Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonafslutning og afskeder OB-Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • neverland
    replied
    En anden ting - vi spiller "kun" om 300.000,- søndag :-/ Det kan nok ikke hidse nogen op - tyder desværre på en meget fesen afslutning på sæsonen.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...les-tv-pengene

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    22 hvis vi tæller Thomas Mikkelsen med - han kommer som udganspunkt retur fra Vejle.
    Men, ellers enig, det kan så være det kun bliver 2-3 markspillere - og det afhænger vel også af om man har tiltro til nogle fra U19 som så kommer med op i truppen
    Ja, det bliver en spændende sommer. Der må komme nogle flere op i suppetruppen fra U19 holdet.

    Leave a comment:


  • neverland
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så med disse afgange er truppen på 16 spiller pt.

    tilgange der kommer
    Buus
    Yao
    KEP
    Tverskov
    Joao P

    Så hedder den 21. Det burde næsten betyde 1 målmand og 3-4 nye markspillere
    22 hvis vi tæller Thomas Mikkelsen med - han kommer som udganspunkt retur fra Vejle.
    Men, ellers enig, det kan så være det kun bliver 2-3 markspillere - og det afhænger vel også af om man har tiltro til nogle fra U19 som så kommer med op i truppen

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Lars Høgh er og vil altid være en legende i OB. Selvfølgelig skal han hyldes for fuld musik, men hans bidrag i denne omgang har trods alt været ”beskedent” – og han har fået den helt store afsked fra den tid, der gjorde ham til en legende. Jeg synes derimod, hvis man skal vælge en, der især burde hyldes (jeg er med på, at det skal man ikke, alle kan gå få lige meget, hvis det er), så er det Uffe P. Her er der også tale om en sand klubmand, der på mange niveauer har leveret et stort arbejde for OB i mange år. Det kan godt være, at det var tid til, at der skulle ske noget nyt, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men vi skylder Uffe en kæmpe tak for indsatsen!! Klubben er i høj grad også båret af de folk, som vi ikke ser på tv hver søndag.
    Helt rigtigt Uffe skal også have en kæmpe hyldest

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af limefrugten Se indlæg
    lars høgh er og vil altid være en legende i ob. Selvfølgelig skal han hyldes for fuld musik, men hans bidrag i denne omgang har trods alt været ”beskedent” – og han har fået den helt store afsked fra den tid, der gjorde ham til en legende. Jeg synes derimod, hvis man skal vælge en, der især burde hyldes (jeg er med på, at det skal man ikke, alle kan gå få lige meget, hvis det er), så er det uffe p. Her er der også tale om en sand klubmand, der på mange niveauer har leveret et stort arbejde for ob i mange år. Det kan godt være, at det var tid til, at der skulle ske noget nyt, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men vi skylder uffe en kæmpe tak for indsatsen!! Klubben er i høj grad også båret af de folk, som vi ikke ser på tv hver søndag.
    enig!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg ville heller ikke blive overrasket hvis Lucas Jensen blev solgt eller lejet ud.
    Og derudover har vi to islændinge med snarligt kontraktudløb, der godt kunne ende med at få lidt splinter i røven, når næste sæson starter. Jeg ville heller ikke falde ned fra stolen, hvis en af dem forlod skuden.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    De skal alle have en klapsalve og et tak , men Høgh især burde hyldes af os fans .
    Lars Høgh er og vil altid være en legende i OB. Selvfølgelig skal han hyldes for fuld musik, men hans bidrag i denne omgang har trods alt været ”beskedent” – og han har fået den helt store afsked fra den tid, der gjorde ham til en legende. Jeg synes derimod, hvis man skal vælge en, der især burde hyldes (jeg er med på, at det skal man ikke, alle kan gå få lige meget, hvis det er), så er det Uffe P. Her er der også tale om en sand klubmand, der på mange niveauer har leveret et stort arbejde for OB i mange år. Det kan godt være, at det var tid til, at der skulle ske noget nyt, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men vi skylder Uffe en kæmpe tak for indsatsen!! Klubben er i høj grad også båret af de folk, som vi ikke ser på tv hver søndag.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    OB har sat navne på alle de spillere der ikke får forlænget

    http://www.ob.dk/artikel/saesonafslu...og-afsked.aspx
    De skal alle have en klapsalve og et tak , men Høgh især burde hyldes af os fans .

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg ville heller ikke blive overrasket hvis Lucas Jensen blev solgt eller lejet ud.
    Nej det er selvfølgelig rigtigt. Det er bestemt en mulighed. Vil dog nævne at i går var tæt på første gang hvor jeg så noget fra ham jeg kunne lide.
    Den aggresivitet og energi han kom ind med var fantastisk

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så med disse afgange er truppen på 16 spiller pt.

    tilgange der kommer
    Buus
    Yao
    KEP
    Tverskov
    Joao P

    Så hedder den 21. Det burde næsten betyde 1 målmand og 3-4 nye markspillere
    Jeg ville heller ikke blive overrasket hvis Lucas Jensen blev solgt eller lejet ud.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så med disse afgange er truppen på 16 spiller pt.

    tilgange der kommer
    Buus
    Yao
    KEP
    Tverskov
    Joao P

    Så hedder den 21. Det burde næsten betyde 1 målmand og 3-4 nye markspillere

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Sæsonafslutning og afskeder OB-Aab

    Sæsonafslutning og afskeder OB-Aab

    OB har sat navne på alle de spillere der ikke får forlænget

    http://www.ob.dk/artikel/saesonafslu...og-afsked.aspx
Working...
X