Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karakterer AaB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Karakterer AaB - OB

    Jeg kunne ikke se kampen, men har læst hele kamptråden igennem for at få et indtryk. Det lyder sgu meget godt, selvom der også er en god ydmyg tilgang. Og fantastisk at defensiven igen viser styrke og struktur :)

    Ville nogen være så søde, at smide nogle bedømmelser og karakterer på holdet?

    #2
    Gryte. 7. Sikre indgreb fraset et enkelt koncentrationsudfald.

    Ryan 7. Aggressiv i presset og kommer hurtigt med offensivt.
    Ramon 10. Placerer sig og clearer glimrende. Rutineret nok til at trække halvtynde frispark.
    Tverskov 10. Leder forsvaret og clearer alt. Usvigeligt sikker på bolden.
    Ludwig 7. Fin kamp, men falder ikke i øjnene som de 2 andre.
    Barrett 7. Ikke iøjnefaldende, men lukker godt ned for Kusk i meget af kampen.

    Casper 7. Løber, fighter, slår sig, smider nogle bolde væk, men scorer et lækkert mål.
    Janus 10. Styrer midtbanen med hård hånd, og har en fin pasningsfod og ro på bolden.
    Eske 7. Løber utroligt meget og i højt tempo. Skulle have scoret.

    AK 4. Godt genpres og lægger op til Eskes gode chance, men falder meget ud af kampen.
    Bashkim 7. Fighter også godt, og har 2 oplagte målchancer, hvoraf han driblede sig til den ene over 50 meter. Fedt med en der tør skyde, og generelt også kan ramme målet.

    Indskiftere: JJT: 4. Hæderligt indhop med godt løbearbejde.
    Mathias J: 4. Gør mange ting rigtigt, men skal score på en af de 3 oplagte chancer han får.
    Desler: UB

    Det var generelt en solid kamp fra alle. Alle kæmpede og knoklede for det, selv AK. Vores omstillingsspil i specielt 2. halvleg var ultra præcist og gav os 5-6 store chancer

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Gryte. 7. Sikre indgreb fraset et enkelt koncentrationsudfald.

      Ryan 7. Aggressiv i presset og kommer hurtigt med offensivt.
      Ramon 10. Placerer sig og clearer glimrende. Rutineret nok til at trække halvtynde frispark.
      Tverskov 10. Leder forsvaret og clearer alt. Usvigeligt sikker på bolden.
      Ludwig 7. Fin kamp, men falder ikke i øjnene som de 2 andre.
      Barrett 7. Ikke iøjnefaldende, men lukker godt ned for Kusk i meget af kampen.

      Casper 7. Løber, fighter, slår sig, smider nogle bolde væk, men scorer et lækkert mål.
      Janus 10. Styrer midtbanen med hård hånd, og har en fin pasningsfod og ro på bolden.
      Eske 7. Løber utroligt meget og i højt tempo. Skulle have scoret.

      AK 4. Godt genpres og lægger op til Eskes gode chance, men falder meget ud af kampen.
      Bashkim 7. Fighter også godt, og har 2 oplagte målchancer, hvoraf han driblede sig til den ene over 50 meter. Fedt med en der tør skyde, og generelt også kan ramme målet.

      Indskiftere: JJT: 4. Hæderligt indhop med godt løbearbejde.
      Mathias J: 4. Gør mange ting rigtigt, men skal score på en af de 3 oplagte chancer han får.
      Desler: UB

      Det var generelt en solid kamp fra alle. Alle kæmpede og knoklede for det, selv AK. Vores omstillingsspil i specielt 2. halvleg var ultra præcist og gav os 5-6 store chancer
      enig i alt undtagen Ryan. Syntes han var til 10 hvis Ramon også er.. Tverskov var klart til 10

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        enig i alt undtagen Ryan. Syntes han var til 10 hvis Ramon også er.. Tverskov var klart til 10
        Bortset fra at AK ikke viste at han skal starte i stedet for Helenius. Han gemmer sig for meget og da han endelig har placeret sig i en god position, så er han klart off side. Viljen overstråler evnerne.

        Comment


          #5
          Ryan 10

          Comment


            #6
            Gryte 7
            Ramon 10
            Tverskov 10
            Ludwig 10
            Ryan 7
            Jbl 7
            Janus 10
            Eske 7
            Casper 7
            Bashkim 4
            AK 4

            Generelt var det jo defensiven som udmærkede sig bedst, ved simpelthen at lukke totalt ned for Aab. De 3 bagved og drachmann på midten var fremragende.
            Offensivt må man bare sige at vi kommer til mange chancer, men brænder for meget. Derfor ingen højere karakterer for de offensive kræfter, men de arbejder godt og er med til at gøre det mere enkelt for forsvaret at gøre deres arbejde. Den kvalitet skal ikke undervurderes. Både Bashkim og AK gør et kæmpe stykke arbejde dybt i banen og det efterlader selvfølgelig færre kræfter til at lave kasser

            Comment


              #7
              Gryte 4
              Ramon 7
              Tverskov 7
              Ludwig 4
              Ryan 4
              Jbl 4
              Janus 10
              Eske 4
              Casper 7
              Bashkim 4
              AK 00
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                Gryte 4
                Ramon 7
                Tverskov 7
                Ludwig 4
                Ryan 4
                Jbl 4
                Janus 10
                Eske 4
                Casper 7
                Bashkim 4
                AK 00
                Næste gang skulle du tage og se kampen !!!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                  Næste gang skulle du tage og se kampen !!!
                  Jeg har set den to gange. God kamp! Hvad tripper du over?
                  - Desuden hedder det "tage at se kampen". Det andet er Vollsmose-lingo.
                  Last edited by RMN; 02-10-2018, 00:58.
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                    Jeg har set den to gange. God kamp! Hvad tripper du over?
                    - Desuden hedder det "tage at se kampen". Det andet er Vollsmose-lingo.
                    Nå, så fandt vi da lige ud af hvilken bydel, du stammer fra.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Nå, så fandt vi da lige ud af hvilken bydel, du stammer fra.
                      Det er så smukt, når to xenofober skændes om at være den største af slagsen :D.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Det er så smukt, når to xenofober skændes om at være den største af slagsen :D.
                        Antog du lige deres underidentitet og tilhørsforhold?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Antog du lige deres underidentitet og tilhørsforhold?
                          Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener med underidentitet og tilhørsforhold er jeg ikke inde på.
                          Men når de slås om at tale negativt generaliserende om et område, så antager jeg at de mener noget negativt generaliserende om de mennesker der bor i det område ... det er logisk for mig.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener med underidentitet og tilhørsforhold er jeg ikke inde på.
                            Men når de slås om at tale negativt generaliserende om et område, så antager jeg at de mener noget negativt generaliserende om de mennesker der bor i det område ... det er logisk for mig.
                            Jamen det bliver de mennesker der bor der nok også svært traumatiserede af. Har du overvejet at flytte til Sverige? 😞

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Jamen det bliver de mennesker der bor der nok også svært traumatiserede af. Har du overvejet at flytte til Sverige? 😞
                              Det er som om du svarer på noget andet end jeg skriver ...

                              Nej det gør de afgjort ikke da de ikke læser det, jeg påpeger bare xenofobien.

                              Nej, det har jeg ikke ... har du overvejet at flytte til Bulgarien, altså nu vi er ude i de random statements.

                              Nok om det :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X