Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    En anfører, der ikke kan styre sit spændingsniveau er en klovn imo
    Aha. Det var en sjov definition på en klovn. Og så undrer folk sig over at mange har et negativt syn på Forum...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Aha. Det var en sjov definition på en klovn. Og så undrer folk sig over at mange har et negativt syn på Forum...
      Nå, hvor spændende at høre din holdning, det betyder virkelig meget for mig. Lækkert med et mængdeargument , virkelig brugbart.
      Kan du ikke berige os alle sammen med dit høje niveau, og så forklare, hvordan man definerer "klovn"?
      Last edited by SU1978; 16-05-2018, 12:37.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Nå, hvor spændende at høre din holdning, det betyder virkelig meget for mig. Lækkert med et mængdeargument , virkelig brugbart.
        Vi kan jo ikke alle være det store orakel, hvis holdning er umådelig vigtig for os alle..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Vi kan jo ikke alle være det store orakel, hvis holdning er umådelig vigtig for os alle..
          fantastisk niveau, blive bare ved. Du kan sikkert finde flere ting at skyde mig skoene. Siden du selv skriver herinde, må det jo være fordi, du selv synes, din mening er utrolig vigtig eller hvordan?

          Men definerer du ikke lige ordet klovn?

          Comment


            Bad blood 4 :D?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              fantastisk niveau, blive bare ved. Du kan sikkert finde flere ting at skyde mig skoene. Siden du selv skriver herinde, må det jo være fordi, du selv synes, din mening er utrolig vigtig eller hvordan?

              Men definerer du ikke lige ordet klovn?
              Ja, jeg kunne sikkert finde flere ting. Men det ser jeg nu ingen grund til.

              Og nej, jeg finder ikke min mening vigtigere end andres.

              En klovn er jo som udgangspunkt én der optræder i cirkus, men når man bruger det som en nedsættende bemærkning om et andet menneske er det, som jeg erfarer det, som regel ikke fordi disse har svært ved at styre deres spændingsniveau. Det plejer snarere at handle om at de skulle være uintelligente og måske endda usympatiske. Men hvis din definition af folk du kalder klovne er folk der ikke kan styre deres spændingsniveau i en fodboldkamp, så fair nok. Så bruger vi nok bare ordet forskelligt.

              Comment


                Argh, klovn er der vel ingen der kan blive fornærmet over, selv i disse identitetspolitiske tider.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Aha. Det var en sjov definition på en klovn. Og så undrer folk sig over at mange har et negativt syn på Forum...
                  Han definerede ikke hvad en klovn er. Læs ordentligt efter inden du kommer for godt i gang. :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Han havde ikke behøvet at graduere kunderne på den måde. Istedet skulle han være glad for, at flere end vanligt valgte at bruge tid og penge, på at støtte OBs miserable forestilling.
                    Sorry, er vi ikke ude i her, at ALT der kommer fra ALLE i OB er lort, fordi man - med rette - er sur over en skidt afslutning på en frustrerende sæson?

                    Når krybben er tom....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Sorry, er vi ikke ude i her, at ALT der kommer fra ALLE i OB er lort, fordi man - med rette - er sur over en skidt afslutning på en frustrerende sæson?

                      Når krybben er tom....
                      Tror det også har sin del af indflydelse på at vi er mere nærtagende
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                        Han definerede ikke hvad en klovn er. Læs ordentligt efter inden du kommer for godt i gang. :)
                        Du har ret. Jeg skulle selvfølgelig have skrevet at "ud fra din begrundelse for hvorfor KEP er en klovn, virker det til at du har en sjov definition på ordet klovn".
                        Ergo er det kun indirekte at han definerer ordet klovn. Beklager min svage formulering.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Helt smart er det ikke nej. Og når man nu ved at han læser med herinde specielt når hans egen tråd er hot topic kunne man passende opfordrer ham til at komme med en udspecificering på Twitter
                          Eller folk kan lære at læse/lytte? Der er så mange muligheder.
                          Helt fair og ærlig udtalelse og meget respektfuldt at sige ekstra undskyld til de som er “ekstra trofaste”.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                            Eller folk kan lære at læse/lytte? Der er så mange muligheder.
                            Helt fair og ærlig udtalelse og meget respektfuldt at sige ekstra undskyld til de som er “ekstra trofaste”.
                            Det er jo tydeligt at hans udtalelse kan fortolkes på flere måder. Bare i denne tråd har der været 3-4 forskellige.
                            Jeg har intet imod han takker de faste men jeg havde nok valgt en anden formulering som: Jeg vil gerne takke alle fans der er kommet for at se os spille. Specielt dem har været der i tykt,tyndt,kulde og regn.
                            Det siger det samme. Bare på en helt anden måde.

                            Men jeg gider ikke at diskuttere det mere da det faktisk ikke stødte mig på nogen måde eller bragte mit pis i kog. Jeg er stadig Pro KEP.
                            Jeg syntes bare stadig at hans formulering var uheldig

                            Comment


                              Kenneth Emil er klar til den nye sæson.

                              http://obstruktion.dk/kep-klar-til-en-ny-saeson/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Kenneth Emil er klar til den nye sæson.

                                http://obstruktion.dk/kep-klar-til-en-ny-saeson/
                                "Jeg kan selvfølgelig godt mærke, at jeg er ældre, og jeg løber heller ikke forrest, men det har jeg aldrig gjort, så den er klar."
                                🤣😂🤣
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X