Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Var der ikke noget at Lars Høgh pegede på ham? Eller var det dertid kun en spekulation?
    Jeg kan simpelthen ikke huske det?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg kan simpelthen ikke huske det?
      Er ikke sikker. Mener at nogen skrev det herinde men måske det var kun en spekulation eller husker forkert.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Så vores nuværende træner og sportsdirektør har ikke nogen nævneværdige aktier i hverken Zohores udvikling eller scoutingen af Tingager?

        Vel ikke overraskende når det er allstarteamet bag Thomas Mikkelsen, Lado, Koval og Thrane (som de ville forlænge med, til grin)

        MvH ChrisOB
        Det kan godt være rigtigt, men Bredahl er altså på jobjagt
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Det kan godt være rigtigt, men Bredahl er altså på jobjagt
          Er ikke helt sikker på, hvad du antyder, men jo Bredal er på jobjagt efter at være blevet fyret af nogle af de mest inkompetente ledere vi har haft.

          Jeg antyder at hvis Bredals ord står for lydende, hvilket ikke ville overraske mig, hvis de gør, så kan både Jesper Hansen og Kent Nielsen scratche to af de største succeshistorier af deres hitliste, for i virkeligheden var det en anden mand, der samlede en nedtrykt ung mand op, der igår skød sin klub tættere på Premier League og fandt Tingager.

          Tilbage står Grytebust og hænger i vinden og det ville ikke overraske hvis hverken Kent eller Jesper oprindeligt havde noget at gøre med at spotte talentet.

          Jeg gentager, det er jo trods alt allstarteamet bag hits som Koval, Lado, Kryger, Jonasson, Perreira, Welbeck, den 4-årige kontrakt til Thomas Mikkelsen, Thrane, Kirkeskovl, m.m. Det er teamet der gav os El Makrini og Izunna og formåede at gøre dem begge to dårligere ved at lave det dårligste match på en central midtbane både generelt og især ud fra ønsket spillestil. Det er teamet der i over 1 år har fastholdt Jönsson i truppen selv om denne har villet forlade os i al den tid og som resultat har været én af de mest blodfattige spillere, der nogensinde har trukket en OB trøje over hovedet.

          Det er teamet bag to kiksede målsætninger og snart kan de vel også smide Helenius og Casper Nielsen på listen over spillere, der på "forunderligvis" ikke har forstærket os igennem årene, de, JH og Kent, har været her.

          I det mindste havde de Zohore og Tingager... nej hov vent, måske var det en anden, ham JH nu har fyret, undskyld "lade kontrakten løbe ud", som i virkeligheden stod bag dem?

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Er ikke helt sikker på, hvad du antyder, men jo Bredal er på jobjagt efter at være blevet fyret af nogle af de mest inkompetente ledere vi har haft.

            Jeg antyder at hvis Bredals ord står for lydende, hvilket ikke ville overraske mig, hvis de gør, så kan både Jesper Hansen og Kent Nielsen scratche to af de største succeshistorier af deres hitliste, for i virkeligheden var det en anden mand, der samlede en nedtrykt ung mand op, der igår skød sin klub tættere på Premier League og fandt Tingager.

            Tilbage står Grytebust og hænger i vinden og det ville ikke overraske hvis hverken Kent eller Jesper oprindeligt havde noget at gøre med at spotte talentet.

            Jeg gentager, det er jo trods alt allstarteamet bag hits som Koval, Lado, Kryger, Jonasson, Perreira, Welbeck, den 4-årige kontrakt til Thomas Mikkelsen, Thrane, Kirkeskovl, m.m. Det er teamet der gav os El Makrini og Izunna og formåede at gøre dem begge to dårligere ved at lave det dårligste match på en central midtbane både generelt og især ud fra ønsket spillestil. Det er teamet der i over 1 år har fastholdt Jönsson i truppen selv om denne har villet forlade os i al den tid og som resultat har været én af de mest blodfattige spillere, der nogensinde har trukket en OB trøje over hovedet.

            Det er teamet bag to kiksede målsætninger og snart kan de vel også smide Helenius og Casper Nielsen på listen over spillere, der på "forunderligvis" ikke har forstærket os igennem årene, de, JH og Kent, har været her.

            I det mindste havde de Zohore og Tingager... nej hov vent, måske var det en anden, ham JH nu har fyret, undskyld "lade kontrakten løbe ud", som i virkeligheden stod bag dem?

            MvH ChrisOB
            Efter at have hørt KN til kampe har jeg meget svært ved at se han ikke skulle få sagt til Zohore at han skulle løbe de ekstra omgange.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Efter at have hørt KN til kampe har jeg meget svært ved at se han ikke skulle få sagt til Zohore at han skulle løbe de ekstra omgange.
              Forholder mig blot til hvad Bredal udtaler.

              Kent har råbt af mange spillere uden at det tilsyneladende har hjulpet en s...

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Forholder mig blot til hvad Bredal udtaler.

                Kent har råbt af mange spillere uden at det tilsyneladende har hjulpet en s...

                MvH ChrisOB
                Vil så lige tilføje, at Bredahl jo stadig er ansat i klubben og arbejder der hver dag, så det mest sandsynligt at han har helt ret, Det ville være vanskeligt at lyve om de to - som ganske rigtigt sammen med Gryte er de eneste rigtige succeshistorier.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Vil så lige tilføje, at Bredahl jo stadig er ansat i klubben og arbejder der hver dag, så det mest sandsynligt at han har helt ret, Det ville være vanskeligt at lyve om de to - som ganske rigtigt sammen med Gryte er de eneste rigtige succeshistorier.
                  3 succes indkøb ... hvor mange er der som kan gå ind under godkendt ?
                  KEP , AK . Fester , Joan , RJL , Tverskov , Makrini

                  Rømer og Kløve ligger pt udenfor bedømmelse .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    3 succes indkøb ... hvor mange er der som kan gå ind under godkendt ?
                    KEP , AK . Fester , Joan , RJL , Tverskov , Makrini

                    Rømer og Kløve ligger pt udenfor bedømmelse .
                    Makrini og Tverskov, synes jeg helt klart. KEP og Fester giver begge noget godt til holdet på hver sin måde og er vel også godkendt, men ikke i forhold til købmandstænkningen. Men ingen af dem er top-spillere .

                    Og med muligheder for at også Ryan og Kløve kan være godkendte.
                    Last edited by Tåhyler; 15-04-2018, 09:23.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Forholder mig blot til hvad Bredal udtaler.

                      Kent har råbt af mange spillere uden at det tilsyneladende har hjulpet en s...

                      MvH ChrisOB
                      Ej, du kommer med en del spekulationer og insinueringer.
                      Men tror nu stadig at Zohore ikke havde fået spilletid under Kent hvis han ikke gad løbe det der skulle til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Ej, du kommer med en del spekulationer og insinueringer.
                        Men tror nu stadig at Zohore ikke havde fået spilletid under Kent hvis han ikke gad løbe det der skulle til.
                        Det er da det spillerne siger om Kent
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Ej, du kommer med en del spekulationer og insinueringer.
                          Men tror nu stadig at Zohore ikke havde fået spilletid under Kent hvis han ikke gad løbe det der skulle til.
                          Velkommen til fodbolddebat. Det er som oftest spekulation. Denne gang baseret på det man godt kan kalde for en insiders ord for, at han samlede Zohore op, scoutede Tingager og opfordrede på det kraftigste de andre kanaljer at signe ham. Upåagtet om det er sandt eller ej; så er det legitimt for mig at spekulere i, at det er rigtigt. Jeg ved godt det skurer i en "nuancerytters" øjne.

                          Bredal samlede Zohore op fra jorden, er hans påstand, og det har Zohore takket HAM for, ikke Kent. Det er det, jeg forholder mig til. Det kan så godt være, at han har takket Kent; men ud fra den information Bredal giver, så kan du ikke klandre for mig for at spekulere i, at Bredal måske mere var en mentor for Zohore end Kent og hans råberi var.

                          Så jeg forholder mig altså til Bredals ord. Og spekulerer. Ligesom du selv gør.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er da det spillerne siger om Kent
                            Hvad?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              3 succes indkøb ... hvor mange er der som kan gå ind under godkendt ?
                              KEP , AK . Fester , Joan , RJL , Tverskov , Makrini

                              Rømer og Kløve ligger pt udenfor bedømmelse .
                              Kløve er et godkendt køb i ca. hver anden kamp... ;-)

                              Man kan så kalde ham den perfekte Jesper Hansen/Kent Nielsen-spiller. Leverer kun i hver anden kamp eller en halvleg ad gangen. Alt efter temperament...

                              Der er flere missere end godkendte og kun meget få deciderede succes'er.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Velkommen til fodbolddebat. Det er som oftest spekulation. Denne gang baseret på det man godt kan kalde for en insiders ord for, at han samlede Zohore op, scoutede Tingager og opfordrede på det kraftigste de andre kanaljer at signe ham. Upåagtet om det er sandt eller ej; så er det legitimt for mig at spekulere i, at det er rigtigt. Jeg ved godt det skurer i en "nuancerytters" øjne.

                                Bredal samlede Zohore op fra jorden, er hans påstand, og det har Zohore takket HAM for, ikke Kent. Det er det, jeg forholder mig til. Det kan så godt være, at han har takket Kent; men ud fra den information Bredal giver, så kan du ikke klandre for mig for at spekulere i, at Bredal måske mere var en mentor for Zohore end Kent og hans råberi var.

                                Så jeg forholder mig altså til Bredals ord. Og spekulerer. Ligesom du selv gør.

                                MvH ChrisOB
                                Det Kan jeg ikke klandre dig for. Det var dig selv der konkluderede at du blot forholdt sig til det han sagde og som du så selv siger var det jo ikke kun det du gjorde. Jeg er bare blevet opfordret til at kalde en spade for en spade, og så gør jeg da dette ;)

                                Comment

                                Working...
                                X