Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    ser ikke på nogen som helst måde Schoop som kreativ nærmere som en der flår tempoet ud af spillet
    ud med Schoop og ind med Acer

    Han tager tempoet ud af spillet på en kreativ måde... og så er det jo ikke engang løgn, han er i hvert fald god til at snurre rundt...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så så hvor blev posetiviteten af ? ;-)

    Men jeg er aldeles enig Schoop er en habil 1. div spiller .
    Touche

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt enig.
    Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
    Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

    han er ubruglig og må gerne sælges
    Så så hvor blev posetiviteten af ? ;-)

    Men jeg er aldeles enig Schoop er en habil 1. div spiller .

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt enig.
    Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
    Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

    han er ubruglig og må gerne sælges

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Helt enig. Schoop og Conor må gerne smutte. Azer, Ari, Spelmann og Dessler burde være nok. Glæder mig til at se Azer igen!

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...
    ser ikke på nogen som helst måde Schoop som kreativ nærmere som en der flår tempoet ud af spillet
    ud med Schoop og ind med Acer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det er sjovt så forskelligt man kan se den samme spiller... ,o)
    Ja det er det .

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt enig.
    Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
    Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

    han er ubruglig og må gerne sælges
    Det er sjovt så forskelligt man kan se den samme spiller... ,o)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så meget kreativitet kommer Schoop altså heller ikke med ... det er mere til siden og helst til Falk eller bagud når han har bolden ..
    Helt enig.
    Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
    Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

    han er ubruglig og må gerne sælges

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så meget kreativitet kommer Schoop altså heller ikke med ... det er mere til siden og helst til Falk eller bagud når han har bolden ..
    Jeg indrømmer gerne at jeg godt kan lide Schoop, og generelt synes han bliver kritiseret mere end han burde... Og at jeg synes hans blik for spillet og fremadrettede stikninger er bedre end de andre vi har til pladsen... Når det er sagt, har han bestemt også mangler, men imo opvejes disse af hans forcer. Azer SER dog bestemt også interessant ud, og jeg glæder mig til han er skadesfri igen...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...
    Så meget kreativitet kommer Schoop altså heller ikke med ... det er mere til siden og helst til Falk eller bagud når han har bolden ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...
    Azer?

    hellere ham end schoop

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Han skal tilbage på midten istedet for Schoop, så vi kan få nogle taklinger på modstanderen over en større radius.
    Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Han skal tilbage på midten istedet for Schoop, så vi kan få nogle taklinger på modstanderen over en større radius.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
    Spelmann er den eneste der viser attetude. Holdet burde have forstået alvoren sidste sæson. Det er skrevet mange gange på forum, men de sidste 2 kampe har været en skandale.
    Jeg ville bare være gladere for at han viste den attitude på banen, fremfor i medierne...
    Så ikke mange (læs: nogen) tacklinger fra Spelmann i Slagelse...

    Leave a comment:

Working...
X