Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
    Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
    Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?
    Jeg håber Oliver får chancen, intet vil glæde mig mere end at vi igen får en ægte OB´er i målet. Jeg er sikker på knægten vil vokse med opgaven
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
      Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
      Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?
      Mon ikke at Mandé spiller idag i den der Cup turnering vi er med i. Så han er klar

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
        Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
        Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?
        Jamen Mande er vel klar, så vidt jeg ved. Det er bare Oliver, som ser ud til at være foran, da han stadig er med i truppen hver gang. Derfor ligner det vel også umiddelbart Oliver får chancen, hvis gryte smutter til vinter. Jeg tror ikke OB vil risikere en ny Lindegaard-fadæse. Tager man ungdomsfodbolden seriøst i OB, så giver man også de lysende talenter chancen. Jeg har kun hørt at Oliver skulle være et lysende talent.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jamen Mande er vel klar, så vidt jeg ved. Det er bare Oliver, som ser ud til at være foran, da han stadig er med i truppen hver gang. Derfor ligner det vel også umiddelbart Oliver får chancen, hvis gryte smutter til vinter. Jeg tror ikke OB vil risikere en ny Lindegaard-fadæse. Tager man ungdomsfodbolden seriøst i OB, så giver man også de lysende talenter chancen. Jeg har kun hørt at Oliver skulle være et lysende talent.
          Han spillede reserveliga mod FCK for mere end 14 dage siden, så ja, han skulle være klar. Hvem der står forrest i køen af ham og Oliver, skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg kan da sagtens se en masse gode argumenter for allerede at forsøge at køre Oliver i stilling til at overtage fra sommer af.

          Comment


            Jeg har hørt at man har troet rigtig meget på Oliver i nogle år efterhånden.
            Han ser rigtig dygtig ud i de få kampe vi har set, men hvorfor gav man så en 5 årig kontrakt til Mande?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Jeg har hørt at man har troet rigtig meget på Oliver i nogle år efterhånden.
              Han ser rigtig dygtig ud i de få kampe vi har set, men hvorfor gav man så en 5 årig kontrakt til Mande?
              Af samme grund som man gav Thomas Mikkelsen en 4 årig da man købte ham i Fredericia?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Mandé fik 90 min idag

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tab...altic-sea-cup/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Af samme grund som man gav Thomas Mikkelsen en 4 årig da man købte ham i Fredericia?
                  Arh den nye Timmi Johansen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Jeg har hørt at man har troet rigtig meget på Oliver i nogle år efterhånden.
                    Han ser rigtig dygtig ud i de få kampe vi har set, men hvorfor gav man så en 5 årig kontrakt til Mande?
                    1: han er en dygtig målmand.
                    2: han er vanvittig billig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      1: han er en dygtig målmand.
                      2: han er vanvittig billig.
                      Præcis. Hvis Oliver er dygtig nok skal han nok slå Mandé af. Vi skal jo have 2-3 gode målmænd i truppen uanset hvad

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Jeg har hørt at man har troet rigtig meget på Oliver i nogle år efterhånden.
                        Han ser rigtig dygtig ud i de få kampe vi har set, men hvorfor gav man så en 5 årig kontrakt til Mande?
                        Fordi Gryte ryger og Thomas Mikkelsen er tæt på karrierestops alderen?

                        Selvfølgelig skal vi have flere keepere på et vist niveau.

                        Comment


                          Kender vi en status på ham? Er han stadig skadet? Syntes ikke engang han deltager i reserveholdskampene.

                          Comment


                            Mandé stadig ikke i reserveholdstruppen. Oliver og HC tager målet.
                            Fatter snart ikke en meter af hvad der foregår mht vores afrikanske løve ven....

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reserverne-gaester-fcm/

                            De møder FCM idag forresten

                            Comment


                              Oliver bør 100 % sikkert være ny førstekeeper, når Gryte skrider. Gider ikke se på den afrikanske lottokupon, når vi selv har et stortalent på posten.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Oliver bør 100 % sikkert være ny førstekeeper, når Gryte skrider. Gider ikke se på den afrikanske lottokupon, når vi selv har et stortalent på posten.
                                Der er mange forskellige måder at sige ting på..... Jeg foretrækker også OC. Men det forklarer stadig ikke Mandés udebliven af truppen igen når han er skadesfri. Kunne man ikke snart få en update på ham. Han kan umuligt være tilfreds med sin første tid i OB

                                Comment

                                Working...
                                X