Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sten Grytebust

    Jeg synes, at han fortjente at ha' sin egen tråd, og ikke bare hedde "Ny målmand"

    Anyway. Han havde tilbud fra flere klubber, bl.a. i USA, men valgte OB, fordi han mener det vil give ham større chance for landsholdet.

    http://www.aftenposten.no/100Sport/f...A-693376_1.snd
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Selveste Michael Schjønberg har rost vores signing af Grytebust på Tipsbladets Facebook-side ;)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Selveste Michael Schjønberg har rost vores signing af Grytebust på Tipsbladets Facebook-side ;)
      Sidste gang Schjønberg roste et OB-indkøb, var det Bjørn Runstrøm. Det kan man jo så lægge i hvad man vil...
      Last edited by Onkel Riffel; 18-02-2016, 09:16.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Sidste gang Schjønberg roste et OB-indkøb, var det Bjørn Runstrøm. Det kan man jo så ligge i hvad man vil...
        Ham kunne jeg godt se et lys i - fik nok en lidt for høj løn. Han fik så rimelig hård konkurrence af Djiby, Utaka og Demba-Nyrén(som Lars Olsen godt kunne lide)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Ham kunne jeg godt se et lys i - fik nok en lidt for høj løn. Han fik så rimelig hård konkurrence af Djiby, Utaka og Demba-Nyrén(som Lars Olsen godt kunne lide)
          Jeg var vild med Runstrøm. Men det var der satme mange andre, der ikke var.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Velkommen til... Det må vel så blive vores 1. keeper senest fra sommer af... Håber det så endelig er en der kan finde ud af det...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Lovende. En lang kontrakt vidner trods alt om en form for tillid. Og nu når Kent har været inde over, er jeg lidt mere optimist ifht vores tidligere forsøg.
              Falkesgaard skal trods alt bruge lang tid på at komme tilbage i kampform. Men med grytebust og Falkesgaard som konkurrerende målmænd er vi ok besat - altså såfremt grytebust leverer som forventet og Falkesgaard viser flere af sine toppræstationervøs.
              Og nu burde der ligeledes være plads til en ung knægt som 3 keeper. Bliver det vores U17 keeper?

              Comment


                #8
                Med Grytebusts ankomst, var målmandstræningen i Ådalen til morgen mere kaotisk end længe:

                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Jeg var også stor Runstrøm fan... og feks. målet på oplæg fra Onysko, det vil jeg altid huske...

                  https://www.youtube.com/watch?v=ZaIUHapAXmg
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Sten starter for reserverne idag

                    http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...arienlyst.aspx

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Lovende. En lang kontrakt vidner trods alt om en form for tillid. Og nu når Kent har været inde over, er jeg lidt mere optimist ifht vores tidligere forsøg.
                      Falkesgaard skal trods alt bruge lang tid på at komme tilbage i kampform. Men med grytebust og Falkesgaard som konkurrerende målmænd er vi ok besat - altså såfremt grytebust leverer som forventet og Falkesgaard viser flere af sine toppræstationervøs.
                      Og nu burde der ligeledes være plads til en ung knægt som 3 keeper. Bliver det vores U17 keeper?
                      +1

                      Comment


                        #12
                        Velkommen til Sten.

                        Håber vi går en gloværdig fremtid i møde :)

                        Comment


                          #13
                          Sten spiller umiddelbart kun 1. Halvleg i aften

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-torsdagstest

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Lovende. En lang kontrakt vidner trods alt om en form for tillid. Og nu når Kent har været inde over, er jeg lidt mere optimist ifht vores tidligere forsøg.
                            Falkesgaard skal trods alt bruge lang tid på at komme tilbage i kampform. Men med grytebust og Falkesgaard som konkurrerende målmænd er vi ok besat - altså såfremt grytebust leverer som forventet og Falkesgaard viser flere af sine toppræstationervøs.
                            Og nu burde der ligeledes være plads til en ung knægt som 3 keeper. Bliver det vores U17 keeper?
                            Eller Würtz fra U19. Jeg trækker noget af min lorenhed ved ham tilbage, efter at have fundet ud af, at han faktisk kun er 17. Så er der lige pludselig mere udviklingsmulighed.
                            Altså, jeg ville stadig skide grønne grise over at have ham på kassen i Superligaen, men...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Eller Würtz fra U19. Jeg trækker noget af min lorenhed ved ham tilbage, efter at have fundet ud af, at han faktisk kun er 17. Så er der lige pludselig mere udviklingsmulighed.
                              Altså, jeg ville stadig skide grønne grise over at have ham på kassen i Superligaen, men...
                              Læg dertil, at vores egen Lars Høgh tilsyneladende kendte ham godt, inden vi hentede den unge mand til klubben:
                              http://www.fyens.dk/sport/OB-U19-sik...rtikel/2714810

                              Comment

                              Working...
                              X