Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spildte talenter (Top 5)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Overvejede også om hvorvidt jeg overhovedet gad indgå i den igen... men det var heldigvis ikke en gentagelse Manner var ude efter... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    nænej, det var bare en reminder, mange folk har glemt Lindegårds skade fra dengang. Nok om det...let's move on 👍🏻

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Utroligt som den diskussion popper op indimellem. Man kan vist snildt finde en tråd, hvor alle argumenterne er kørt i ring mindst 20 gange :-)
    Overvejede også om hvorvidt jeg overhovedet gad indgå i den igen... men det var heldigvis ikke en gentagelse Manner var ude efter... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det svigt glemmer jeg aldrig... men vores fokus på egne talenter fremfor marginalt bedre udenlandske profiler, som vi har set over de sidste år, begynder at læge sårene lidt... ,o)

    mvh

    MaxHH
    Utroligt som den diskussion popper op indimellem. Man kan vist snildt finde en tråd, hvor alle argumenterne er kørt i ring mindst 20 gange :-)

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er muligt, jeg troede bare at du havde glemt det 
    Det svigt glemmer jeg aldrig... men vores fokus på egne talenter fremfor marginalt bedre udenlandske profiler, som vi har set over de sidste år, begynder at læge sårene lidt... ,o)

    mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Ja, i en kamp eller to... og de hentede en løntung type, som passede bedre til Lars Olsen end en ung keeper...

    Mvh

    MaxHH
    det er muligt, jeg troede bare at du havde glemt det 👍🏻

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Lindegård var skadet da Roy Caroll blev hentet.
    Ja, i en kamp eller to... og de hentede en løntung type, som passede bedre til Lars Olsen end en ung keeper...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nja, OB fik trods alt 10 mille ud af ham, uden at han havde spillet et sekund på førsteholdet. Så det er jeg ikke helt enig med dig i. Lindegaard, derimod, han VAR klar til førsteholdsbold, men ledelsen pissede på ham, og hentede Roy i stedet... and the rest is history...

    Mvh

    MaxHH
    Lindegård var skadet da Roy Caroll blev hentet.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Selvfølgelig det sidste. Som på en måde med Lindegaard
    Nja, OB fik trods alt 10 mille ud af ham, uden at han havde spillet et sekund på førsteholdet. Så det er jeg ikke helt enig med dig i. Lindegaard, derimod, han VAR klar til førsteholdsbold, men ledelsen pissede på ham, og hentede Roy i stedet... and the rest is history...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Selvfølgelig det sidste. Som på en måde med Lindegaard

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Ganske enig og er især enig med Christian Sørensen.
    Skulle vi ikke også nævne en anden Christian. ......Ja Eriksen.
    Mener du, at Christian Eriksen har spildt sit talent, eller at OB skulle have haft mere ud af ham?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lindegaard
    Christian Sørensen
    Søren Jensen
    Timmi
    Bolanos
    Radonjic
    Ganske enig og er især enig med Christian Sørensen.
    Skulle vi ikke også nævne en anden Christian. ......Ja Eriksen.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Der er forskel på flops og spildte talenter. Flops er de spillere, som på forhånd var slået igennem og været profiler, og som efterfølgende i OB ikke slog til. Spildte talenter er spillere, som ikke er slået igennem endnu og blevet profiler, men som alle forventer vil gøre det, og som efterfølgende aldrig lykkedes. Jeg synes, de to kategorier, bliver blandet sammen i listerne her.

    Min liste vil nok være:

    Jonas Schmidt
    Claus Pedersen
    Timm
    Matti Lund
    Bolanos

    Boblere: Jespter Hjorth, Wassim, Mads Jensen, Jens DK, Greve, Theis P.

    Så var der dem, der blev stoppet af skader: Brian Skårup, Ulrik Johansen; Torpegaard...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Lindegaard
    Christian Sørensen
    Søren Jensen
    Timmi
    Bolanos
    Radonjic

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Claus Pedersen har jeg nu aldrig set som noget større orakel på en fodboldbane...og i hvert fald ikke som et større talent en sin storebror Ulrik.

    Runström, Sæternes og Nyren var vel ikke længere noget, der kunne regnes som talenter, da de var i OB? Altså...formuleret på en anden måde: Jeg ser beskrivelsen "talent" som gældende for en sportsmand (og andet), der stadig er temmelig ung, og som har potentiale til noget rigtigt stort...eller bare noget stort. De tre nævnte var i mine øjne ude over den alder, da de var i OB.

    Timm...der er jeg enig. Han er det største talent i den tid, jeg har fuldt OB, der ikke har fået indløst det potentiale, næsten alle kunne se, var til stede.

    Der kan vel nævnes masser af talenter, der også fik chancen i OB, men som aldrig rigtigt for alvor slog igennem...af den ene eller den anden årsag - her nævnes yderligere et par stykker i flæng....:
    Mads Jensen
    Rasmus Johansen
    Wassim El-Banna
    Jeg mener ikke, at man kan sætte lighedstegn mellem talent og ung alder. Men jeg forstår dine forbehold. Jeg mener blot, at der er tale om nogle spillere, som havde et uomtvisteligt talent, men som aldrig rigtig fik det indfriet.

    Leave a comment:


  • Dengsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Jens DK Kristiansen, korrekt! Han blev kvalt under Kim Brink, Viggo J og Lars Olsens dyre satsning på et mesterskab. Det samme gjorde Kristian Gaarde og Anders K. Jacobsen i øvrigt. Jens DK blev ellers topscorer for Werder Bremens bedste U-19-hold på et kort ophold dernede, men i virkeligheden havde han måske heller ikke niveauet. Det blev til lidt et forsøg på en karriere i FC Fredericia, men jeg mener han satsede mere på musikken, mens han spillede lidt divisionsfodbold i blandt andet Vanløse i København.

    Claus Pedersen skulle eftersigende have været et kæmpe talent, meget større end Ulrik P. Desværre satte skader en stopper for det meste!

    Kan så fortælle at jeg faktisk gik i skole med Jens DK da vi var yngre har tilmed også spillet fodbold med ham det var dog før hans tid i SFB. Har ikke kontakt med ham mere men mener at have hørt at han vidst laver noget musik idag. Så vidt jeg kan se hedder bandet Xolo Island.

    Husker godt han var en tur over Bremen. De ville så vidt jeg husker meget gerne have beholdt ham dernede men danmark og hans venner og det vilde liv træk så vidt jeg husker mere og derfor fravalgte han Bremen.

    Leave a comment:

Working...
X