Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Men Tingager siger jo, at han ikke er blevet lovet nogen fast plads i gymnastikforeningen.
    Ha ha .... vis mig den klub der kan love fast plads på holdet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ha ha .... vis mig den klub der kan love fast plads på holdet.
      Det er jo netop det jeg mener. PerserBIF siger at måske de har lovet ham fast plads på holdet, men det er der næppe nogen klub der kan, og når han ovenikøbet selv pointere at han ikke har fået lovning på noget, synes jeg det er irrelevant at bringe sådan en lovning op i diskussionen.

      Comment


        Backman bliver jævnligt fremhævet som en af AGFs vigtigste spillere, også af David Nielsen, og Pierre Kanstrup er anfører. Selvfølgelig kommer Tingager ikke bare til at vade ind i det forsvar, og man kan selvfølgelig ikke "love" ham, at han bliver starter med den konkurrencesituation.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Backman bliver jævnligt fremhævet som en af AGFs vigtigste spillere, også af David Nielsen, og Pierre Kanstrup er anfører. Selvfølgelig kommer Tingager ikke bare til at vade ind i det forsvar, og man kan selvfølgelig ikke "love" ham, at han bliver starter med den konkurrencesituation.
          Enig, men når det så er sagt, så har Backman været ude af flere omgange med diverse skader, og konstellationen Juelsgaard-Kanstrup havde godt nok også sine udfordringer. Jeg tror ikke Kanstrup på nogen måde er selvskrevet til at spille, men det er Tingager naturligvis heller ikke. Så der skal nok komme kamp om pladserne i deres centerforsvar.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Det er jo netop det jeg mener. PerserBIF siger at måske de har lovet ham fast plads på holdet, men det er der næppe nogen klub der kan, og når han ovenikøbet selv pointere at han ikke har fået lovning på noget, synes jeg det er irrelevant at bringe sådan en lovning op i diskussionen.

            overdrevet med lovet, men nok fået den opfattelse af at han har nemmest/kortest vej til spilletid i AGF. Måske derfor: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-henvendt-sig

            Der er nok også økonomi. AGF ville ham mest, så de tilbød mest.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
              overdrevet med lovet, men nok fået den opfattelse af at han har nemmest/kortest vej til spilletid i AGF. Måske derfor: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-henvendt-sig

              Der er nok også økonomi. AGF ville ham mest, så de tilbød mest.
              Der er sikkert også noget kortere vej til spilletid der spiller ind, ligesom at det økonomiske tilbud nok ikke er langt fra det Brøndby ville give. Under alle omstændigheder, så gætter jeg i hvert fald på, at AGF har smidt et betragteligt tilbud på bordet, og generelt virkelig har vist, at de gerne ville ham, når de har kunne slå Brøndby i en kontraktforhandling, og FCM og OB var hurtige til at trække følehornene til sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Hold da op. Hvis BIF har været på banen, og AGF har overbudt dem, så klart ja. Vildt.
                Nu er det jo ikke sikkert BIF har tilbudt den vilde løn .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Tingager følte kun han kunne skuffe hvis han var vendt “hjem”

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...and-og-holland

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tingager følte kun han kunne skuffe hvis han var vendt “hjem”

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...and-og-holland
                    Han skulle da ellers ikke været blevet dårligere ..

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...re-i-tyskland/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tingager følte kun han kunne skuffe hvis han var vendt “hjem”

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...and-og-holland
                      Jeg er rimelig sikker på, at den chikane han fik af nogle tågehoveder, som kaldte sig OB fans... i starten af hans OB karriere, særligt efter en fejl mod FCK, desværre også spillede kraftigt ind på hans fravalg af OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Jeg er rimelig sikker på, at den chikane han fik af nogle tågehoveder, som kaldte sig OB fans... i starten af hans OB karriere, særligt efter en fejl mod FCK, desværre også spillede kraftigt ind på hans fravalg af OB.
                        Det er næppe anderledes i klub som GF. Jeg forstår hans argumentation og bevæggrunde. Han kan måske også blive skuffet på en økonomisk måde
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tingager følte kun han kunne skuffe hvis han var vendt “hjem”

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...and-og-holland
                          Ja, den bed jeg også mærke i. “Hjem”.

                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Jeg er rimelig sikker på, at den chikane han fik af nogle tågehoveder, som kaldte sig OB fans... i starten af hans OB karriere, særligt efter en fejl mod FCK, desværre også spillede kraftigt ind på hans fravalg af OB.
                          Det tror jeg ærligt ikke han tænker over mere. Den slags er alle vegne, og især også i AGF.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg er rimelig sikker på, at den chikane han fik af nogle tågehoveder, som kaldte sig OB fans... i starten af hans OB karriere, særligt efter en fejl mod FCK, desværre også spillede kraftigt ind på hans fravalg af OB.
                            Det er jeg så ret sikker på det ikke har gjort. Den massive støtte han fik efterfølgende betød utrolig meget for ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Det er jeg så ret sikker på det ikke har gjort. Den massive støtte han fik efterfølgende betød utrolig meget for ham.
                              Tror jeg også.
                              Hvis der spiller noget ind så er det måske mere at ham var altid var meget taknemmelig til Kent og KEP som han så som meget vigtigt for sin udvikling. Men om det havde indflydelse i hensigt af beslutningen? Det er vel alt kun spekulation.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X