Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamtråd FCN vs OB kl 18 D 12-05-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kogtbaby88
    replied
    Enig. Han spiller rigtig godt.. Det er ikke meget tilvænning den knægt skulle have, og forhåbentligt bliver det kun bedre for hver kamp. Men en topfart på 34 km/t. Det er sgu imponerende af en knægt på 2 meter og næsten 100 kg. :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Det stemmer og med det taget i betragtning er det lidt sjovt med den snak om hvor langsom han er, han spiller pisse godt!
    God med fødderne og prøvede virkelig mange gange at føre bolden frem. Kent får virkelig kvaler når han skal vælge midtforsvarer næste sæson

    Leave a comment:


  • Kitkat
    replied
    Det stemmer og med det taget i betragtning er det lidt sjovt med den snak om hvor langsom han er, han spiller pisse godt!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Nu skal jeg ikke tage noget fra Tingager, men de der topfart lister Viasat har er simpelthen så arbitrære, og jeg vil våge den påstand, at de er tæt på ubrugelige, når vi skal måle spillerne op mod hinanden i forhold til hurtighed.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Kan det virkelig passe? 34 km/t....
    Yes

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Ja, men mere vil jo have mere, og det kunne altså være fedt at gå forbi de pisgule
    Bestemt....men det bliver det ikke til. 6 eller 7 plads tror ikke det kan blive til andet

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    34km/t. Just saying
    Kan det virkelig passe? 34 km/t....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Tingager med højeste topfart i kampen! Just saying.

    MvT
    34km/t. Just saying

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Jeg står foran en særlig beslutning: køber jeg en Tingager-trøje eller en BigMak-trøje????
    Det er jo en umulig situation at stå i. Inden Tingager historien idag ville jeg have sagt Makrini.. Nu er det bare en umulig situation

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Tingager med højeste topfart i kampen! Just saying.

    MvT

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Manden står jo aldrig stille. Han er hele tiden igang..
    Jeg står foran en særlig beslutning: køber jeg en Tingager-trøje eller en BigMak-trøje????

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja ja, det er sikker fordi han havde at hente mange bolde bag efter fejlavleveringer af den en eller anden holdkammerat...
    Viva BigMak!!!
    Manden står jo aldrig stille. Han er hele tiden igang..

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Makrini løber 13,4 km idag
    Ja ja, det er sikker fordi han havde at hente mange bolde bag efter fejlavleveringer af den en eller anden holdkammerat...
    Viva BigMak!!!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg holder stadigvæk fast i, at Desler er fast når vi set ham fremme i banen. I en kamp mod FCK, hvor han er heftigt beskæftiget defensivt, får vi ganske enkelt ikke hans kvaliteter at se. Jeg tror ikke på, at det er til hans eller vores fordel, at han skal hjem og stå på den back. Hans bedste kampe har bare været, når han har fået lov til at deltage mere offensivt, som han gjorde sidste forår.
    Bestemt enig. Men det er måske muligt at lære ham nogle defensive dyder.. Men som højrebenet passer han jo heller ikke i KN's system på højrekanten.
    Så skal han jo i venstre

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Desler var væsentlig bedre idag ift sidst
    Jeg holder stadigvæk fast i, at Desler er bedst når vi set ham fremme i banen. I en kamp mod FCK, hvor han er heftigt beskæftiget defensivt, får vi ganske enkelt ikke hans kvaliteter at se. Jeg tror ikke på, at det er til hans eller vores fordel, at han skal hjem og stå på den back. Hans bedste kampe har bare været, når han har fået lov til at deltage mere offensivt, som han gjorde sidste forår.
    Last edited by Sheed; 12-05-2016, 19:19.

    Leave a comment:

Working...
X