Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Share Legends

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Share Legends

    Det blev så Thomas Helveg der skal hyldes i Hummels Share Legends kampagne, og som skal hyldes med en speciallavet trøje på søndag. Jeg kunne personligt godt have ønsket mig, at Michael Hemmingsen, Allan Hansen eller Lars Høgh også havde fået den hyldest, men kan selvfølgelig heller ikke begræde, at en kæmpe stjerne som Helveg, der kom tilbage og viste OB-hjertet ved at give de sidste år af sin karriere i klubben, får den her erkendtlighed.

    Indrømmet, jeg havde lidt drømt om, at man kunne få en speciel målmandstrøje med Grytebust bag på, hvor 1-tallet var en mosaik af Høghens navn, men sådan skulle det ikke gå.

    http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...ling-i-nutiden

    Dyrk lige den trøje til gengæld. Hold nu kæft, hvor er den fed! Det er jo nærmest en hån at dingle en så fed trøje foran os, for at vi så skal spille i det sædvanlige lort bagefter. Det der er det jeg forstår ved en rigtig hjemmebanetrøje!

    Jeg glæder mig meget til at høre interviewet med ham og hylde ham på søndag, det er også et rigtigt godt signal efter den lidt kedelige afsked han havde som assistenttræner.
    Last edited by Sheed; 06-12-2017, 09:48.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det blev så Thomas Helveg der skal hyldes i Hummels Share Legends kampagne, og som skal hyldes med en speciallavet trøje på søndag. Jeg kunne personligt godt have ønsket mig, at Michael Hemmingsen, Allan Hansen eller Lars Høgh også havde fået den hyldest, men kan selvfølgelig heller ikke begræde, at en kæmpe stjerne som Helveg, der kom tilbage og viste OB-hjertet ved at give de sidste år af sin karriere i klubben, får den her erkendtlighed.

    Indrømmet, jeg havde lidt drømt om, at man kunne få en speciel målmandstrøje med Grytebust bag på, hvor 1-tallet var en mosaik af Høghens navn, men sådan skulle det ikke gå.

    http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...ling-i-nutiden

    Dyrk lige den trøje til gengæld. Hold nu kæft, hvor er den fed! Det er jo nærmest en hån at dingle en så fed trøje foran os, for at vi så skal spille i det sædvanlige lort bagefter. Det der er det jeg forstår ved en rigtig hjemmebanetrøje!

    Jeg glæder mig meget til at høre interviewet med ham og hylde ham på søndag, det er også et rigtigt godt signal efter den lidt kedelige afsked han havde.
    Med kedelig afsked mener du som assistent træner formoder jeg? Han fik da en god hyldest som spiller, hvor sneen faldt i store mængder, og alle havde Helveg billeder oppe på tribunen. Måske var der ikke så mange som man kunne ønske sig, men dem der var der, gav ham en flot afsked. Helveg havde da heller ikke helt tørre øjne efter kampen.

    Apropos den trøje der! Den er saftsuseme fed! Som du selv siger, så dingler de den foran os for en dag, og så skal vi retur til den ulækre trøje vi render rundt I i øjeblikket. Damn!

    Comment


      #3
      Jeg glæder mig så meget til at høre interviewet; Helveg er en af min barndoms største helte og jeg håber han kommer tilbage i OB-folden på et tidspunkt. Jeg kommer dog aldrig til at købe en Hummel-trøje lige meget om verdens bedste trøjedesigner sættes til opgaven.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #4
        Næst efter Høgh var det ham jeg håbede på. Så fortjent. Håber at se ham i klubben engang i en eller anden funktion
        Hvilken personlighed

        Comment


          #5
          Det er bare ret komisk, at vi til hverdag spiller i en trøje, der jo ligner tørret hundelort ved siden af denne hyldesttrøje, vi burde altid spille i den Helveg trøje.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Med kedelig afsked mener du som assistent træner formoder jeg? Han fik da en god hyldest som spiller, hvor sneen faldt i store mængder, og alle havde Helveg billeder oppe på tribunen. Måske var der ikke så mange som man kunne ønske sig, men dem der var der, gav ham en flot afsked. Helveg havde da heller ikke helt tørre øjne efter kampen.

            Apropos den trøje der! Den er saftsuseme fed! Som du selv siger, så dingler de den foran os for en dag, og så skal vi retur til den ulækre trøje vi render rundt I i øjeblikket. Damn!
            Videoen her er værd at dele. Blot for mindet af en fantastisk fodboldaften i Bolbronx. https://www.youtube.com/watch?v=leoRKocv6LI

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
              Videoen her er værd at dele. Blot for mindet af en fantastisk fodboldaften i Bolbronx. https://www.youtube.com/watch?v=leoRKocv6LI
              Det var pissekoldt - jeg havde decideret en snedrive i nakken til sidst, for det blæste ind under taget - og det var absurd med en grøn plæne ved pause, og så den der snemark til slut.
              Men det var fandme fedt. Og hvilket afskedsresultat!

              Jeg havde, indtil min computer gik ned, et billede af Helveg, der klapper ud til Stiften med resten af holdet i baggrunden, som min baggrundsskærm. Det var et superfedt billede, anerkendt af selv min ikke syngerligt fodboldinteresserede kone. Men nu er Helveg jo også en flot fyr, så måske var det derfor..

              Comment


                #8
                Se dét er en rigtig OB-trøje. Tykke tydelige STRIBER - ikke det dér fesne designer-pjat, som vi har nu.

                Og så én af mine første OB-helte - én af de helt store. Den må jeg da ha!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Det er sgu en totalt i orden trøje. Det er en rigtig OB trøje. Og Helveg er en sand Legende.

                  Comment


                    #10
                    Den trøje må jeg have! Den bliver min personlig julegave for mig!🤗🤗🤗
                    Vi ses på stadion søndag - i Helveg-trøje!!!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Den trøje må jeg have! Den bliver min personlig julegave for mig!🤗🤗🤗
                      Vi ses på stadion søndag - i Helveg-trøje!!!
                      Du er den sejeste OB fan andlox ved du har langt til Odense. 🎅⚽️👍

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Se dét er en rigtig OB-trøje. Tykke tydelige STRIBER - ikke det dér fesne designer-pjat, som vi har nu.

                        Og så én af mine første OB-helte - én af de helt store. Den må jeg da ha!

                        MvH ChrisOB
                        Enig. Det er en rigtig fed trøje. Sådan Hummel, I kan jo godt

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Du er den sejeste OB fan andlox ved du har langt til Odense. 🎅⚽️👍
                          Jo jo, det er langt til Odense, men det er det værd, hver eneste kilometer. Desuden kommer min yngste søn med så jeg har god underholdning på motorvejen og vi får en ægte "Männerwochenende" med besøg på Odense Zoo og en fælles far-og-søn-indsats på RMN.😊
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Derfor blev Helveg valgt før Høgh

                            https://www.fyens.dk/ob/Derfor-Helve...rtikel/3211852

                            endnu en betalings artikel der er OB relateret. Shock

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Derfor blev Helveg valgt før Høgh

                              https://www.fyens.dk/ob/Derfor-Helve...rtikel/3211852

                              endnu en betalings artikel der er OB relateret. Shock
                              Kan du give en referat?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X