Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-til-ledelsen/

    KEP er ude med riven i Ålborg...kan vi måske måle os med nordjyderne næste sæson
    Med Kenneth Emil og Spalvis væk og Thomsen så godt som ude ser det svært ud for dem. Der skal ikke mange karantæner eller skader til for af det ramler

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Med Kenneth Emil og Spalvis væk og Thomsen så godt som ude ser det svært ud for dem. Der skal ikke mange karantæner eller skader til for af det ramler
      De har i hvert fald et vigtigt vindue foran sig. Nu skal Gaarde for alvor vise hvad han er gjort af, for det er nogle hårde karle der skal erstattes, hvis de skal gøre sig forhåbninger om top 6 næste sæson.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        De har i hvert fald et vigtigt vindue foran sig. Nu skal Gaarde for alvor vise hvad han er gjort af, for det er nogle hårde karle der skal erstattes, hvis de skal gøre sig forhåbninger om top 6 næste sæson.
        Bliver vildt næste år. Du har vel 9-10 hold som bare SKAL i top 6 spil.. Samtidig med at de fleste hold satser hårdt på talenter..

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-til-ledelsen/

          KEP er ude med riven i Ålborg...kan vi måske måle os med nordjyderne næste sæson
          Det kan lynhurtigt gå syd på for AaB. KEP og Spalvis er væk til sommer, Thomsen tror jeg også ryger, han må i hvert fald snart have mod på mere. Augo stopper, det er om ikke andet en kulturbærer i truppen man mister. Risgård og Würtz er henholdsvis 33 og 32, og der bliver trukket meget store veksler på dem, hvilket også har ført skader med sig. De holder ikke evigt. Nicolai Larsen er en dygtig keeper der tidligere har haft gode tilbud fra udlandet. Har han snart mod på mere? Og så har Jönsson i øvrigt kontraktudløb.

          AaB skal være rigtigt glade for at ligaen er blevet udvidet og nedrykningsrisikoen formindsket, for de kan nemt komme i store problemer inden for kort tid. Blandt de talenter vi har set på førsteholdet, synes jeg ikke der er nogle åbenlyst store talenter i blandt. Blåbjerg ligner da ganske vidst en glimrende Superliga-forsvarer, og Børsting, Abildgaard og Pohl, skal da sikkert også nok få en Superligakarriere, men en ny Kusk, Thomsen, Helenius eller Spalvis, synes jeg ikke lige at der er tegn i sol og måne på, at de får inden for de næste par år, og det har de godt nok været afhængige af både sportsligt og økonomisk i hele Kent-æraen.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det kan lynhurtigt gå syd på for AaB. KEP og Spalvis er væk til sommer, Thomsen tror jeg også ryger, han må i hvert fald snart have mod på mere. Augo stopper, det er om ikke andet en kulturbærer i truppen man mister. Risgård og Würtz er henholdsvis 33 og 32, og der bliver trukket meget store veksler på dem, hvilket også har ført skader med sig. De holder ikke evigt. Nicolai Larsen er en dygtig keeper der tidligere har haft gode tilbud fra udlandet. Har han snart mod på mere? Og så har Jönsson i øvrigt kontraktudløb.

            AaB skal være rigtigt glade for at ligaen er blevet udvidet og nedrykningsrisikoen formindsket, for de kan nemt komme i store problemer inden for kort tid. Blandt de talenter vi har set på førsteholdet, synes jeg ikke der er nogle åbenlyst store talenter i blandt. Blåbjerg ligner da ganske vidst en glimrende Superliga-forsvarer, og Børsting, Abildgaard og Pohl, skal da sikkert også nok få en Superligakarriere, men en ny Kusk, Thomsen, Helenius eller Spalvis, synes jeg ikke lige at der er tegn i sol og måne på, at de får inden for de næste par år, og det har de godt nok været afhængige af både sportsligt og økonomisk i hele Kent-æraen.
            Sidst man dømte Aab ude, så blev de mestre...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Sidst man dømte Aab ude, så blev de mestre...
              Tænkte det samme. Vil give Sheed fuldstændig ret i hans analyse. Nøgternt set ser det sort ud for AaB, men de har altså også bare en evne til at finde nogle gode ting frem, når man mindst venter det.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Sidst man dømte Aab ude, så blev de mestre...
                Dengang hed cheftræneren også Kent Nielsen, og assistenttræneren Allan Kuhn for den sags skyld. Det anser jeg for ikke at være helt uvæsentligt. Søndergaard viste hverken i Viborg eller SønderjyskE, at integration af unge spillere var hans spidskompetence. Men the jury is out. Klart. Jeg misunder dog ikke AaBs fremtidige projekt.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Dengang hed cheftræneren også Kent Nielsen, og assistenttræneren Allan Kuhn for den sags skyld. Det anser jeg for ikke at være helt uvæsentligt. Søndergaard viste hverken i Viborg eller SønderjyskE, at integration af unge spillere var hans spidskompetence. Men the jury is out. Klart. Jeg misunder dog ikke AaBs fremtidige projekt.
                  Heller ikke her. Håber din analyse holder stik - så er der en konkurrent mindre

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Dengang hed cheftræneren også Kent Nielsen, og assistenttræneren Allan Kuhn for den sags skyld. Det anser jeg for ikke at være helt uvæsentligt. Søndergaard viste hverken i Viborg eller SønderjyskE, at integration af unge spillere var hans spidskompetence. Men the jury is out. Klart. Jeg misunder dog ikke AaBs fremtidige projekt.
                    Der er forsvundet nogle kompetente folk fra AaB. Men Kent havde vel ikke leveret nogle gode resultater eller rigtigt bevis for hans kunnen i toppen af en liga.

                    Havde det været Esbjerg, Viborg, AGF m.fl., så enig - så var de vel mere eller mindre ude. Men AaB har et eller andet med at kunne bygge noget nyt op på meget kort tid.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Der er forsvundet nogle kompetente folk fra AaB. Men Kent havde vel ikke leveret nogle gode resultater eller rigtigt bevis for hans kunnen i toppen af en liga.

                      Havde det været Esbjerg, Viborg, AGF m.fl., så enig - så var de vel mere eller mindre ude. Men AaB har et eller andet med at kunne bygge noget nyt op på meget kort tid.
                      Han fik da ACH fra bundregionen til en 4. plads, og europæisk fodbold i fint samarbejde med bl.a JH, og ikke mindst den tid og udvikling som alle snakker om, men ikke mange har tid til.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Der er forsvundet nogle kompetente folk fra AaB. Men Kent havde vel ikke leveret nogle gode resultater eller rigtigt bevis for hans kunnen i toppen af en liga.

                        Havde det været Esbjerg, Viborg, AGF m.fl., så enig - så var de vel mere eller mindre ude. Men AaB har et eller andet med at kunne bygge noget nyt op på meget kort tid.
                        Sådan nogle floskler giver jeg ærligt talt ikke meget for. Jeg er i hvert fald ikke er den tro, at det er sådan noget der helt simpelt ligger i klubbers DNA, særligt ikke når en klub har mistet nøglepersoner som Kent og Kuhn. At AaB i en periode på få år fostrer talenter som Lasse Nielsen, Lucas Andersen, Kusk, Thomsen og Helenius, samt udvikler spillere som Thelander, Dalsgaard og Spalvis som ingenlunde var spået som store talenter, det er helt unikt, og ligesom at Poul Erik Andreasen og resten af talentudviklingen skal have ros, så skal der også falde en kæmpe cadeau af til det instrumentale trænerteam.

                        AaB er to gange endt i top 3 i U17- og 0 gange i U19-ligaen i de sidste 7 år, så det er ikke fordi, at deres talentudvikling er unik, det har vi gjort ligeså godt. Det der er unikt, er den måde man har fået spillerne integreret i Superligatruppen, og det nægter jeg at tro på, at man bare lige kan kopiere, når to så store trænerkapaciteter forlader klubben. Det talent- og udviklingsarbejde AaB leverede i årene omkring deres seneste mesterskab, er den største talentsucces jeg mindes at have set i dansk fodbold, inden for så kort tid. Det var et helt særligt kuld de havde der, som ikke bare lige er til at genskabe.
                        Last edited by Sheed; 15-04-2016, 09:21.

                        Comment


                          #87
                          KEP laver selvmål i pokalen mod GF.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            KEP laver selvmål i pokalen mod GF.
                            Så ved ham til mindst allerede hvordan man scorer mod Aab for næste sæson..... ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              KEP laver selvmål i pokalen mod GF.
                              Han skulle ned til den bold, for Duncan ville have været bagved til at prikke den ind.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                                Han skulle ned til den bold, for Duncan ville have været bagved til at prikke den ind.
                                Jeg er helt enig, men et selvmål er et selvmål. 😊

                                Comment

                                Working...
                                X