Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF - OB

    Lad os endelig bevare den gode stime, og få samlet flere point i jagten på den 3 plads.

    Jeg håber Janus er tilbage igen, der er flere af vores spillere som begynder at ramme en god form. Jeg tror på 3 point men det bliver ikke let, vi plejer at have det svært mod AGF

    #2
    Det bliver svært, men jeg hænger lidt hatten på den krog, at AGF mangler to af deres vigtigste: Guira og Højer.

    Det er ikke bare to vigtige spillere for AGF, det er også to spillere, der spiller på positioner, der skal stække to af vores bedste centralt og på kanten.

    Det er bare AGF. Og uafgjort vil for mig være fremragende på den bane. Der skal edderrådme kæmpes for hver cm!

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Det bliver svært, men jeg hænger lidt hatten på den krog, at AGF mangler to af deres vigtigste: Guira og Højer.

      Det er ikke bare to vigtige spillere for AGF, det er også to spillere, der spiller på positioner, der skal stække to af vores bedste centralt og på kanten.

      Det er bare AGF. Og uafgjort vil for mig være fremragende på den bane. Der skal edderrådme kæmpes for hver cm!
      Det er bestemt også muligt at de igen mangler Tingager og Backman samt Sana ikke er klar til en startplads.
      Der er ingen undskyldninger. Top 6 skal sikres

      Comment


        #4
        Lidt spændende hvad de kommer med. Er Backman og Tingager stadig ude, så får de svært ved at holde os fra scoringer.
        Ellers tror jeg også det bliver en svær kamp. Synes de har flere dygtige offensivspillere. Sana er altid god imod os. Ankersen ser skarp ud, toutouh så god ud imod Vendsyssel. Mortensen får scoret sine mål og Stage er nok tilbage på midtbanen igen. Hvis de fungerer er de rigtig stærke, men bagtil er de svage uden Tingager og Backman. Ankersen og Sana hjælper ikke meget til defensivt og deres backer er unge, så der er gode muligheder, for vores wingbacks igen kan blive afgørende. Vendsyssel kom til et hav af indlæg i sidste kamp på den baggrund, så det bør stå soleklart for JM at det er der vi virkelig kan ramme dem.
        Opstillingen er der nok ikke meget tvivl om efter i søndags. Det er kun Drachmann, som kommer ind, hvis han er klar, ellers er der selvfølgelig genvalg hele vejen rundt.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Lidt spændende hvad de kommer med. Er Backman og Tingager stadig ude, så får de svært ved at holde os fra scoringer.
          Ellers tror jeg også det bliver en svær kamp. Synes de har flere dygtige offensivspillere. Sana er altid god imod os. Ankersen ser skarp ud, toutouh så god ud imod Vendsyssel. Mortensen får scoret sine mål og Stage er nok tilbage på midtbanen igen. Hvis de fungerer er de rigtig stærke, men bagtil er de svage uden Tingager og Backman. Ankersen og Sana hjælper ikke meget til defensivt og deres backer er unge, så der er gode muligheder, for vores wingbacks igen kan blive afgørende. Vendsyssel kom til et hav af indlæg i sidste kamp på den baggrund, så det bør stå soleklart for JM at det er der vi virkelig kan ramme dem.
          Opstillingen er der nok ikke meget tvivl om efter i søndags. Det er kun Drachmann, som kommer ind, hvis han er klar, ellers er der selvfølgelig genvalg hele vejen rundt.
          Sana fik kun 4 min mod Vendssyssel. Kunne godt ligne at han ikke er klar til en startplads. Men ellers meget enig. De har en god offensiv. En anelse bedre end vores overall set

          Comment


            #6
            Synes jeg kan lure rundt omkring, at der trods mange gode undskyldninger (Mandag etc), kommer en hel del striwer til Smilets By!

            Jeg gider ikke forklare en hel masse eller skydes en Helvedes masse i skoene, men må bare konstatere, at jeg inden kampstart i søndags, afhenter mit sæsonkort, og at jeg mandag tager på min første away, i lang, lang tid ... ALLE MAND TIL AARHUS!

            Trouble is fucking brewing!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Sana fik kun 4 min mod Vendssyssel. Kunne godt ligne at han ikke er klar til en startplads. Men ellers meget enig. De har en god offensiv. En anelse bedre end vores overall set
              En anelse bedre offensiv end vores? Hvad er det baseret på?

              De har:
              • Scoret færre mål end os.
              • Kommet til 20% færre afslutninger end os
              • Haft 15% færre skud indenfor rammen end os.
              • En topscorer der har scoret færre mål end både Bashkim og Helenius


              Angrebet består af:
              André Riel, Patrick Mortensen, Mustapha Bundu, Magnus Kaastrup og Ryan McNee mod vores AK, Helenius, Bashkim og Festersen. Jeg vælger 10/10 gange OB's angreb frem for AGF's.

              Needless to say, så er jeg ikke enig i, at AGF's offensiv er en anelse bedre end vores.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                En anelse bedre offensiv end vores? Hvad er det baseret på?

                De har:
                • Scoret færre mål end os.
                • Kommet til 20% færre afslutninger end os
                • Haft 15% færre skud indenfor rammen end os.
                • En topscorer der har scoret færre mål end både Bashkim og Helenius


                Angrebet består af:
                André Riel, Patrick Mortensen, Mustapha Bundu, Magnus Kaastrup og Ryan McNee mod vores AK, Helenius, Bashkim og Festersen. Jeg vælger 10/10 gange OB's angreb frem for AGF's.

                Needless to say, så er jeg ikke enig i, at AGF's offensiv er en anelse bedre end vores.
                Enig. Sana kunne selvsagt være god at have i OB, men ellers ville jeg også foretrække vores spillere fremfor deres.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  En anelse bedre offensiv end vores? Hvad er det baseret på?

                  De har:
                  • Scoret færre mål end os.
                  • Kommet til 20% færre afslutninger end os
                  • Haft 15% færre skud indenfor rammen end os.
                  • En topscorer der har scoret færre mål end både Bashkim og Helenius


                  Angrebet består af:
                  André Riel, Patrick Mortensen, Mustapha Bundu, Magnus Kaastrup og Ryan McNee mod vores AK, Helenius, Bashkim og Festersen. Jeg vælger 10/10 gange OB's angreb frem for AGF's.

                  Needless to say, så er jeg ikke enig i, at AGF's offensiv er en anelse bedre end vores.
                  Hvad er deres udnyttelsesprocent i forhold til vores? Jeg er helt enig men vores udnyttelsesprocent virker ikke høj ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Enig. Sana kunne selvsagt være god at have i OB, men ellers ville jeg også foretrække vores spillere fremfor deres.
                    Er nu heller ikke imponeret af deres spillere. Helt generelt er der ikke mange af deres første 15 mand jeg ville bytte med de første 15 i OB.

                    Comment


                      #11
                      Hvad hedder den sang der bliver spillet når katten Victor går på banen? Den der når han står og laver moves på banen:) - mener jeg har hørt den før

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nicolainielsen1887 Se indlæg
                        Hvad hedder den sang der bliver spillet når katten Victor går på banen? Den der når han står og laver moves på banen:) - mener jeg har hørt den før
                        https://www.youtube.com/watch?v=o9khdsDorz8 Burde gerne være den her :)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlæg
                          https://www.youtube.com/watch?v=o9khdsDorz8 Burde gerne være den her :)

                          I øvrigt er den lortemedley der skydes af under optakten til kampen mere end midtjysk håndboldhal værdig end et odenseansk fodboldstadion. Hvordan man kan sætte det sammen med Carl Nielsen, uden at tænke at man ødelægger begge dele er beyond me.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            I øvrigt er den lortemedley der skydes af under optakten til kampen mere end midtjysk håndboldhal værdig end et odenseansk fodboldstadion. Hvordan man kan sætte det sammen med Carl Nielsen, uden at tænke at man ødelægger begge dele er beyond me.
                            Samme med vores indløbssang, helt i hegnet.....

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              En anelse bedre offensiv end vores? Hvad er det baseret på?

                              De har:
                              • Scoret færre mål end os.
                              • Kommet til 20% færre afslutninger end os
                              • Haft 15% færre skud indenfor rammen end os.
                              • En topscorer der har scoret færre mål end både Bashkim og Helenius


                              Angrebet består af:
                              André Riel, Patrick Mortensen, Mustapha Bundu, Magnus Kaastrup og Ryan McNee mod vores AK, Helenius, Bashkim og Festersen. Jeg vælger 10/10 gange OB's angreb frem for AGF's.

                              Needless to say, så er jeg ikke enig i, at AGF's offensiv er en anelse bedre end vores.
                              De endte med at Stage var bedste angriber. Bubdu er meget opog ned mest ned. Mortensen er det lidt tidligt at bedømme, men han virker skarp.
                              Ak eri fremgang, men det er også fra et
                              Meget lavt niveau, NH er heller ikke en stjerne. BK er ved at kommeigang, men han har også været lidt under niveau. Festersen er bare en dyr bænkevarmer - sympatisk eller ej.

                              Comment

                              Working...
                              X