    A.K.Jacobsen: 6 - Lidt lad og kluntet, og brænder alt for meget i dag.

    L.Jensen: 6. Ok indhop, bringer god energi og hurtige dybdeløb.
    Busuladzic: 7. Første mål i sidste kamp, og glæden var tydelig. Fint indhop.
    Yao: 6. Nåede at vise stor hurtighed og tager også de rigtige valg når han har bolden. Lovende.
    Er nok lidt farvet af resultatet, og på en lidt billig baggrund mod et tyndt AaB-mandskab. Men god sæsonafslutning, bestemt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Missede desværre den vanvittige kamp.

    Nogen der gider at smide deres vurderinger/karakterer af spillernes præstationer ind?

    I bestemmer selv skalaen, bare i lige skriver hvilken. Det ville være en Meget stor hjælp
    Her er lige en spillerliste:

    Grytebust: 8
    Desler: 7
    Tingager: 7
    Jonasson: 5
    Diarra: 5
    Greve: 6
    Izunna: 4
    El Makrini: 5
    J.J.Thomasen: 5
    Falk: 7
    A.K.Jacobsen: 7

    L.Jensen: 5
    Azer: 7
    Yao: 5
    Her er min

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Min vurdering.
    Takker. Flere?

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Skala 1-10.
    Grytebust: 7
    Desler: 9
    Tingager: 8
    Jonasson: 5
    Diarra: 7
    Greve: 5
    Izunna: 5
    El Makrini: 6
    J.J.Thomasen: 6
    Falk: 8
    A.K.Jacobsen: 7
    L.Jensen: 5
    Busuladzic: 8
    Yao: 4
    Min vurdering.
    Last edited by Kogtbaby88; 29-05-2016, 20:44.

    Leave a comment:


  • Morre
    started a topic Karakterer OB-AaB HJÆLP

    Karakterer OB-AaB HJÆLP

    Missede desværre den vanvittige kamp.

    Nogen der gider at smide deres vurderinger/karakterer af spillernes præstationer ind?

    I bestemmer selv skalaen, bare i lige skriver hvilken. Det ville være en Meget stor hjælp
    Her er lige en spillerliste:

    Grytebust:
    Desler:
    Tingager:
    Jonasson:
    Diarra:
    Greve:
    Izunna:
    El Makrini:
    J.J.Thomasen:
    Falk:
    A.K.Jacobsen:

    L.Jensen
    Busuladzic:
    Yao:
Working...
X