Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Ja okay, det vil jeg godt medgive - altså at vi ikke skal bøje os i støvet. Overdrivelse fremmer forståelsen og det der vil jeg forsvare mig med, hehe. Jeg har det bare svært med at Festersen ryger i lejesvend-kategorien. Jeg har ikke en finger at udsætte på ham, bortset fra det dalende sportslige niveau de seneste par sæsoner.

    Hvilke årsager mener du han har til at udtale sig som han gør?
    og du mener ikke overdrivelse fremmer forståelsen mht lejesvend udtalelsen ? ;-)

    Kenneth Emil er også en flink fyr og har udtalt at han nyder tilværelsen i OB og så er han med fremme på tvitter som måske er noget de unge syntes er sjovt, skal han også tilbydes job efter karrieren ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      og du mener ikke overdrivelse fremmer forståelsen mht lejesvend udtalelsen ? ;-)

      Kenneth Emil er også en flink fyr og har udtalt at han nyder tilværelsen i OB og så er han med fremme på tvitter som måske er noget de unge syntes er sjovt, skal han også tilbydes job efter karrieren ?
      Den står jo for din egen regning. ;)

      Du synes ikke der er forskel på måden de to udtaler sig på? Jeg synes også KEP er helt reel i sine udtalelser. De vidner om en mand som er fint tilfreds med at være i OB, men savner spilletid. Han har jo aldrig udtalt sig om noget (dybere) personligt forhold til klubben - udelukkende professionelt. Der synes jeg alligevel at Festersens udtalelser vidner om en lidt anden forbindelse. Det kan man så vælge at stole på eller ej. Jeg vælger det første.

      Comment


        Jeg tror ikke på Fester fortsætter i OB men mærkligere ting er sket i fodbold verden. Vi må se
        Fester er en super sympatisk fyr og fortjener hyldest og anerkendelse når han stopper.
        Om han kan ses som “Ægte OB`er” kan altid diskutteres men af en der kommer udefra er han i mine øjne nok noget af det tætteste vi kommer.

        Der skal kun 1 skade til så er han tæt på holdet igen og hvem ved så hvad der kan ske

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Den står jo for din egen regning. ;)

          Du synes ikke der er forskel på måden de to udtaler sig på? Jeg synes også KEP er helt reel i sine udtalelser. De vidner om en mand som er fint tilfreds med at være i OB, men savner spilletid. Han har jo aldrig udtalt sig om noget (dybere) personligt forhold til klubben - udelukkende professionelt. Der synes jeg alligevel at Festersens udtalelser vidner om en lidt anden forbindelse. Det kan man så vælge at stole på eller ej. Jeg vælger det første.

          Jo det er selvfølgelig forskel på Fester og KEP, jeg kan langt bedre lide Fester. Syntes bare det ville være lidt letkøbt at han skulle tilbydes et job på baggrund af 50 kampe og en udtalelse om at OB er hans klub .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jo det er selvfølgelig forskel på Fester og KEP, jeg kan langt bedre lide Fester. Syntes bare det ville være lidt letkøbt at han skulle tilbydes et job på baggrund af 50 kampe og en udtalelse om at OB er hans klub .
            Vi er i virkeligheden nok slet ikke så uenige. Selvfølgelig skal han ikke bare partout tilbydes et job. Der skal naturligvis være brug for det og han skal have noget kvalificeret at byde ind med.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Vi er i virkeligheden nok slet ikke så uenige. Selvfølgelig skal han ikke bare partout tilbydes et job. Der skal naturligvis være brug for det og han skal have noget kvalificeret at byde ind med.
              Nemlig og så er jeg bare tilpas nostalgisk så jeg hellere ser en “ægte” OB’er i klubben som tidligere nævnt
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jo det er selvfølgelig forskel på Fester og KEP, jeg kan langt bedre lide Fester. Syntes bare det ville være lidt letkøbt at han skulle tilbydes et job på baggrund af 50 kampe og en udtalelse om at OB er hans klub .
                Et af hans problemer. Han er ikke sulten for alvor. Det er lidt fint nok at være med og når truppen består af den type samt dem som skal klemmer lidt mønter ud, men har opnået det mulige så får man en slap trup. Det er nok gode mennesker, men der skal mere vilje og fight og sult til før vi flytter os. En Drachmann flytter meget og han har vundet titel. Ikke flere over the Hill mætte spillere til OB. Og vi skal kun ansætte vindere.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mme-af-med-mig

                  Fester ved godt at hans dage i klubben er talte. Men ser ud til, at han allerede arbejder lidt i det administrative - spørgsmålet er om der kunne være en fast stilling til ham her, når hans karriere slutter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mme-af-med-mig

                    Fester ved godt at hans dage i klubben er talte. Men ser ud til, at han allerede arbejder lidt i det administrative - spørgsmålet er om der kunne være en fast stilling til ham her, når hans karriere slutter.
                    Håber helt sikkert de finder ud af noget. Kunne være fint at beholde ham i en stilling.

                    Comment


                      Enig. Jeg er simpelthen bare vild med den mand. Han er bare en pissefed type. Han har gjort det over min forventning på banen, og især udenfor. Håber vi kan finde en plads til ham i OB.

                      Comment


                        Gennemført god fyr. Virkelig et mønstereksemplar, som jeg under alt det bedste.

                        Comment


                          Festeren indstiller karrieren i sommeren:
                          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...181724672?s=19
                          Ville glæde mig hvis han kunne blive tilknyttet til klubben i den én eller anden form fordi synes han er en meget god og interessant person.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...87537181724672

                            Det er officielt. Festersen stopper karrieren til sommer. Tak for viljen og din eksemplariske attitude i de år, du har været her!

                            Comment


                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-til-sommer/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Festeren indstiller karrieren i sommeren:
                                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...181724672?s=19
                                Ville glæde mig hvis han kunne blive tilknyttet til klubben i den én eller anden form fordi synes han er en meget god og interessant person.
                                Yderst sympatisk person. Ønsker ham alt det bedste

                                Comment

                                Working...
                                X