Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Med et AGF-nederlag til Randers, som det ligner pt., bliver vi i hvert fald på 7. pladsen, men kun pga. en bedre målscore end de tre efterfølgende hold. Det er godt nok voldsomt tæt, men lækkert at vi for alvor er lykkedes med at komme tilbage i den store midterklump.
    Det er helt vildt så tæt midterfeltet er så forholdsvis langt henne i turneringen. Umuligt at forudsige hvor de forskellige hold ender.
    Men det er da bemærkelsesværdigt at over de sidste 8 runder er Brøndby det hold der har fået færrest point.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det er helt vildt så tæt midterfeltet er så forholdsvis langt henne i turneringen. Umuligt at forudsige hvor de forskellige hold ender.
      Men det er da bemærkelsesværdigt at over de sidste 8 runder er Brøndby det hold der har fået færrest point.
      Ja. Jeg begynder også at vide mig mere og mere usikker omkring de når med. De har bedre spillere offensivt en alle andre end fck og fcm, men derfra er de meget ordinære. Usikkert forsvar og en keeper som ikke kan tage med hænder. Det kan altså godt koste . Nu hænger de sandsynligvis på, så de kan forstærke det hele lidt til vinter, men får de ikke held med indkøbene, så kan det sgu ligeså godt være en af de 8-9 andre hold som kommer med.
      Men ja lige nu er det fuldstændig umuligt, for i starten hang vi og efb i bremsen, så gik det lidt ned for randers, vendsyssel og vejle. Nu er det så bøf, aab og agf som er gået i stå. Hvem går ned næste gang, hvem holder momentum og hvem rejser sig? Det umuligt at spå om, men vi har været stabile i en længere periode nu, så jeg synes vi er i en god position, da vores program også ser fint ud de næste kampe, hvor vi virker til at have god tro på tingene. Omvendt vil en længerevarende skade til drach eller tverskov gøre det enormt vanskeligt for os at holde kadancen, da vi har store problemer med at score og derfor er afhængige af defensiven holder niveauet.

      Comment


        Ja, en 14 holds liga kan godt bære det.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Ja. Jeg begynder også at vide mig mere og mere usikker omkring de når med. De har bedre spillere offensivt en alle andre end fck og fcm, men derfra er de meget ordinære. Usikkert forsvar og en keeper som ikke kan tage med hænder. Det kan altså godt koste . Nu hænger de sandsynligvis på, så de kan forstærke det hele lidt til vinter, men får de ikke held med indkøbene, så kan det sgu ligeså godt være en af de 8-9 andre hold som kommer med.
          Men ja lige nu er det fuldstændig umuligt, for i starten hang vi og efb i bremsen, så gik det lidt ned for randers, vendsyssel og vejle. Nu er det så bøf, aab og agf som er gået i stå. Hvem går ned næste gang, hvem holder momentum og hvem rejser sig? Det umuligt at spå om, men vi har været stabile i en længere periode nu, så jeg synes vi er i en god position, da vores program også ser fint ud de næste kampe, hvor vi virker til at have god tro på tingene. Omvendt vil en længerevarende skade til drach eller tverskov gøre det enormt vanskeligt for os at holde kadancen, da vi har store problemer med at score og derfor er afhængige af defensiven holder niveauet.
          Vi er styrket ved at AL er sat af. Helenius er i fremgang. BK må snart ramme noget form. Vi har mange til pladserne på midten, så her kan dagsformen være afgørende. Der er en fair chance for top 6, men der er lige så stor risiko for at vi ender 7-10.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Vi er styrket ved at AL er sat af. Helenius er i fremgang. BK må snart ramme noget form. Vi har mange til pladserne på midten, så her kan dagsformen være afgørende. Der er en fair chance for top 6, men der er lige så stor risiko for at vi ender 7-10.
            Hvor ser du fremgangen hos Helenius og hvad bygger du troen på Baskim ud fra ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Vejle godt i gang med at slå Horsens. Det betyder blot endnu mere tæt midterfelt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Vejle godt i gang med at slå Horsens. Det betyder blot endnu mere tæt midterfelt.
                2p op til 4-6 pladsen.........

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Vejle godt i gang med at slå Horsens. Det betyder blot endnu mere tæt midterfelt.
                  Fedt god sejr til Vejle.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Vejle godt i gang med at slå Horsens. Det betyder blot endnu mere tæt midterfelt.
                    8 hold indenfor 3 point fra 4. til 11. pladsen ... det er jo helt galt ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      8 hold indenfor 3 point fra 4. til 11. pladsen ... det er jo helt galt ...
                      Den meget tætte liga beretter så vel også bare 14 hold. Spændingen er intakt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Den meget tætte liga beretter så vel også bare 14 hold. Spændingen er intakt
                        Det gør den håbløse struktur man får med 14 hold til gengæld ikke..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Det gør den håbløse struktur man får med 14 hold til gengæld ikke..
                          DER er vi enige.
                          18 hold tak ... det er svært at være uenig i, at holdene er rigeligt stærke, hvis vi skal sammenligne os med andre ligaer.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            DER er vi enige.
                            18 hold tak ... det er svært at være uenig i, at holdene er rigeligt stærke, hvis vi skal sammenligne os med andre ligaer.
                            Tja, måske. Jeg er ikke nødvendigvis modstander af 18 hold; jeg har bare aldrig købt argumentet om at flere hold nødvendigvis er bedre. Altså, jeg vil til hver en tid foretrække en fair afviklet 12-holds liga fremfor en 14-holds liga a la den vi har haft de senere år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Hvor ser du fremgangen hos Helenius og hvad bygger du troen på Baskim ud fra ?
                              BK er ud fra, at han var god i Randers, og er det et niveau han rammer, så har vi en top 6 spiller. Helenius er den bedste af the rest. Fester og AK har ikke niveau. MJ er ung. Helenius er bedre på bolden nu end i starten han fylder på defensive dødbolde, selvom han ikke er nogen ørn i det offensive hovedspil. Man kan spille den op på ham, så der er en spilstation. Han er ikke fremragende, men den bedst mulige løsning. Ved at lade ham spille, så får han måske den selvtillid som gør at han er en kompetent spiller. Om det lykkedes helt ved jeg ikke, men i forhold til AK som er på samme efterlønsordningen som KEP så er det muligheden.

                              Comment


                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...efter-broeler/

                                Lidt nostalgi til en mørk november aften. Hvor mange husker den skandalekamp?

                                Comment

                                Working...
                                X