Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jakob-...ftraener-i-ob/

    Velkommen til!

    #2
    Som forventet. Velkommen til, og godt at der er styr på den post allerede.

    Så kan han være med til at sammensætte truppen efter hans ønsker fra et tidligt stadie.

    Lad os se, hvad det kan bringe.

    Comment


      #3
      Det her transfervindue kunne altså godt gå hen og bliver en af de mest interessante siden blodbadet i 2011

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Det her transfervindue kunne altså godt gå hen og bliver en af de mest interessante siden blodbadet i 2011
        Tvivler jeg sgu på, med mindre der kommer en venlig mand forbi med en papkasse, så er der ingen penge at handle for.

        Comment


          #5
          Velkommen til...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
            Fedt at det er på plads så hurtigt.

            "OB vil fortsat være et spillende fodboldhold, og fremover vil vi forsøge at krydre det med en mere direkte og aggressiv stil."
            Hvis det er fuldstændig afklaret med Michelsen så tyder det på en videreudvikling af KN's spil og ikke en fuldstændig gåen væk fra det.

            Comment


              #7
              Vi har gjort det bedste valg vi kunne gøre inden for Danmarks grænser. Jeg er tilfreds

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Fedt at det er på plads så hurtigt.

                "OB vil fortsat være et spillende fodboldhold, og fremover vil vi forsøge at krydre det med en mere direkte og aggressiv stil."
                Hvis det er fuldstændig afklaret med Michelsen så tyder det på en videreudvikling af KN's spil og ikke en fuldstændig gåen væk fra det.
                Spørgsmålet er så bare, hvor og hvornår man synes, at Michelsen har vist, at han kan levere den slags fodbold. I 2. division med Skive? I min verden er det naivt at tro på, at OB ikke kommer til at få et helt andet udtryk med tiden. Og det værste der kan ske er, at de sætter sig mellem to stole.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Fedt at det er på plads så hurtigt.

                  "OB vil fortsat være et spillende fodboldhold, og fremover vil vi forsøge at krydre det med en mere direkte og aggressiv stil."
                  Hvis det er fuldstændig afklaret med Michelsen så tyder det på en videreudvikling af KN's spil og ikke en fuldstændig gåen væk fra det.
                  Buzzword for mig, er "aggressiv stil", det har jeg godt nok savnet i OB i mange år. At der var noget aggressivitet i presspilet, og i måde vi angriber på.

                  Please, please lad det blive en stil vi får indført!

                  Comment


                    #10
                    Fremragende. Et både sikkert og spændende valg.
                    JM kender superligaen, vi ved, at han har præsteret okay med mindre budget i SJD og Henrik Hansen står klar til at støtte op omkring kultur m.m.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Tvivler jeg sgu på, med mindre der kommer en venlig mand forbi med en papkasse, så er der ingen penge at handle for.
                      Håber at der kan tilføres lidt ekstra så han kan vælge nogle spillere.

                      Comment


                        #12
                        Jeg kan godt se logikken i, at fastholde en ambition om at være gode på bolden, men tilsat et helt andet udtryk, end det som Kent fik bygget op, som ved gud var jammerligt til tider. Om han kan gøre det, og om han kan håndtere OB som klub, det må vi se vente og se. Et lidt kedeligt og forudsigeligt valg, men måske det rette? Spændende bliver det.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Spørgsmålet er så bare, hvor og hvornår man synes, at Michelsen har vist, at han kan levere den slags fodbold. I 2. division med Skive? I min verden er det naivt at tro på, at OB ikke kommer til at få et helt andet udtryk med tiden. Og det værste der kan ske er, at de sætter sig mellem to stole.
                          Hvis man kigger på sølvsæsonen i Sønderjyske synes jeg faktisk der er en udvikling mod mere boldbesiddelse, så måske har det simpelthen været en "Bo Henriksen" ting hvor man har startet simpelt og så bygget på. Her får en så et hold hvor den del allerede er i holdet og det mere er noget tempo og direkte spil der skal bygges på.

                          https://www.superstats.dk/hold/boldb...&aar=2015/2016
                          Umiddelbart blev deres resultater faktisk også bedre i takt med boldbesiddelsen steg (forbehold for jeg ikke lige har nørdet med tallene).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Jeg kan godt se logikken i, at fastholde en ambition om at være gode på bolden, men tilsat et helt andet udtryk, end det som Kent fik bygget op, som ved gud var jammerligt til tider. Om han kan gøre det, og om han kan håndtere OB som klub, det må vi se vente og se. Et lidt kedeligt og forudsigeligt valg, men måske det rette? Spændende bliver det.
                            Det beskriver ret præcist mine tanker lige nu.

                            Comment


                              #15
                              Velkommen til !

                              Ikke den store overraskelse, nok ham de fleste havde regnet med. Kender ham ikke så godt udover at han lavede nogle fremragende resultater med Sønderjyske.
                              En lille bekymring er dog de historier, der var fremme da han blev fyret i Sverige. Han skulle angiveligt have været upopulær i truppen, og decideret mobbet nogle af de spillere han ville af med.

                              Kan ikke lade være med at tænke, hvor længe der har været kontakt med ham omkring en signing, når nu det er gået så hurtigt. Og med tanke på, at hans tidligere assistent allerede blev signet for et par måneder siden, mens Kent stadig var her.

                              Comment

                              Working...
                              X