Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hobro i superligaen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • lasselsh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Mon ikke deres oplevelse bliver lidt ligesom for Marienlyst i 1. division. Hvis de er fornuftige og ikke skruer alt for meget på de økonomiske hjul, så kan det være, at de på sigt kan etablere sig, men det sker næppe i allerførste sæson.

    15 point er mit bud.
    For mig minder det også meget om Marienlyst i 1. division. Begge mindre klubber der på få år er rykket op gennem rækkerne, hurtigere end økonomien og organisationerne kunne følge med (BM gik fra Fynsserie til 1. division på 4 år, og HIK var for få år siden nede i Danmarksserien). Så for mig virker det ganske fornuftigt, at Hobro ikke sætter alt på et bræt for at sikre sig overlevelse i Superligaen og dermed risikerer, at klubben går bankerot. Derfor rykker de nok ned med et brag, ligesom BM, men lærer forhåbentlig meget af det og står stærkere, skulle de rykke op igen en anden gang..

    Leave a comment:


  • Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    http://www.bt.dk/betting/bookmakere-...-i-superligaen

    Nedrykningskandidat, forvents kun at vinde 2-3 kampe... Passer jo meget godt med vi møder dem 3 gange...
    Mon ikke deres oplevelse bliver lidt ligesom for Marienlyst i 1. division. Hvis de er fornuftige og ikke skruer alt for meget på de økonomiske hjul, så kan det være, at de på sigt kan etablere sig, men det sker næppe i allerførste sæson.

    15 point er mit bud.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Tjaa, de skal nu nok få raget point sammen, de bliver nok ikke oppe, men de kender reglerne, og til tider behøver man ikke kunne mere, for at tage point fra nogle hold i Suppen...

    ... men jo det ligner en sæson hvor der reelt kun er én nedrykningsplads i spil, hvilket vi selv kan være glade for, uden vi dog skal være FOR tilfredse...

    Leave a comment:


  • Wieben
    replied
    Jeg kalder allerede nu 1 sejr, et nederlag og en uafgjort...

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal sige til det. Altså - de ER jo et af de bedste hold i næstbedste række, ellers var de jo ikke rykket op. Men de er pt. fyraftensproffer (vil dog gå over til deltidsfodbold hvis de rykkede op). Jeg forudser at de bliver kørt over ende, og ryger ud af superligaen igen på røv og albuer og med meget, meget få points med sig...

    Leave a comment:


  • Wieben
    started a topic Hobro i superligaen

    Hobro i superligaen

    http://www.bt.dk/betting/bookmakere-...-i-superligaen

    Nedrykningskandidat, forvents kun at vinde 2-3 kampe... Passer jo meget godt med vi møder dem 3 gange...
Working...
X