Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Meget sjovt, især når vi ved der er 52 CF'er i DK som er bedre end KEP
    Jeg tror efterhånden vi allesammen har forstået at du ikke bryder dig om KEP.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
      Han er selv iscenesættere, mangler respekt for den samlede gruppe af OB fans. Indrømmer selv, at han som anfører ikke har været i stand til at samle gruppen, om et fælles mål. Hvilket har betydet, at flere spillere med kontraktudløb, har slået op i banen. Koncentrere sig mere om sig personlige image end klubben, må være konklussionen. Jeg er på ingen måde med på KEP vognen. Han er desuden den ringest forsvarsstyrmand vi har haft i noget der ligner 50 år.
      Hvordan mangler han respekt for den samlede gruppe af OB fans?

      Så er det da forøvrigt en værre gang bullshit, at han skulle være den ringeste forsvarsstyrmand i 50 år. Det er ikke lang tid siden vi havde Jonasson i den position. Hvis du seriøst mener han var bedre end KEP til at styre et forsvar, så bør du nok genoverveje om fodbold nu også er den rigtige sport for dig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Jeg tror efterhånden vi allesammen har forstået at du ikke bryder dig om KEP.
        Det handler ikke om personen KEP som uden for banen er en sjov og lun fætter. Men det ændre ikke på, at hans fodboldkvaliteter ikke længere er til toppen af superligaen, og at han er blevet holdt lidt oppe af Tingager og Gyte. Du kan søge tilbage her på forrummet og se, at han bestemt ikke fik gode anmeldelser for præstationerne. Nogle rutinerede spillere kan med alderen kompensere med rutine, forudseenhed og cleverness. Det kan KEP desværre ikke. Men i min bog er det største problem, at han hele tiden er i "krig" med dommerne. Dommere er kun mennesker, og det gavner ikke holdet, at dommerne bliver irriteret på anføreren - uanset om KEP har ret eller ej (for ofte er det tudekiks). Jeg ser ham heller ikke samle holdet, og være den som muntre kammeraterne op på banen. I gamle dage slog man sig på KEP (angriberne blev let skræmt), det gør man ikke længere fordi modstanderen er smuttet forbi.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvordan mangler han respekt for den samlede gruppe af OB fans?

          Så er det da forøvrigt en værre gang bullshit, at han skulle være den ringeste forsvarsstyrmand i 50 år. Det er ikke lang tid siden vi havde Jonasson i den position. Hvis du seriøst mener han var bedre end KEP til at styre et forsvar, så bør du nok genoverveje om fodbold nu også er den rigtige sport for dig.
          Sakset fra mit svar i tråd om sæson afslut:

          "Næ han skal bare lade være med at udtale sig om fans som han tydeligvis ikke har nogen ide om. Der findes 50.000 OB fans ca 1/10 af dem kommer jævnligt på stadion pt men de følger klubben, har passion for klubben og er en del af klubbens identitet og sjæl. Om de står på RMN sidder på familie tribunen, foran tv'et mens ungerne kravler rundt på gulvet, læser om det på nettet under eller efter kampen. Så er fællesnævneren at de hsr et hjerte, hvor en del tilhører en 131år lang fortælling. Og hvor det hjerte bløder blåt og hvidt. Det er et ufravigeligt faktum, som selv den mest fladpandede anfører i klubben burde forstå.
          Jeg forventer ikke at alle fans begriber dette faktum. Men forventer at klubben, har en holdning til den symbiose af mennesker som gør summen af sjælen"

          Det er min holdning til OB. Og jeg respektere stadig min far som OB fan. Da han har set mindst lige så mange kampe som mig. Trods det faktum at han i dag måske ser 1 kamp årligt på stadion. Så holder han Stiften. Husker at læse det daglige indslag om OB... I avisen. Ser en kamp på TV i ny og næ. Og har i øvrigt fulgt klubben i 60 år. Er han mindre fan end KEP og dig? Snak om manglende indsigt...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Det handler ikke om personen KEP som uden for banen er en sjov og lun fætter. Men det ændre ikke på, at hans fodboldkvaliteter ikke længere er til toppen af superligaen, og at han er blevet holdt lidt oppe af Tingager og Gyte. Du kan søge tilbage her på forrummet og se, at han bestemt ikke fik gode anmeldelser for præstationerne. Nogle rutinerede spillere kan med alderen kompensere med rutine, forudseenhed og cleverness. Det kan KEP desværre ikke. Men i min bog er det største problem, at han hele tiden er i "krig" med dommerne. Dommere er kun mennesker, og det gavner ikke holdet, at dommerne bliver irriteret på anføreren - uanset om KEP har ret eller ej (for ofte er det tudekiks). Jeg ser ham heller ikke samle holdet, og være den som muntre kammeraterne op på banen. I gamle dage slog man sig på KEP (angriberne blev let skræmt), det gør man ikke længere fordi modstanderen er smuttet forbi.
            Jeg HAR som sagt forstået at du synes han er elendig. Det er helt fair. Jeg forstår bare ikke at konstant skal gøre opmærksom på hvor forfærdelig du synes han er. Der er jo stort set ingen tråde på forum tilbage hvor du ikke har gjort opmærksom på hvor ringe du synes KEP er.

            Comment


              Så elendig er han nu heller ikke. Vi var sammen med brøndby dey hold der lukkede mindst mål ind i efteråret. Ja gryte stod fantastisk der. Men han havde også tingager ved sin side. Her i foråret er det sgu lund der har kostet rigtig meget i forsvaret

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Så elendig er han nu heller ikke. Vi var sammen med brøndby dey hold der lukkede mindst mål ind i efteråret. Ja gryte stod fantastisk der. Men han havde også tingager ved sin side. Her i foråret er det sgu lund der har kostet rigtig meget i forsvaret
                https://superstats.dk/stilling/fra-t...r2=2017%2F2018

                Linker jeg ikke forårsstillingen til dig her?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  https://superstats.dk/stilling/fra-t...r2=2017%2F2018

                  Linker jeg ikke forårsstillingen til dig her?
                  Hvad er pointen med at linke forårsstillingen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Hvad er pointen med at linke forårsstillingen?
                    Info til sjn :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Hvad er pointen med at linke forårsstillingen?
                      Pointen er vel at selv om man mener man har spillet godt og bla bla bla er facts at 5 hold er under os. Aab og Horsens som har kæmpet i et svært mesterskabsspil samt 3 hold der potentielt der har været ekstremt dårlige og stadig kan rykke ned..
                      Men om man direkte kan linke det til KEP/Tingager/Lund problematikken ved jeg ikke. Altså andet end vi har været pisse ringe på nær en periode med point mod absolutte bundhold

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Info til sjn :).
                        Jo, det ved jeg. Men sjn omtalte efterårsstillingen, hvor vi havde lukket næstfærrest mål ind. Så forstod jeg bare ikke hvorfor forårsstillingen var relevant i forhold til hans udsagn?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Pointen er vel at selv om man mener man har spillet godt og bla bla bla er facts at 5 hold er under os. Aab og Horsens som har kæmpet i et svært mesterskabsspil samt 3 hold der potentielt der har været ekstremt dårlige og stadig kan rykke ned..
                          Men om man direkte kan linke det til KEP/Tingager/Lund problematikken ved jeg ikke. Altså andet end vi har været pisse ringe på nær en periode med point mod absolutte bundhold
                          Hvem siger vi har spillet godt? sjn skriver at vi sammen med Brøndby lukkede færrest mål ind i efteråret og at vi nu lukker mange mål ind fordi Lund er ringere end Tingager og fordi Gryte ikke står helt så godt. Jeg forstår ikke helt relevansen i sammenhængen mellem forårsstillingen og så det sjn skrev..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Jo, det ved jeg. Men sjn omtalte efterårsstillingen, hvor vi havde lukket næstfærrest mål ind. Så forstod jeg bare ikke hvorfor forårsstillingen var relevant i forhold til hans udsagn?
                            Det var kun til hjælp, hverken et angreb eller et forsvar :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Se det famøse KEP interview her

                              https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...odt-maerke-det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Svarer lige i den her tråd så. Ser du det også som at han snakker om alle fans og ikke GF kamp og resten af sæsonen?

                                Comment

                                Working...
                                X