Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Xabuni
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja manden har jo ret - det er ikke krise endnu, men måden kampene er tabt sammeholdt med hvad vi har set de sidste par sæsonner, det giver altså mig mere end bekymrede miner.

    Og så irretere det mig noget så grufuldt at de skal tabe indtil flere kampe før de "forstår alvoren..." hvad med for fanden at gå på banen til den nye sæson for at vinde og lægge positivt fra land? sgu da ingen grund til at rode os selv ind i den gang rod en nedrykningskamp let kan blive....
    Spelmann er den eneste der viser attetude. Holdet burde have forstået alvoren sidste sæson. Det er skrevet mange gange på forum, men de sidste 2 kampe har været en skandale.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    tja manden har jo ret - det er ikke krise endnu, men måden kampene er tabt sammeholdt med hvad vi har set de sidste par sæsonner, det giver altså mig mere end bekymrede miner.

    Og så irretere det mig noget så grufuldt at de skal tabe indtil flere kampe før de "forstår alvoren..." hvad med for fanden at gå på banen til den nye sæson for at vinde og lægge positivt fra land? sgu da ingen grund til at rode os selv ind i den gang rod en nedrykningskamp let kan blive....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt fra Spel

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...men-ikke-krise

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
    Haha. Frit efter, var det ikke Richard Nixon?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    præcis - og vi manglede i den grad et svin/en kriger i truppen. En af de bedste signings længe
    Helt enig.. En rigtig Gravesen type som er vigtig på alle hold..
    men han er kun den næstbedste signing længe.. Jesper Hansen ser efterhånden ud til at være den bedste

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
    præcis - og vi manglede i den grad et svin/en kriger i truppen. En af de bedste signings længe

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
    Hovedet på sømmet: Han er VORES svin

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Her er lidt fra vores hårde hund på midtbanen

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rliga-spillere
    Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Martin Spelmann

    Martin Spelmann

    Her er lidt fra vores hårde hund på midtbanen

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rliga-spillere
Working...
X