Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg ved bare at han ikke bliver så længe, hvis udlandet vil ham :).
    Og det er der 100% nogen der gerne vil. Men man ved aldrig om det helt rigtige tilbud kommer. Hverken for OB eller for ham..
    Men hvis OB fucker denne op uden nogen form for kompensation er der nogen der kommer til at stå til spanking ved Thorborg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og det er der 100% nogen der gerne vil. Men man ved aldrig om det helt rigtige tilbud kommer. Hverken for OB eller for ham..
      Men hvis OB fucker denne op uden nogen form for kompensation er der nogen der kommer til at stå til spanking ved Thorborg
      Har han ikke kontrakt noget tid endnu ... jeg tror han er væk senest til sommer (på baggrund af den viden jeg har), hvis han har niveauet.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Har han ikke kontrakt noget tid endnu ... jeg tror han er væk senest til sommer (på baggrund af den viden jeg har), hvis han har niveauet.
        Han har kontrakt til sommer 2019

        Comment


          Nogen som gar tilgang ig kan give et referat?
          https://jyllands-posten.dk/protected...-i-superligaen
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            "På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
            Jeg forholder mig til, at jeg har kontrakt halvandet år endnu. Men det er klart, at hvis der kommer et bud, der er godt for alle parter, så ved man aldrig. Ellers er planen, at jeg skal blive i OB.«

            Lyder som vi har til mindst en chance at holde ham lidt længere i OB.
            Så lad det blive "om tre år", tak!

            https://www.bt.dk/fodbold/staerk-ob-...f-min-karriere
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              "På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
              Jeg forholder mig til, at jeg har kontrakt halvandet år endnu. Men det er klart, at hvis der kommer et bud, der er godt for alle parter, så ved man aldrig. Ellers er planen, at jeg skal blive i OB.«

              Lyder som vi har til mindst en chance at holde ham lidt længere i OB.
              Så lad det blive "om tre år", tak!

              https://www.bt.dk/fodbold/staerk-ob-...f-min-karriere
              Det handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Det handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.
                præcis - han udtaler sig som han skal, som en rigtig proffesionel. - Håber vi kan holde på ham til sommer - vil gøre det noget lettere at klare skærene når/hvis vi ikke klare top 6.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  "På et tidspunkt skal jeg videre fra OB. Men om det er lige om lidt eller om tre år, er ikke til at sige. Jeg skal ikke spille i Danmark resten af karrieren,« siger Sten Grytebust og fortsætter:
                  Jeg forholder mig til, at jeg har kontrakt halvandet år endnu. Men det er klart, at hvis der kommer et bud, der er godt for alle parter, så ved man aldrig. Ellers er planen, at jeg skal blive i OB.«

                  Lyder som vi har til mindst en chance at holde ham lidt længere i OB.
                  Så lad det blive "om tre år", tak!

                  https://www.bt.dk/fodbold/staerk-ob-...f-min-karriere
                  Bliver mere og mere lun på ham KEP

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Det handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.
                    Du har ret, men lad mit bare nyde en våd drøm "om tre år".;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Bliver mere og mere lun på ham KEP
                      Yep. Efter sidste sæsonnens skuffelse bliver ham bliver mere og mere min personlig shooting star i denne sæson.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Det handler desværre nok udelukkende om, hvorvidt han får et interessant tilbud. Fornuftigt at han ikke brænder nogle broer.
                        Ja det gør det helt sikkert.. Men jeg savner bare(med mit naive stribede hjerte) at han gjorde klart at han ønsker OB får en transfer som tak for at have sat skub i hans karriere.. Så man meddeler at han skal købes fri og man ikke bare kan afvente at kalenderen siger 2019

                        Ja jeg ved godt det er naivt osv osv, men hvor ville jeg dog sove bedre om natten

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det gør det helt sikkert.. Men jeg savner bare(med mit naive stribede hjerte) at han gjorde klart at han ønsker OB får en transfer som tak for at have sat skub i hans karriere.. Så man meddeler at han skal købes fri og man ikke bare kan afvente at kalenderen siger 2019

                          Ja jeg ved godt det er naivt osv osv, men hvor ville jeg dog sove bedre om natten
                          JH kan vel bare komme med et kontrakt udspil - en forlængelse - det kræver bare som regel en lønstigning. Plus evt frikøbsklausul (hvis ikke det kan klares med en gentlemen agreement om at man selvf ikke står i vejen når og hvis der kommer et interessant bud)

                          Men gryte kan jo komme med nok så mange udmeldinger - så længe der ikke er papir på ham er det ikke meget værd....og hvis ikke JH vil forlænge og dermed forhøje hans løn....

                          Comment


                            Det kan godt være det bare er mig. Men jeg syntes at Gryte har vist lidt svingende spil de sidste to kampe. Kan det have noget at gøre med medierne/agentens korstog om at få ham væk fra OB, der har sat sig lidt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Det kan godt være det bare er mig. Men jeg syntes at Gryte har vist lidt svingende spil de sidste to kampe. Kan det have noget at gøre med medierne/agentens korstog om at få ham væk fra OB, der har sat sig lidt.
                              Han havde jo ikke noget at lave mod Hobro, så hvordan mener du, at hans spil svinger? Udspark.. Igangsætninger?
                              Jeg synes nu heller ikke han kunne gøre det store mod FCM?

                              Comment


                                Kan sgu heller ikke lige følge præmissen om det svingende spil. Jeg køber gerne, at indgrebet ved 3-0 målet ikke var hans bedste, men jeg anser det nu ikke som værende en stor målmandsfejl, og han havde flere rigtigt gode redninger i den kraftige beskydning han var udsat for.

                                Comment

                                Working...
                                X