Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slut med fanshop på nettet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Slut med fanshop på nettet?

    Jeg var inde på "fanshoppen" på OB.dk, fordi jeg ville kigge på noget OB-gejl til noget fødselsdag, og fandt ud af, at den er lukket!

    Man bliver ledt til Intersports hjemmeside, hvor man kan købe et meget, meget begrænset udvalg af OB-merchandise. Stort set kun hjemmebanetrøjen, og så noget blandet Hummel-træningstøj, som man så kan få trykt et OB-mærke på. Ingen away-shirt (måske de venter på den nye?) og ingen målmandstrøje (ikke med sponsortryk, i hvert fald.)

    Jeg synes sgu det er lidt sørgeligt, det må jeg indrømme. Der er klubber der er væsentligt mindre end os, med noget mere imponerende udvalg på nettet.

    Er der nogen der ved, om det er sådan det bliver fremover? Og om der kommer et bare lidt større udvalg på sigt?

    jeg vil have en OB-kaffekop, dammit!
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Ja kommunikation er ikke ligefrem
    OBs stærke side, vi er godt nok fattige på det område... men tænker om der ikke bare er ferielukket, og så henvises der til Intersport og deres udvalg imens...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Er der åbent på stadion på kampdage?

      Ellers donerer jeg gerne min sorte kop med OB logo ... Og har vist et par neopren dåse kølere ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Det er virkelig dårligt nyt og ret pinligt.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Jeg synes også det er ærgerligt, at det overdrages til Inter Sport. En anelse pinligt at vi ikke engang kan have det kørende. - Men der er en grund for alt, og det har åbenbart kunne betale sig at lade Inter Sport overtage den opgave.

          Ifølge OB.dk så vil sortimentet blive udvidet senere, hvor de lige nu kun fokuserer på en del af spillertøjet. Vi må se hvad det bliver til - Jeg håber det bliver godt.

          http://www.ob.dk/artikel/intersport-...s-fanshop.aspx

          Comment


            #6
            Den havde jeg totalt misset... beklager at jeg fik beskyldt dem for manglende kommunikation... jeg må lære at følge bedre med...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Den havde jeg totalt misset... beklager at jeg fik beskyldt dem for manglende kommunikation... jeg må lære at følge bedre med...
              Det er først blevet skrevet i dag. Og det var i går, at jeg var inde og kigge.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Det lyder som en spare øvelse - Jeg har svært ved at se at en daglig åbent fanshop i Ådalen kan have givet overskud eller hvad tænker I?

                Jeg bruger den virkelig sjældent, men hvis jeg boede længere væk ville behovet for at flashe mit tilhørsforhold nok stige - Nu jeg tænker over det så vil jeg også have en OB kop! Jeg tænker det er en ok løsning at bruge en ekstern forhandler, men det skal selvfølgelig ikke kun være spilletrøjer og sportstøj fra trøjesponsoren.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Det lyder som en spare øvelse - Jeg har svært ved at se at en daglig åbent fanshop i Ådalen kan have givet overskud eller hvad tænker I?

                  Jeg bruger den virkelig sjældent, men hvis jeg boede længere væk ville behovet for at flashe mit tilhørsforhold nok stige - Nu jeg tænker over det så vil jeg også have en OB kop! Jeg tænker det er en ok løsning at bruge en ekstern forhandler, men det skal selvfølgelig ikke kun være spilletrøjer og sportstøj fra trøjesponsoren.
                  De lukkede shoppen i Ådalen for et par år siden, og har kun haft onlinesalg siden. Det har de så ikke engang længere. Jeg købte ind der en tre-fire gange om året, plus på Stadion. Men det er sgu lidt pauvert, synes jeg.

                  EDIT: Her er et par netshops fra klubber vi kan sammenligne os med. Professionelt, og med langt større (og federe) udvalg end der var i OBs shop INDEN den lukkede. Især i tøj.

                  http://shop.agf.dk/merchandise
                  http://shop.aabsport.dk/
                  http://shop.fcm.dk/
                  Last edited by Onkel Riffel; 11-07-2016, 16:48.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det er først blevet skrevet i dag. Og det var i går, at jeg var inde og kigge.
                    Ser ud til at nogen læser med herinde. Den er skrevet 4 timer efter dit indlæg..

                    Nåh. Til den/dem der nu læser med herinde kunne de så ikke spørge om JH kunne give en midtvejsstatus på transfervinduet??

                    Comment


                      #11
                      Det er bare dumt og pinligt at lukke online-fanshoppen. Især uden at tilbyde en fornuftig alternative (de to eller tre ting man får nu vil jeg ikke kalde "alternative").
                      Merchandise er en økonomisk faktor i fodbold. Vil OB ikke mere deltage i det?
                      Desuden fik man en rabat i online-fanshoppen med en OB+-medlemskab. Ved nogen om den rabat blev også "lukket"?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        De lukkede shoppen i Ådalen for et par år siden, og har kun haft onlinesalg siden. Det har de så ikke engang længere. Jeg købte ind der en tre-fire gange om året, plus på Stadion. Men det er sgu lidt pauvert, synes jeg.

                        EDIT: Her er et par netshops fra klubber vi kan sammenligne os med. Professionelt, og med langt større (og federe) udvalg end der var i OBs shop INDEN den lukkede. Især i tøj.

                        http://shop.agf.dk/merchandise
                        http://shop.aabsport.dk/
                        http://shop.fcm.dk/
                        Enig webshoppen var på mange måder mangelfuld

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det er bare dumt og pinligt at lukke online-fanshoppen. Især uden at tilbyde en fornuftig alternative (de to eller tre ting man får nu vil jeg ikke kalde "alternative").
                          Merchandise er en økonomisk faktor i fodbold. Vil OB ikke mere deltage i det?
                          Desuden fik man en rabat i online-fanshoppen med en OB+-medlemskab. Ved nogen om den rabat blev også "lukket"?
                          Problemet lige nu er jo ikke at OB har nedlagt deres egen fanshop, problemet er at vi pt stort set ikke har nogen ordentlige produkter udover hjemmebanetrøje og shorts. Ikke engang en ordentlig udebanetrøje kan vi prale af.
                          Det skal der helt klart strammes op på. Om det så bliver solgt under OB.DK eller INTERSPORT.DK/OB eller noget helt tredje, er i mit univers underordnet. Økonomisk er det jo nok ganske fornuftigt at udlicitere det til vores samarbejdspartner (Intersport) som har ekspertise på det område, men så skal klubben og Hummel altså også til at komme ind i kampen og præsentere noget ordentligt OB-gear.

                          Comment


                            #14
                            Nu har jeg ikke været verdens største kunde i fanshoppen, men jeg må indrømme, at jeg finder det sørgeligt, at klubben ikke engang selv kan administrere en webshop.
                            Én ting er at man vælger at lukke shoppe i Ådalen, som man gjorde for et par år siden. Forståeligt nok, hvis det ikke løber rundt. Men hvis alt gejlet, undtaget spillertøjet, nu kun bliver tilgængeligt på kampdage er godt nok ærgerligt. Jeg kender i hvert fald flere, der har spurgt mig til, hvor de finder div. OB-gear henne, og har henvist dem til fanshoppen. Det har været til gaver m.m. Det er folk, der helt sikkert aldrig kommer til en kamp på stadion, men som har noget familie og lign., som er OB-fans.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Det er bare dumt og pinligt at lukke online-fanshoppen. Især uden at tilbyde en fornuftig alternative (de to eller tre ting man får nu vil jeg ikke kalde "alternative").
                              Merchandise er en økonomisk faktor i fodbold. Vil OB ikke mere deltage i det?
                              Desuden fik man en rabat i online-fanshoppen med en OB+-medlemskab. Ved nogen om den rabat blev også "lukket"?
                              Men hvis det er en negativ økonomisk faktor, så er man jo også nødt til at reagere på det. Hvis det havde været en bragende god forretning, så var den nok ikke lukket. Men trist er det i hvert fald, ligemeget om det så er fordi produkterne ikke har været gode nok, eller det er fordi der simpelthen ikke er et ordentligt kundegrundlag.

                              Comment

                              Working...
                              X