Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    så er virkeligheden måske også ved at ramme FCM igen igen. Talenterne skal have chancen, og med afgange og karrierestop hos nogen markante personligheder (Anderson, Jim Larsen, Sisto m.fl.) ligener det måske at den økonomiske virkelighed rammer igen...jeg håber

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-have-chancen/
    Lad os da ikke håbe det. Det er deres talenter der rent faktisk leverer, og alle deres Smartodds-spillere der følger med som det tynde øl. Sparv er i mine øjne den eneste, af deres importerede udenlandske spillere, jeg for alvor synes har været en berigelse.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Lad os da ikke håbe det. Det er deres talenter der rent faktisk leverer, og alle deres Smartodds-spillere der følger med som det tynde øl. Sparv er i mine øjne den eneste, af deres importerede udenlandske spillere, jeg for alvor synes har været en berigelse.
      jeg er overordnet enig i at deres talenter naturligvis skal føres bedre frem end tilfældet har været de senere år. Det er mest den økonomiske "unfair play" jeg håber de må opgive, hvor de bruger ressourser som de ikke har men får kæmpe underskud dækket af den "glade onkel Benham". Det er talenterne der er taberne i jagten på succesen
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Fryd!

        http://aoh.dk/artikel/fcm-mister-hovedsponsor
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Men det har jo været semikendt længe og afhængigt af om Silkeborg rykkede op igen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Men det har jo været semikendt længe og afhængigt af om Silkeborg rykkede op igen ..
            Stadig fryd.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Stadig fryd.
              Det er nok noget vi er uenige om, men jeg vil på et eller andet plan byde enhver økonomisk fordel, der tilfalder en af førsteudfordrerne til FCK, velkommen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det er nok noget vi er uenige om, men jeg vil på et eller andet plan byde enhver økonomisk fordel, der tilfalder en af førsteudfordrerne til FCK, velkommen.
                FCK er økonomisk så langt foran resten af ligaen, at et skridt fremad vil ikke bringe FCM tættere på FCK, men blot distancere sig længere fra f.eks. OB.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  FCK er økonomisk så langt foran resten af ligaen, at et skridt fremad vil ikke bringe FCM tættere på FCK, men blot distancere sig længere fra f.eks. OB.

                  MvT
                  Mjaa, det mener jeg nu ikke. Et budget på 120 mio/år for FCK; et budget på 65-80 mio/året (nogle kilder siger mere). Et hold som Brøndby ligger angiveligt på ca 90 mio/året. Så langt er de ikke fra FCK. FCM tog jo mesterskabet ved at gøre deres transferarbejde godt og hente dyre spillere, men spillere der blev profiler. Så med lidt flere penge og fortsat høj hitrate på deres transfers tror jeg godt de kan matche FCK på sigt.

                  Jeg mener også at en stærkere konkurrence i toppen vil gøre det nemmere for OB at matche de tunge drenge i toppen.

                  Med ondt skal ondt bekæmpes!

                  Comment


                    Interview med Bach Bak om fremtiden, og hans karriere.

                    Jeg kunne ikke lade være med at studse over, at han bliver spurgt om sine bedste trænere, og skamroser Glen, men ikke nævner sin nuværende træner (og kommende chef) Thorup med ét ord. Det kan de ikke være alt for tilfredse med oppe i direktionen.

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...er-overrasket/
                    Last edited by Onkel Riffel; 16-06-2016, 15:01.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Interview med Bach Bak om fremtiden, og hans karriere.

                      Jeg kunne ikke lade være med at studse over, at han bliver spurgt om sine bedste trænere, og skamroser Glen, men ikke nævner sin nuværende træner (og kommende chef) Thorup med ét ord. Det kan de ikke være alt for tilfredse med oppe i direktionen.

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...er-overrasket/
                      Det er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
                      "Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"

                      Der er (desværre) ikke rigtig noget splid at komme efter der.

                      Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Det er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
                        "Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"

                        Der er (desværre) ikke rigtig noget splid at komme efter der.

                        Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.
                        Hehe, Bak har trænet under Thorup siden Juli '15, selvfølgelig har han da rigeligt at sige om manden, hvis han da ville.

                        Det er mere bemærkelsesværdigt at det eneste han siger er, at han ikke har noget at sige.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Det er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
                          "Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"

                          Der er (desværre) ikke rigtig noget splid at komme efter der.

                          Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.
                          Jeg er helt 100 på, at den sætning ikke stod der i første omgang. Den var på twitter med Hashtagget #FCM, så der er sikkert én der lige har givet dem et hip. Men som Anglicantian siger det: Selvfølgelig har han trænet rigeligt under Thorup til at kunne udtale sig om ham.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Sisto ser ud til at skulle til Spanien - Celta Vigo.

                            Iflg. artiklen er klubberne enige om en pris på 40 mio kr. Indrømmet - jeg synes, det lyder af et lavt beløb. Men okay...det er jo ikke England han ryger til, hvor de bruger astronomiske summer til tider. Lavt beløb? Jo, jeg synes, han er en af de få spillere i DK, der hvis alt klapper for ham, kan tage det til højder, som meget, meget få vil kunne. Jeg ser et kæmpe potentiale i ham, og han er med afstand det største talent i dansk fodbold.

                            Valget af klub, tænker jeg til gengæld er helt rigtig. Jeg tror, han får masser af spilletid i en stærk liga, og fortsætter han sin udvikling, så skal vi også nok se de helt store klubber have deres fangarme ude efter ham.

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erklub/6206174
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              van der Vaart er i FCM på visit... det vil alligevel liiiige lidt et scoop, hvis de henter ham!

                              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...-van-der-vaart
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Imponerende hvis de kan hente ham, men mon ikke han bare er inde og se lidt fodbold imens han besøger hans kæreste?

                                Comment

                                Working...
                                X