Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp: OB - Helsingborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp: OB - Helsingborg

    Om et kvarters tid starter vores træningskamp mod Helsingborg. For dem der ikke er på stadion, laver vi liveopdatering fra kampen her:

    http://obstruktion.dk/liveopdatering-ob-helsingborg/

    #2
    Mathias Jørgensen end ikke på bænken?

    Comment


      #3
      De stiller med et stærkt hold svenskerne. God test før sæsonstart.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        De stiller med et stærkt hold svenskerne. God test før sæsonstart.
        Et hold der lige er rykket op i den bedste række og som har 2 måneder til sæsonstart ... den skal OB
        vinde ganske komfortabelt.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Et hold der lige er rykket op i den bedste række og som har 2 måneder til sæsonstart ... den skal OB
          vinde ganske komfortabelt.
          Aarrhhh ... som så ofte er vi ikke enige :)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Aarrhhh ... som så ofte er vi ikke enige :)
            Det er fair :D.
            2 måneder er lang tid, de kan slet ikke være i topform endnu og de er nyoprykkere ... der vil jeg mene der bør være forskel, især fordi de først starter om 2 måneder.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Sjovt at Jönsson driver gæk med vores forsvar.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Sjovt at Jönsson driver gæk med vores forsvar.
                Svenskerne sidder på spillet. Vi mangler både vilje og evner. Mange berøringer, meget lidt slutprodukt.
                Last edited by sinus; 02-02-2019, 15:58.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #9
                  Udligning på et selvmål, hvor Bash egentlig har misset chancen.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #10
                    Hvor er MJ?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvor er MJ?
                      Helt uden for truppen. Måske syg eller bare ikke god nok.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Helt uden for truppen. Måske syg eller bare ikke god nok.
                        Spøjst hvis man foretrækker en Festersen på vej på pension i stedet for MJ. Han har godt nok ikke været meget sammen med resten af truppen i løbet af optakten, men alligevel..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Spøjst hvis man foretrækker en Festersen på vej på pension i stedet for MJ. Han har godt nok ikke været meget sammen med resten af truppen i løbet af optakten, men alligevel..
                          Man satsede nok på at få skudt ham af. Hvis der skal være nogle midler at handle for til sommer, skal der nok realiseres nogle transferkroner, og af dem der kan sælges for en pæn skilling, hvilket nok kun er nogle få, er Mathias klart den der bedst kan undværes i den nuværende situation. Jeg kan i hvert fald ikke huske, hvornår JH sidst har snakket så åbenlyst om forhandlinger omkring en spiller, som i det her tilfælde. Michelsens udtalelser efter den sidste kamp i Tyrkiet, bar da også kraftigt præg af, at han ikke var en spiller man regnede med at have her i foråret.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Man satsede nok på at få skudt ham af. Hvis der skal være nogle midler at handle for til sommer, skal der nok realiseres nogle transferkroner, og af dem der kan sælges for en pæn skilling, hvilket nok kun er nogle få, er Mathias klart den der bedst kan undværes i den nuværende situation. Jeg kan i hvert fald ikke huske, hvornår JH sidst har snakket så åbenlyst om forhandlinger omkring en spiller, som i det her tilfælde. Michelsens udtalelser efter den sidste kamp i Tyrkiet, bar da også kraftigt præg af, at han ikke var en spiller man regnede med at have her i foråret.
                            Jeg husker måske forkert, men jeg mener da at JH et par gange sagde at han bestemt regnede med at MJ var i OB efter 1. feb.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg husker måske forkert, men jeg mener da at JH et par gange sagde at han bestemt regnede med at MJ var i OB efter 1. feb.
                              Det kan være, at han har sagt det her til sidst i vinduet, efter at interessen øjensynligt er kølnet fra Gladbachs side, men det ændrer ikke på, at han har sagt, at man har været i dialog med Gladbach omkring situationen, at man har ladet ham tage afsted på træningslejr med dem, som vel kun kan være med henblik på et salg, og at han for få dage siden sagde, at vi er en angriber for meget.

                              Samtidig sagde Michelsen, at grunden til, at Mathias ikke spillede var, at det var uafklaret om han blev her. Det kan vel ikke være andet end et kraftigt prej i retning af, at et salg kunne være nært forestående? Ellers kunne han jo teoretisk ikke spille nogle spillere, alle spillere i truppen er vel potentielt solgt i morgen, hvis bare buddet er godt nok.

                              Comment

                              Working...
                              X