Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Spiller han dernede ?
    Ham var skadet flere uger. Er med i truppen igen nu men fik kun ét indhop sidste kamp i 87.minut da de ville forsvare og redde en 2:1 med en tredje cf ind - hvad desværre ikke lykkedes. Modstanderen scorede i overtid til 2:2.
    De gav væk en 2:0 på hjemmebanen - det løber ikke i Braunschweig og der forventes er trænerskfte.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Kan se Kasper Fisker muligvis skal væk fra Brøndby til januar. Kunne han passe ind i vores spillestil? Om han er realistisk ved jeg ikke, det var også mere om han er brugbar i JM systemet.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Kan se Kasper Fisker muligvis skal væk fra Brøndby til januar. Kunne han passe ind i vores spillestil? Om han er realistisk ved jeg ikke, det var også mere om han er brugbar i JM systemet.
        Han vil helt sikkert kunne bruges som en af de 2 på 8`er pladsen. Men så skal en 1-2 midtbanespillere nok væk først

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Kan se Kasper Fisker muligvis skal væk fra Brøndby til januar. Kunne han passe ind i vores spillestil? Om han er realistisk ved jeg ikke, det var også mere om han er brugbar i JM systemet.
          Han har i hvert fald teknik, og kan slå en proper dødbold. Tror ikke han ville passe så ringe ind centralt faktisk.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han vil helt sikkert kunne bruges som en af de 2 på 8`er pladsen. Men så skal en 1-2 midtbanespillere nok væk først
            Ja, det tror jeg også. Men Casper Nielsen synes jeg ikke har niveauet, og selvom det gør ondt i hjertet, så synes jeg også at det begynder at lugte af, at Greves talent forbliver semi-uforløst. Det er jeg virkelig ked af, for havde håbet på at se ham lykkes, men han har fået mange chancer efterhånden, og han har, i min optik, ikke grebet dem. Selvom man jo momentvis sagtens kan se, at han har nogle ting i sit spil, som han mestrer bedre end mange andre Superliga-spillere. Fejlmarginen er simpelthen bare også for høj.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Ja, det tror jeg også. Men Casper Nielsen synes jeg ikke har niveauet, og selvom det gør ondt i hjertet, så synes jeg også at det begynder at lugte af, at Greves talent forbliver semi-uforløst. Det er jeg virkelig ked af, for havde håbet på at se ham lykkes, men han har fået mange chancer efterhånden, og han har, i min optik, ikke grebet dem. Selvom man jo momentvis sagtens kan se, at han har nogle ting i sit spil, som han mestrer bedre end mange andre Superliga-spillere. Fejlmarginen er simpelthen bare også for høj.
              Desværre meget enig. Troede faktisk at Greve ville passe meget bedre i dette system end i Kents. Men heller ikke her er han god

              Comment


                #22
                Hvis Fisker kan fås til en billig transfer og en fornuftig kortere kontrakt, kunne han godt være et emne, men vi skal selvfølgelig ikke ud og bruge mange penge på en +30 spiller, igen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Ja, det tror jeg også. Men Casper Nielsen synes jeg ikke har niveauet, og selvom det gør ondt i hjertet, så synes jeg også at det begynder at lugte af, at Greves talent forbliver semi-uforløst. Det er jeg virkelig ked af, for havde håbet på at se ham lykkes, men han har fået mange chancer efterhånden, og han har, i min optik, ikke grebet dem. Selvom man jo momentvis sagtens kan se, at han har nogle ting i sit spil, som han mestrer bedre end mange andre Superliga-spillere. Fejlmarginen er simpelthen bare også for høj.
                  Teknikken er vel ok men som en nævnte i går er der ikke fart nok. Måske et step ned i en 1. div. topklub vil være det rigtige eller måske et andet skandinavisk land vil få ham til at blomstre ..
                  Casper har jeg heller ikke meget fidus til og hvad bliver det til med Vacek? Og Kløve for den sags skyld ...
                  Last edited by Plum; 23-10-2018, 09:46.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Desværre meget enig. Troede faktisk at Greve ville passe meget bedre i dette system end i Kents. Men heller ikke her er han god
                    Er også helt enig CN bør sælges da han slet og aldeles ikke er god nok . Greve kan måske udlejes i håb om at fast spilletid i f.eks Næstved eller anden første div klub kan gøre ham bedre.

                    Hvad med vores tjekkiske Løfquist han kan vel også få et frimærke i nakken og sendes hjem igen ?
                    Kløve må de også meget gerne se at komme af med



                    edit : en forstyrrelse med et opkald gjorde mit endlæg forsinket og kan se Plum nåede at smide et lignende forslag op først
                    Last edited by Magge; 23-10-2018, 09:56.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Teknikken er vel ok men som en nævnte i går er der ikke fart nok. Måske et step ned i en 1. div. topklub vil være det rigtige eller måske et andet skandinavisk land vil få ham til at blomstre ..
                      Casper har jeg heller ikke meget fidus til og hvad bliver det til med Vacek? Og Kløve for den sags skyld ...
                      Jeg spåede allerede Greves død ved Michelsen-ansættelsen, ser ham langt mere som en spiller der passede i Kents-stil, men er egentlig overrasket over, at han har fået så mange chancer fra start, som han har. Jeg har så stadigvæk svært ved at se, hvorfor han har fået de chancer, men det må jo være i mangel af bedre alternativer, på bundlinjen synes jeg bare der står, at han ikke har niveauet eller rigtigt passer ind.

                      CN er for mig stadig en sløj Superligaspiller, og allerhøjest en trupspiller, på et OB-hold der vil noget for alvor.

                      Vacek har jeg foreløbigt kun hovedrysten tilovers for. Jeg ser frem til at blive modbevist, men det lignede alle dage en besynderlig signing, og at han ikke en gang er god nok til kamptruppen lige nu er godt nok bekymrende. En 31-årig spiller med landskampe, skal ikke bruge hverken halve eller hele sæsoner på at komme i kampform, så lugter det af, at noget er galt.

                      Jeg synes med ro i sjælen, at de kan gå ud og afsøge markedet for Kløve her til vinter. Der skal nok være nogle der er interesserede, og det ser ærligt talt ikke ud til, at vi får det bedste ud af ham eller at han rigtigt passer ind i det her system. Ingen grund til at udsætte et farvel i unødvendig lang tid.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg spåede allerede Greves død ved Michelsen-ansættelsen, ser ham langt mere som en spiller der passede i Kents-stil, men er egentlig overrasket over, at han har fået så mange chancer fra start, som han har. Jeg har så stadigvæk svært ved at se, hvorfor han har fået de chancer, men det må jo være i mangel af bedre alternativer, på bundlinjen synes jeg bare der står, at han ikke har niveauet eller rigtigt passer ind.

                        CN er for mig stadig en sløj Superligaspiller, og allerhøjest en trupspiller, på et OB-hold der vil noget for alvor.

                        Vacek har jeg foreløbigt kun hovedrysten tilovers for. Jeg ser frem til at blive modbevist, men det lignede alle dage en besynderlig signing, og at han ikke en gang er god nok til kamptruppen lige nu er godt nok bekymrende. En 31-årig spiller med landskampe, skal ikke bruge hverken halve eller hele sæsoner på at komme i kampform, så lugter det af, at noget er galt.

                        Jeg synes med ro i sjælen, at de kan gå ud og afsøge markedet for Kløve her til vinter. Der skal nok være nogle der er interesserede, og det ser ærligt talt ikke ud til, at vi får det bedste ud af ham eller at han rigtigt passer ind i det her system. Ingen grund til at udsætte et farvel i unødvendig lang tid.
                        Det er lidt sjovt med Casper Nielsen for han forsøger alt det han ikke kan, som om han lykkes med det ofte og når det kikser så prøver han bare igen.
                        En svær, mange gange også en simpel, aflevering.
                        Løb med bolden.
                        Driblinger.
                        Afslutninger.

                        Han har en enorm energi og noget der ligner tro på egne evner, tror det er det der fortryller mange trænere.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det er lidt sjovt med Casper Nielsen for han forsøger alt det han ikke kan, som om han lykkes med det ofte og når det kikser så prøver han bare igen.
                          En svær, mange gange også en simpel, aflevering.
                          Løb med bolden.
                          Driblinger.
                          Afslutninger.

                          Han har en enorm energi og noget der ligner tro på egne evner, tror det er det der fortryller mange trænere.
                          Jeg kan faktisk godt lide ham. Men ligesom med Greve er der nogle mangler der gør, at de gør holdet dårligere. Kasper Fisker er bestemt en mulighed. Men mon Janus og ham vil passe godt sammen så tæt på hinanden på banen. Ved det ikke.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Kasper Fisker løber jo bare.. Seriøst, han spiller og løber mere hovedløst end Eske gjorde i starten. Det får vi sgu ikke meget ud af.

                            Jeg ser hellere en type, der løber dybt og bryder kæderne, så modstanderen har flere dybdeløb at forholde sig til end vores kanter. Når BIF fx vælger at lægge to mand i én af siderne er der stort set lukket ned for alle andre løb end den modsatte backs. Det kunne de ikke gøre, hvis der var flere løb at forholde sig til - og så ville både begge backs og midtbanen få mere plads til lige præcis løb i dybden.

                            Når vi spiller som i går, er det relativt simpelt at lukke os ned.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Kasper Fisker løber jo bare.. Seriøst, han spiller og løber mere hovedløst end Eske gjorde i starten. Det får vi sgu ikke meget ud af.

                              Jeg ser hellere en type, der løber dybt og bryder kæderne, så modstanderen har flere dybdeløb at forholde sig til end vores kanter. Når BIF fx vælger at lægge to mand i én af siderne er der stort set lukket ned for alle andre løb end den modsatte backs. Det kunne de ikke gøre, hvis der var flere løb at forholde sig til - og så ville både begge backs og midtbanen få mere plads til lige præcis løb i dybden.

                              Når vi spiller som i går, er det relativt simpelt at lukke os ned.
                              Det synes jeg nu ikke er rigtigt. Kasper Fisker har masser af energi og løbevillighed ja, men han kan nu godt finde ud af at bruge det fornuftigt. Han endte med at blive det absolutte omdrejningspunkt inde centralt, og er ikke bange for at tage spillet til sig. Samtidig har han en god sparkefod, både når det gælder skud fra distancen og indlæg på dødbolde osv. Det synes jeg på mange måder er en type vi mangler, i hvert fald så længe JJT ikke er groet ind i den rolle i det her system.

                              Derudover er jeg helt enig med dig i, at vi i høj grad mangler en midtbane spiller der truer meget mere med dybdeløb og kloge løb i feltet. Vi er alt for forudsigelige som det er lige nu, fordi vi får så lidt målfarlighed fra den centrale midtbane. Som jeg ser det mangler vi stadig to brikker centralt på midtbanen, og det er reelt kun JJT som jeg ser som et realistisk bud på en der være god nok som en af de to brikker, her på kort sigt.

                              Comment


                                #30
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...h3AA2woAwSTi2M
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X