Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Oelle
    replied
    Og jeg tror desværre det er FCK som åbner kampen med en scoring

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Det bliver i hvert fald ikke en 0-0 kamp

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ok start - men tydeligt hvem der ligger nr 1. Tingager er startet godt - og giver altså noget fysik til forsvaret. Allerede 2 fck hjørne - de skal helst ikke have for mange af dem for det kan vi næppe blive ved med at afvise
    Klart gult til fuckeren.....ikke sikker på han kommer til at spille alle 90 min

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    gult til verbic allerede....så skal der stikkes til ham :D

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    ok start - men tydeligt hvem der ligger nr 1. Tingager er startet godt - og giver altså noget fysik til forsvaret. Allerede 2 fck hjørne - de skal helst ikke have for mange af dem for det kan vi næppe blive ved med at afvise

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Håber da Ari på VK og Greve på HK.

    Og NØJ hvor er der meget OB i optakten. Var aldrig gået med Viasat.

    MvT
    Ja det var da fantastisk dejligt at de snakkede så meget om OB i en optakt til en FCK kamp

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Håber da Ari på VK og Greve på HK.

    Og NØJ hvor er der meget OB i optakten. Var aldrig gået med Viasat.

    MvT
    ja - det herligt.

    Fint indslag med AK om hans tur tilbage til toppen, hvor han som helt ung havde problemer med at vælge de sjovere ting fra - over et job på et lager - næsby, fredericia, AAB og OB. Han har taget sig sammen og det har betalt sig (kom til at tænke en smule på en hvis herr bendtner...)

    Og så nogle bud fra de 2 eksperter på spillere OB kunne kigge på;

    Bischoff;

    Jeppe Andersen

    Andrew Hjulsager

    Danny Amankwaa

    Christoffer Remmer

    Rasmus Jônsson

    Junker;

    Kasper Fisker

    Nicolaj Madsen

    Sebastian Andersen

    Philip Rasmussen

    Erik Marxen

    Kender umiddelbart ikke dem alle - og ikke sikker på hvor realistiske de alle er - men en rasmus jônsson skulle være kontraktfri nu til sommer....og det elsker JH jo ;)

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Håber da Ari på VK og Greve på HK.

    Og NØJ hvor er der meget OB i optakten. Var aldrig gået med Viasat.

    MvT

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at han er kommet sent hjem og nok ikke er klar i skallen efter 2-3 intense dage uden træning..
    Det passer mig fint. Lad os se hvad han kan han Tingager
    Vil også gerne se hvad Tingager kan. Men i kampene mod FCK lever vi især af vilje, fight og indsats, derfor håbte jeg på den røde Lasse. Men så bliver det nu en ægte ilddåb for Tingager. Velkommen i superligaen og en god løvejagt. :-)

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    og på trods af han ikke spiller blev falk naturligvis nok nævnt. Endelig en smule kritik af hans kort fra en "ekspert" Bischoff der gerne havde set ham tage kampen op mod fck - mente også det måske talte lidt til falk mentale styrke - problemer med at klare den slags pres - og at det måske også kunne vise sig som et problem når han kom til fck.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Lasse Nielsen kun på bænken. Det havde jeg ikke forventet. Håber Tingager kan tæmme løverne. I hvert fald en ægte superliga optakt for ham.
    Mon ikke at han er kommet sent hjem og nok ikke er klar i skallen efter 2-3 intense dage uden træning..
    Det passer mig fint. Lad os se hvad han kan han Tingager

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Grytebust

    Desler HJ Tingager JBL

    Ari Makrini Izunna Greve

    AK Festersen

    Siden fmprOB nu er for doven til at skrive opstillingen ;)

    spændende at se hvad tingager kan - han får noget at se til med både santander og cornelius i start 11 for fck.
    Ari på kant.....suk igen igen - men med de karantæner der er i truppen var det vel næsten uungåeligt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Lasse Nielsen kun på bænken. Det havde jeg ikke forventet. Håber Tingager kan tæmme løverne. I hvert fald en ægte superliga optakt for ham.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Grytebust

    Desler HJ Tingager JBL

    Ari Makrini Izunna Greve

    AK Festersen

    Siden fmprOB nu er for doven til at skrive opstillingen ;)

    spændende at se hvad tingager kan - han får noget at se til med både santander og cornelius i start 11 for fck.
    Ari på kant.....suk igen igen - men med de karantæner der er i truppen var det vel næsten uungåeligt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Kamptråd OB-FCK

    Kamptråd OB-FCK

    Start 11

    https://www.facebook.com/odenseboldk...type=1&theater
Working...
X