Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt EFB OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt EFB OB

    Det var en Odense Classic:
    a) Vi afslutter for ringe – der er to 101% chancer,som vi ikke scorer på
    b) Vi er ringe defensivt på dødbolde
    c) Vi kan ikke skabe chancer i detetablerede spil, før vi rigtig ser alvoren i øjnene
    d) Vi lægger først et 100% massivt pres, når vikommer bagud 2-0
    e) Ådalens Bermuda-trekant har allerede godt fat iKadrii - pis.... (måske lidt overdrevet..)

    #2
    Pinligt men forventet, så nemme penge på oddset.
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

    Comment


      #3
      Løbevilligheden og genpresset ser egentlig fint ud, men der er så mange ting, der er alt for dårlige.

      Indlæg, den sidste aflevering og langt de fleste afslutninger er på 2. divisions niveau. Det er simpelthen ikke Superligaen værdigt ikke at kunne ramme indenfor målet på mere end hver 4. afslutning.

      Comment


        #4
        Far er ikke sur, far er skuffet ... og går i seng ��

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Far er ikke sur, far er skuffet ... og går i seng ��
          God nat. Håber du drømmer godt. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Løbevilligheden og genpresset ser egentlig fint ud, men der er så mange ting, der er alt for dårlige.

            Indlæg, den sidste aflevering og langt de fleste afslutninger er på 2. divisions niveau. Det er simpelthen ikke Superligaen værdigt ikke at kunne ramme indenfor målet på mere end hver 4. afslutning.
            Ja, men der skal jo igen igen ryddes op efter JH. 3 for dårlig angribere, vi mangler en header i forsvaret, og vi skal have en fysisk stor og stærk angriber. Dertil skal Kløve og Nielsen også ud.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Ja, men der skal jo igen igen ryddes op efter JH. 3 for dårlig angribere, vi mangler en header i forsvaret, og vi skal have en fysisk stor og stærk angriber. Dertil skal Kløve og Nielsen også ud.
              Kan egentlig god lide CN og ser ham ikke så dårlig som flere andre herinde. Men i dag var der intet at finde hvad kunne hentyde til en fremtid i holdet
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Spillet er simpelthen for langsomt og der er alt for få dybdeløb. Jeg troede på Kløve, men den skal han ikke spille igen. Og skarpheden er til at blive komplet vanvittig over. Ryans vigtighed er undervurderet.

                Når det er sagt er det fortsat et koncept og en trup, der kommer til at virke. Jeg er gal lige nu, men jeg sidder også med følelsen af, at vi kommer. Og når det sker kan vi godt se gode stimer.

                Det skal jeg tro på.

                Comment


                  #9
                  Er enig. Og synes vi spillede en god første halvleg. Hvis Bashkim ville have scoret med en af sine kæmpe chancer så ville vi glæde os over tre point nu, det er jeg overbevist om.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Det er vel en AGF/HSV vi er i gang med. Træneren får indkøbt spillere til sit system. Så fyres han pga. utålmodighed. Ny træner kommer til, som forsøger med et nyt system, og truppen forsøges trimmet dertil. Når resultaterne udebliver, fyres han, og cirklen fortsætter til klubben er helt nede i dyndet.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #11
                      Vi skal holde fast i det koncept og spillestil der er nu. Det er et OB jeg gerne vil kende.

                      Vi skal dog have større skarphed i begge felter. Det er indlysende.

                      De defensive dødbolde skal struktureres bedre. Leeuwin, Ludwig og Tverskov er umiddelbart en okay back linje, men strukturen mangler på dødbolde.

                      Offensivt mangler vi en stor stærk angriber eller at AK finder lidt af sin gamle skarphed. Helenius og Fester er færdige.

                      Jeg er ligeglad med den officielle målsætning nu, min hedder top 10.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Det er vel en AGF/HSV vi er i gang med. Træneren får indkøbt spillere til sit system. Så fyres han pga. utålmodighed. Ny træner kommer til, som forsøger med et nyt system, og truppen forsøges trimmet dertil. Når resultaterne udebliver, fyres han, og cirklen fortsætter til klubben er helt nede i dyndet.
                        Det håber jeg ikke. For mig er det et kæmpe fremskridt fra Kent til JM. Selvom resultater stadig mangler så viser holdet et andet udtryk og det ser langt mere som fodbold ud hvad vi spiller der.
                        3 år fik Kent Nielsen - hvad var alt for langt for mig fordi aldrig kunne se et fremskridt under Kent. Håber at ledelsen giver JM nu også tid at bygge noget op.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Vi skal holde fast i det koncept og spillestil der er nu. Det er et OB jeg gerne vil kende.

                          Vi skal dog have større skarphed i begge felter. Det er indlysende.

                          De defensive dødbolde skal struktureres bedre. Leeuwin, Ludwig og Tverskov er umiddelbart en okay back linje, men strukturen mangler på dødbolde.

                          Offensivt mangler vi en stor stærk angriber eller at AK finder lidt af sin gamle skarphed. Helenius og Fester er færdige.

                          Jeg er ligeglad med den officielle målsætning nu, min hedder top 10.
                          +1
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Vi skal holde fast i det koncept og spillestil der er nu. Det er et OB jeg gerne vil kende.

                            Vi skal dog have større skarphed i begge felter. Det er indlysende.

                            De defensive dødbolde skal struktureres bedre. Leeuwin, Ludwig og Tverskov er umiddelbart en okay back linje, men strukturen mangler på dødbolde.

                            Offensivt mangler vi en stor stærk angriber eller at AK finder lidt af sin gamle skarphed. Helenius og Fester er færdige.

                            Jeg er ligeglad med den officielle målsætning nu, min hedder top 10.
                            enig Top 10 ervel også godkendt med nu træner revideret spillestil og mange nye spillere.

                            Er sikker på vi kommer til at vinde en del kampe, dog bekymrende at Baskim, ikke var skarp idag, og Helenius faldt tilbage i sit gamle nivau.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Det håber jeg ikke. For mig er det et kæmpe fremskridt fra Kent til JM. Selvom resultater stadig mangler så viser holdet et andet udtryk og det ser langt mere som fodbold ud hvad vi spiller der.
                              3 år fik Kent Nielsen - hvad var alt for langt for mig fordi aldrig kunne se et fremskridt under Kent. Håber at ledelsen giver JM nu også tid at bygge noget op.
                              Som sådan enig. Men førend der er en overordnet plan for klubben tror jeg ikke for alvor på fremskridt. Det, eller en overordentligt gavmild ejer.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment

                              Working...
                              X