Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller Lionel Lago

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Jeg så træningen i dag. Generelt så mener jeg ikke man kan vurdere spillere ud fra en enkelt træning.

    Lago faldt ikke igennem, men jeg vil vurdere at han er ret rusten og fysisk langt fra de andre spilleres form. I forhold til videoen ligner det at han har bygget noget flere kilo på kroppen - lad os ikke håbe for ham at de er kommet til under skaden. Skal man vurdere ham ordentligt bør man lade ham være med igennem en længere periode.

    Yao var også med til træningen. Jeg er vild med hans modige og kompromisløse træk han tager sig. Jeg håber vi ser han får minutter de resterende kampe.
    Tak

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Jeg så træningen i dag. Generelt så mener jeg ikke man kan vurdere spillere ud fra en enkelt træning.

    Lago faldt ikke igennem, men jeg vil vurdere at han er ret rusten og fysisk langt fra de andre spilleres form. I forhold til videoen ligner det at han har bygget noget flere kilo på kroppen - lad os ikke håbe for ham at de er kommet til under skaden. Skal man vurdere ham ordentligt bør man lade ham være med igennem en længere periode.

    Yao var også med til træningen. Jeg er vild med hans modige og kompromisløse træk han tager sig. Jeg håber vi ser han får minutter de resterende kampe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    sikkert mindre end 10% hvis succeskriteriet er Miti niveau
    Bestemt. Så er vi nok i promiller

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ingen tvivl om at de er godt igang. Og lad os endelig fortsætte med at lede efter uslebne diamanter. Hvem så ikke gerne en ny Miti?
    Vi kender dog succesraten på disse lykkeriddere. Chancen for at det bliver til noget er vel 10% ift hvor mange der for kontrakt efter prøvetræning
    sikkert mindre end 10% hvis succeskriteriet er Miti niveau

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    uden at kende det fjerneste til manden så er det næppe den hylde jeg håber på vi henter fra....MEN positivt de er i gang med at sondere markedet - og bare fordi man skriver med et yngre talent behøver det jo ikke udelukke tilgangen af en profil eller to.
    Bliver spændende at hører mere til hvordan han gør sig
    Ingen tvivl om at de er godt igang. Og lad os endelig fortsætte med at lede efter uslebne diamanter. Hvem så ikke gerne en ny Miti?
    Vi kender dog succesraten på disse lykkeriddere. Chancen for at det bliver til noget er vel 10% ift hvor mange der for kontrakt efter prøvetræning

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    uden at kende det fjerneste til manden så er det næppe den hylde jeg håber på vi henter fra....MEN positivt de er i gang med at sondere markedet - og bare fordi man skriver med et yngre talent behøver det jo ikke udelukke tilgangen af en profil eller to.
    Bliver spændende at hører mere til hvordan han gør sig

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/Ny-ivorian...rtikel/2997974

    har netop overstået et års pause p.gr.a. ankelbrud. Fra samme akademi som Yao Har senest været i Slovakiet hos SK Senec

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Spændende med sådan en spiller, og fornuftigt, hvis han får resten af maj til at blive set an i. - Han har nok brug for lidt tilvænning, og hvis han skulle være interessant, har vi ham i god tid inden sæsonstart. Han var 18 år da han var til prøvetræning i Viborg, og forhåbentligt er han blevet bedre gennem de sidste to år.. Glæder mig til at se hvad det bliver til.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Synes han er rigtig hurtigt og har en god højre fod. Søger 1 mod 1 situationer og har gennembrudskraft. Spændende.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Baseret på den første video og det lille minuts tid jeg gad at se af den anden, så har han da nogle ting, der ser interessante ud: Speed og teknik.
    Jeg finder det dog en lille smule bekymrende, at man (i video 1) skal 4 minutter ind før man finder slutprodukt i form af et oplæg. Til en hyldestvideo ville jeg tro, at man fandt den slags frem og 1 oplæg og 1 mål (en tap-in som det kræver mere talent at brænde) på små 6 minutter er en noget slatten hyldest- / reklamevideo.

    Nåh, youtube er ikke alt. Faktisk nok meget lidt. Jeg håber OB har fundet guld.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    det er jo også mod danmark sjovt nok
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er ved U17 Vm i (2011?), hvor de spiller mod Danmark (Zohore, Fischer, Holst, Lasse Vigen osv.). Så det er nogle halv-gamle optagelser. Han ser dog hurtig ud
    Det var pokkers, men det forklarer jo en hel del

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    50 sekunder inde i den her video, der sidder Thomas Frank eller hans afrikanske albino tvillingebror, hvad sker der?
    Det er ved U17 Vm i (2011?), hvor de spiller mod Danmark (Zohore, Fischer, Holst, Lasse Vigen osv.). Så det er nogle halv-gamle optagelser. Han ser dog hurtig ud

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Han ser satme hurtig ud. Skyder godt med højre.. Men om det er nok eller om han har hovedet til at spille i DK aner jeg ik

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    50 sekunder inde i den her video, der sidder Thomas Frank eller hans afrikanske albino tvillingebror, hvad sker der?
    det er jo også mod danmark sjovt nok

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    50 sekunder inde i den her video, der sidder Thomas Frank eller hans afrikanske albino tvillingebror, hvad sker der?

    Leave a comment:

Working...
X