Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tverskovs operation gik godt

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...for-afklaring/

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har det modsatte nogensinde været tilfældet, i sådan en udmelding efter en operation ... :D?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Har det modsatte nogensinde været tilfældet, i sådan en udmelding efter en operation ... :D?
        Nok ikke :). Men så er alle herinde i det mindste informeret om det åbentlyse...

        Comment


          #34
          Vi fik en lille snak med Jeppe Tverskov efter dagens træning. Han mener, der er mere åben kamp om pladserne nu, og han vil gerne bide sig fast på én plads. Han fortalte også, at han aldrig havde været på vej væk fra OB.

          http://obstruktion.dk/tverskov-mere-...amp-pladserne/

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi fik en lille snak med Jeppe Tverskov efter dagens træning. Han mener, der er mere åben kamp om pladserne nu, og han vil gerne bide sig fast på én plads. Han fortalte også, at han aldrig havde været på vej væk fra OB.

            http://obstruktion.dk/tverskov-mere-...amp-pladserne/
            Mon ikke han spiller fast i midtforsvaret sammen med KEP når vi starter op igen.. Det håber jeg. Vil gerne se om han blomstrer op ved at spille samme plads uge efter uge

            Comment


              #36
              Jeppe Tverskov forlængede sin kontrakt i dag, og vi har haft en kort snak med ham om det.

              http://obstruktion.dk/tverskov-vil-g...hoejere-hylde/

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Jeppe Tverskov forlængede sin kontrakt i dag, og vi har haft en kort snak med ham om det.

                http://obstruktion.dk/tverskov-vil-g...hoejere-hylde/
                Som forventet. Man satser på en god sæson til ham og OB så man bliver mere attraktiv for udlandet.

                Comment


                  #38
                  Ser sig selv som midtbanespiller:

                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...dtbanespiller/
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Syntes også det er hans bedste plads og der hvor han kan udvikle sig mest. Om det så er sammen med Casper,JJ eller en ny må vi se.
                    For mig at se er han 1. Valg pt

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes også det er hans bedste plads og der hvor han kan udvikle sig mest. Om det så er sammen med Casper,JJ eller en ny må vi se.
                      For mig at se er han 1. Valg pt
                      Enig. Han bør være en de første på holdkortet.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Syntes også det er hans bedste plads og der hvor han kan udvikle sig mest. Om det så er sammen med Casper,JJ eller en ny må vi se.
                        For mig at se er han 1. Valg pt
                        Min våde drøm er at Tverskov og JJ sammen kan ramme et niveau der matcher først play-off kamp mod GF. Der synes jeg virkelig man så potentialet med den midtbane. Og hvis man så samtidig fik en def midt ind og spillede med en trekant derinde tror jeg det kunne blive rigtig godt.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Min våde drøm er at Tverskov og JJ sammen kan ramme et niveau der matcher først play-off kamp mod GF. Der synes jeg virkelig man så potentialet med den midtbane. Og hvis man så samtidig fik en def midt ind og spillede med en trekant derinde tror jeg det kunne blive rigtig godt.
                          Har bare svært ved at se os spille med kun 1 angriber og vi har ikke spillerne IMO til kun at spille med 3 nede bag ved.
                          Tror klart JM satser på 4-4-2 indtil videre

                          Så der kommer nok ikke nogen fræk trekant lige foreløbig

                          Comment


                            #43
                            Taget fra Facebook:

                            Jeg har over de seneste to måneder startet træning op med OB’s forsvarsspiller nummer 6.
                            Han havde brug for hjælp og vejledning til at forbedre specifikke færdigheder, hvilket vi arbejder målsat på ved at benytte forskellige former for styrketræning.
                            Disse tiltag kan i sidste ende være med til at gøre ham til en mere komplet fodboldspiller og ikke mindst mindske risiko for skader. Han har en fortid i B1903, Lyngby og Randers og sluttede sig til OB’s trup i 2016. I den nuværende sæson er han blevet viceanfører og har allerede nu været på månedens hold i Superligaen for august og september.

                            Hvis du ved eller kan gætte, hvilken fodboldspiller der er tale om, kan du like opslaget og skrive hans navn i kommentarfeltet. Så har du mulighed for at vinde hans spillertrøje med autograf og en måneds personlig træning/online træning til en værdi af 1.800 kroner.

                            #pureprogressdk

                            Fedt at Jeppe Tverskov optimerer sin træning med kost og speciel træning, håber flere spillere vil følge ham👍

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Taget fra Facebook:

                              Jeg har over de seneste to måneder startet træning op med OB’s forsvarsspiller nummer 6.
                              Han havde brug for hjælp og vejledning til at forbedre specifikke færdigheder, hvilket vi arbejder målsat på ved at benytte forskellige former for styrketræning.
                              Disse tiltag kan i sidste ende være med til at gøre ham til en mere komplet fodboldspiller og ikke mindst mindske risiko for skader. Han har en fortid i B1903, Lyngby og Randers og sluttede sig til OB’s trup i 2016. I den nuværende sæson er han blevet viceanfører og har allerede nu været på månedens hold i Superligaen for august og september.

                              Hvis du ved eller kan gætte, hvilken fodboldspiller der er tale om, kan du like opslaget og skrive hans navn i kommentarfeltet. Så har du mulighed for at vinde hans spillertrøje med autograf og en måneds personlig træning/online træning til en værdi af 1.800 kroner.

                              #pureprogressdk

                              Fedt at Jeppe Tverskov optimerer sin træning med kost og speciel træning, håber flere spillere vil følge ham
                              Håber snarere at OB vil investere i at få sådanne folk ind i staben, så det kan komme til gavn for hele truppen, i stedet for at investere i computerspilsspillere, f.eks.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Håber snarere at OB vil investere i at få sådanne folk ind i staben, så det kan komme til gavn for hele truppen, i stedet for at investere i computerspilsspillere, f.eks.
                                Ja, det har du ret i.

                                Comment

                                Working...
                                X