Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Copy paste er altid nogle kroner værd :)

    For hulan hvor kan jeg ikke glæde mig over sådan et salg når man ved stort set intet bliver geninvesteret i truppen...
    Dette salg er kun dårligt nyt i mine ører
    Ja gid vi kunne forlænge med ham - Nok ikke realistisk.

    Håber så vi kan få 10 + mill for ham, ved ikke om det er realistisk fornuværende, har været rigtig god denne sæson men vel ikke helt så suveræn som tidligere,

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Lasse Vøge melder på twitter at man er relativt langt i forhandlingerne om en ny målmand, der vidst skulle være at finde i skandinavien
      Æv ., hvorfor ikke få afprøvet vores unge håb ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Ja gid vi kunne forlænge med ham - Nok ikke realistisk.

        Håber så vi kan få 10 + mill for ham, ved ikke om det er realistisk fornuværende, har været rigtig god denne sæson men vel ikke helt så suveræn som tidligere,
        Det er ikke realistisk nej

        Mon ikke prisen bliver 5-6 mill plus lidt bonusser

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Æv ., hvorfor ikke få afprøvet vores unge håb ?
          Han må jo ikke være klar

          Og du er jo også en af de første med høtyven hvis truppen ikke forstærkes Det er så det de prøver på tænker jeg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det er ikke realistisk nej

            Mon ikke prisen bliver 5-6 mill plus lidt bonusser
            Med de klubber der er nævnt, lyder det som et realistisk skøn. Tror i hvert fald ikke, at vi snakker mere end de 7,5, vi angiveligt ville presse ud af Brøndby.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Med de klubber der er nævnt, lyder det som et realistisk skøn. Tror i hvert fald ikke, at vi snakker mere end de 7,5, vi angiveligt ville presse ud af Brøndby.
              Nej tror heller ikke på mere end 7,5 upfront

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nej tror heller ikke på mere end 7,5 upfront
                Fordi vi tidligere kun har fået "Horsens" priser, er det jo ikke sikkert det skal fortsætte. Hvad med "Augustinus" priser i fremtiden. Jeg er lidt misundelig på FCN og Carsten V = FCK prisniveau.
                Mvh

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han må jo ikke være klar

                  Og du er jo også en af de første med høtyven hvis truppen ikke forstærkes Det er så det de prøver på tænker jeg
                  Jeg er måske den aller første med høtyven hvis vi henter noget middelmådigt aflagt skrammel som ikke har niveau til at forstærke os .
                  Så ser jeg hellere vi giver vores egne chancen med de fejl som det selvsagt må indebære .

                  Vi har endda lige haft 6 sommerkampe i ligaen hvor vi kunne have givet ham en kamp eller to .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Fair nok hvis han ryger afstand nu, han har været god for os, men skal vi have penge for ham, skal det nok være nu.

                    Ønsker ham alt det bedste, han er en god fyr!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Fair nok hvis han ryger afstand nu, han har været god for os, men skal vi have penge for ham, skal det nok være nu.

                      Ønsker ham alt det bedste, han er en god fyr!
                      Og bedst af det hele at det er til udlandet :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og bedst af det hele at det er til udlandet :)
                        Klart!

                        Comment


                          Salg eller kontraktforlængelse. Kom nu, JH!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Salg eller kontraktforlængelse. Kom nu, JH!!
                            Hvad får dig til at tro han vil forlænge? Skal JH vride armen om på grytebust?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Salg eller kontraktforlængelse. Kom nu, JH!!
                              Der kommer helt sikker ingen kontraktforlængelse. Sayouba fik lige en 5årig kontrakt - og helt sikker ikke som reservemålmand for de næste år. Hvis der ville have været en chance for forlængelse med Gryte så ville man ikke have givet den 5årige til Sayouba.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Der kommer helt sikker ingen kontraktforlængelse. Sayouba fik lige en 5årig kontrakt - og helt sikker ikke som reservemålmand for de næste år. Hvis der ville have været en chance for forlængelse med Gryte så ville man ikke have givet den 5årige til Sayouba.
                                Jeg syntes også, at tidspunktet til et tag for denne gang er fint. Vi bliver svækket, hvis det er Gyte når han er bedst. Han er faldet lidt i niveau, om det skyldte det ene eller andet er rent gætværk. Baskim ville være fint, og måske er der også overskudsspilere i FCM, nu hvor de kiksede mod Malmø. Kunne vi hapse endnu en på JD's niveau ville han pynte gevaldigt på vores hold.

                                Comment

                                Working...
                                X