Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny struktur fra 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ændring af kamptidspunkter på vej. Der bliver vel desværre de elendige mandagskampe, men man vil vel have tre kampe søndag kl. 15.00.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Ændring af kamptidspunkter på vej. Der bliver vel desværre de elendige mandagskampe, men man vil vel have tre kampe søndag kl. 15.00.
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen
      På tide klubberne og divisionsforeningen får hovedet ud af røven på tv-selskaberne
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        På tide klubberne og divisionsforeningen får hovedet ud af røven på tv-selskaberne
        Ja, men selv ville meget mere preferere at koncentrere kampene på lørdag. Synes søndageftermiddag har en stor "familietid-faktor". (Og lørdagskampe er fin for weekendture til Odense for mig.)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Ja, men selv ville meget mere preferere at koncentrere kampene på lørdag. Synes søndageftermiddag har en stor "familietid-faktor". (Og lørdagskampe er fin for weekendture til Odense for mig.)
          Er enig med dig i at lørdag er den bedste dag, men jeg er ikke sikker på at flertallet er enige med os, jeg tror danskerne har lidt tradition med at søndag er fodbold dag. Så slipper vi også udenom problemet med PL som desværre hypes mere af dansk tv end superligaen, samt den kæmpe store del af fodboldfans som desværre hellere vil være fan af United, City osv som så bliver på sofaen lørdag kl 16.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Hej Andlox
            Med hensyn til kamptidspunkt, ugedag med mere, er der forskelle på de enkelte lande. I Danmark har man traditionelt været vant til at se fodbold søndag eftermiddag eller søndag aften (aftenkampe bliver der - desværre - ikke mange af, da det gør det svært for TV at komme med analyser bagefter).
            Da jeg startede på at "gå til bold" i 1977 spillede alle klubber søndag eftermiddag - tror stadig, at søndag for mange er den dag, man regner med, at der er fodbold? Seriekampe med mere søger man af tradition for at kampsætte søndag formiddag (og andre dage også, naturligvis). Jeg, og tror jeg, mange andre, er ikke meget for lørdagskampe - slet ikke om aftenen, da det er den dag hvor vennepar mødes og spiser sammen, med mere - lidt vores "familiedag".
            Når det er sagt, så vil det allerbedste være, at kamptidspunkterne offentliggøres i MEGET GOD TID, så man har mulighed for at planlægge efter det, og her har jeg ikke set, at der er kommet forandringer i det nye forslag?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
              Hej Andlox
              Med hensyn til kamptidspunkt, ugedag med mere, er der forskelle på de enkelte lande. I Danmark har man traditionelt været vant til at se fodbold søndag eftermiddag eller søndag aften (aftenkampe bliver der - desværre - ikke mange af, da det gør det svært for TV at komme med analyser bagefter).
              Da jeg startede på at "gå til bold" i 1977 spillede alle klubber søndag eftermiddag - tror stadig, at søndag for mange er den dag, man regner med, at der er fodbold? Seriekampe med mere søger man af tradition for at kampsætte søndag formiddag (og andre dage også, naturligvis). Jeg, og tror jeg, mange andre, er ikke meget for lørdagskampe - slet ikke om aftenen, da det er den dag hvor vennepar mødes og spiser sammen, med mere - lidt vores "familiedag".
              Når det er sagt, så vil det allerbedste være, at kamptidspunkterne offentliggøres i MEGET GOD TID, så man har mulighed for at planlægge efter det, og her har jeg ikke set, at der er kommet forandringer i det nye forslag?
              Ja, så er der naturligt forskellige traditioner i forskellige lande. Her i Tyskland var lørdag fodbolddag. Husker hvor fint det var da jeg var ung: her i Tyskland spillede dertid alle hold lørdag eftermiddag kl. 15.30. Det var "fodboldtid" med at lytte 2 timer radioreportager og derefter Sportschau i TV. Senere i lørdagaften var der "Aktuelles Sportstudio" i TV. Hvad savner jeg de dage med "fodboldlørdag" hvor ikke det blev spredt ud fra fredag til søndag (mandag).
              Derudover prefererer naturlig lørdag også på grund af min personlig situation med den lange tur til Odense. Der er det hyggeligst for mig med lørdagskampe.
              Og du har fuldstændigt ret: det ville allerede hjælpe hvis kamptidspunkter offentliggøres tidligere. Uforståeligt for mig at de klarer det ikke bedre.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er enig med dig i at lørdag er den bedste dag, men jeg er ikke sikker på at flertallet er enige med os, jeg tror danskerne har lidt tradition med at søndag er fodbold dag. Så slipper vi også udenom problemet med PL som desværre hypes mere af dansk tv end superligaen, samt den kæmpe store del af fodboldfans som desværre hellere vil være fan af United, City osv som så bliver på sofaen lørdag kl 16.
                Nu er det så ofte søndag eftermiddag topholdene spiller i England. Dem der vil se superligaen skal nok komme. Desværre er der ikke noget marked for dansk fodbold. Min holdning er at Viasat har ødelagt interressen, pga den ensidige dækning af kjøvenhavner klubberne.
                Hvorfor skal man se onside som Esbjerg fan? AaB fan? Vejle fan? 30 sekunder i et program der varer 2 timer. Fokus på hvad farve Zorninger ønsker sig på sin nye bil. Og hvad muktar har fået til morgenmad. Klart programmet bløder seere.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Nu er det så ofte søndag eftermiddag topholdene spiller i England. Dem der vil se superligaen skal nok komme. Desværre er der ikke noget marked for dansk fodbold. Min holdning er at Viasat har ødelagt interressen, pga den ensidige dækning af kjøvenhavner klubberne.
                  Hvorfor skal man se onside som Esbjerg fan? AaB fan? Vejle fan? 30 sekunder i et program der varer 2 timer. Fokus på hvad farve Zorninger ønsker sig på sin nye bil. Og hvad muktar har fået til morgenmad. Klart programmet bløder seere.
                  Fuldstændig enig. Gider sjældent at se Onside mere for de 2 min OB når man skal slæbes igennem alt det Brøndby lort

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Nu er det så ofte søndag eftermiddag topholdene spiller i England. Dem der vil se superligaen skal nok komme. Desværre er der ikke noget marked for dansk fodbold. Min holdning er at Viasat har ødelagt interressen, pga den ensidige dækning af kjøvenhavner klubberne.
                    Hvorfor skal man se onside som Esbjerg fan? AaB fan? Vejle fan? 30 sekunder i et program der varer 2 timer. Fokus på hvad farve Zorninger ønsker sig på sin nye bil. Og hvad muktar har fået til morgenmad. Klart programmet bløder seere.
                    Fuldstændig enig

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Nu er det så ofte søndag eftermiddag topholdene spiller i England. Dem der vil se superligaen skal nok komme. Desværre er der ikke noget marked for dansk fodbold. Min holdning er at Viasat har ødelagt interressen, pga den ensidige dækning af kjøvenhavner klubberne.
                      Hvorfor skal man se onside som Esbjerg fan? AaB fan? Vejle fan? 30 sekunder i et program der varer 2 timer. Fokus på hvad farve Zorninger ønsker sig på sin nye bil. Og hvad muktar har fået til morgenmad. Klart programmet bløder seere.


                      Aldeles enig med hensyn til Viasat.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Onside er jo bare klamt. Der var også efter en BIF kamp hvor de tabte. Hvor hende Camilla Martin nærmest stod med tårer i øjnene mens hun interviewede en BIF spiller. Hele Viasat et bare trist. Skal være et neutralt medie. Men er så kæmpe BIF fans

                        Comment


                          #42
                          Der er mere reelt indhold i DRs 10min udsendelse....

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                            Der er mere reelt indhold i DRs 10min udsendelse....
                            Ser hellere aldrig mere Onside, men ser derimod altid Fodboldmagasinet.

                            Comment


                              #44
                              Ser heller aldrig Onside længere. Der er ALT for meget irrelevant pis, og det er meget sjældent noget om OB. Jeg ser faktisk som regel bare highlights fra kampene løbende som de bliver lagt på Superliga.dk - til gengæld ser jeg også dem alle hver runde.

                              Comment

                              Working...
                              X