Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slut med fanshop på nettet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vi skulle for nyligt have fat i en OB-trøje, og det var altså lidt af et projekt. Det er meget svært at få fat i OB-trøjer for tiden.

    http://obstruktion.dk/umulige-jagt-paa-ob-troeje/

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi skulle for nyligt have fat i en OB-trøje, og det var altså lidt af et projekt. Det er meget svært at få fat i OB-trøjer for tiden.

      http://obstruktion.dk/umulige-jagt-paa-ob-troeje/
      Skræmmende... Rystende... Pinligt... Men ikke overraskende

      Comment


        #48
        Jeg var MEGET rystet over, at det ikke var muligt at købe en OB-trøje. Det vi fik at vide af InterSport var, at Hummel ikke kunne levere dem før, og de havde rykket for det flere gange.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Jeg var MEGET rystet over, at det ikke var muligt at købe en OB-trøje. Det vi fik at vide af InterSport var, at Hummel ikke kunne levere dem før, og de havde rykket for det flere gange.
          Lige det kan man ikke forklejne OB for. Men dette OB merchandice salg har jo efterhånden udviklet sig til en farce

          Comment


            #50
            Nej, det er selvfølgelig ikke OB's skyld, men de kan vel heller ikke være tilfredse med, at det er, som det er nu.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Nej, det er selvfølgelig ikke OB's skyld, men de kan vel heller ikke være tilfredse med, at det er, som det er nu.
              Enig. Men det kræver også at de bliver gjort opmærksom på det. Og det er de vel blevet nu med et indlæg her og på din egen hjemmeside..

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Jeg var MEGET rystet over, at det ikke var muligt at købe en OB-trøje. Det vi fik at vide af InterSport var, at Hummel ikke kunne levere dem før, og de havde rykket for det flere gange.
                Du/i skal lige have props for at lave nogle rigtig gode artikler, og i rammer bredt, og har en helt anden indgangsvinkel til tingene end andre medier, og nærmere specifikt, andre OB medier. Det er super fedt, og så får du også en tommel op for at deltage aktivt herinde på forum.

                Men rigtig skidt med OB trøjerne. Dybt rystende, men ikke overraskende.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Du/i skal lige have props for at lave nogle rigtig gode artikler, og i rammer bredt, og har en helt anden indgangsvinkel til tingene end andre medier, og nærmere specifikt, andre OB medier. Det er super fedt, og så får du også en tommel op for at deltage aktivt herinde på forum.

                  Men rigtig skidt med OB trøjerne. Dybt rystende, men ikke overraskende.
                  Er det kun mig der kan huske at JH, mener jeg det var, sagde at der ville komme en fanbutik ude ved den nye tribune bygning OB har købt ude ved Odense Stadion?

                  Mener der blev snakket om at der vil kunne en fanshop derude i samme forbindelse som 'de stribede' fik lokaler derude.

                  Jeg er ikke sikker, men mener der er nogen af dem i OB der ved noget der har snakket om det.
                  Nogen der kan huske om jeg har ret eller er jeg bare helt væk?

                  Comment


                    #54
                    Hej
                    Er der nogen der ved hvor man kan købe et blå og hvidt stribet halstørklæde?
                    Spørg fordi at man, så hvidt jeg er orienteret ikke kan købe et i OBs fanshoppen.
                    We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                    Comment


                      #55
                      Det er en gigantisk falliterklæring, at man i en Superliga-klub ikke kan have en fucking online-shop kørende. Nu er Odense den type by, hvor man ikke nødvendigvis bliver hængende for evig tid, og derfor burde man måske gøre en indsats for at imødekomme de mennesker, der ikke bor i byen længere (hvor man så tilsyneladende heller ikke kan få fat i trøjer, når man har brug for det).

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Det er en gigantisk falliterklæring, at man i en Superliga-klub ikke kan have en fucking online-shop kørende. Nu er Odense den type by, hvor man ikke nødvendigvis bliver hængende for evig tid, og derfor burde man måske gøre en indsats for at imødekomme de mennesker, der ikke bor i byen længere (hvor man så tilsyneladende heller ikke kan få fat i trøjer, når man har brug for det).
                        True shit

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                          Hej
                          Er der nogen der ved hvor man kan købe et blå og hvidt stribet halstørklæde?
                          Spørg fordi at man, så hvidt jeg er orienteret ikke kan købe et i OBs fanshoppen.
                          Esbjerg er mit bedste bud pt..

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Esbjerg er mit bedste bud pt..
                            På Ebay kan du bestille fanhalstørklæder i de rigtige farver til under 100 kroner, hvis det bare skal være sådan et "standard" halstørklæde. Eks.:
                            http://www.ebay.co.uk/itm/Beechfield...t/331940373073

                            Kender ikke noget til kvalitet mv.
                            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Det er en gigantisk falliterklæring, at man i en Superliga-klub ikke kan have en fucking online-shop kørende. Nu er Odense den type by, hvor man ikke nødvendigvis bliver hængende for evig tid, og derfor burde man måske gøre en indsats for at imødekomme de mennesker, der ikke bor i byen længere (hvor man så tilsyneladende heller ikke kan få fat i trøjer, når man har brug for det).
                              Har svært ved at forstå, at man i det mindste ikke bare har et lager (en container?) et eller andet sted med artikler, hvor man så sender en studiemedhjælper ud og pakker et par gange om ugen. Det kan ikke koste meget.
                              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                              Comment


                                #60
                                Det er en Bretton-Meyer tankegang det her. Og den nar ødelægger jo meget med sin manglende indsigt og sin jeg-er-stor-og-stærk-og-giver-mig-derfor-ikke attitude. I virkeligheden er han jo en småskægget teenagedreng.
                                Og OBs ledelse inkl Jesper Hansen....... INKL Thomas Christensen for han er der da vel stadig - katastrofer.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X