Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jul i Ådalen - OBstruktions Julestue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jul i Ådalen - OBstruktions Julestue

    Hver søndag i advent vil vi på OBstruktion sende en video ud, som vi kalder 'Jul i Ådalen - OBstruktions Julestue'. Der er to spillere med af gangen, hvor vi kører noget quiz og lidt snak.

    I første udsendelse, er det Ryan Johnson Laursen og Casper Nielsen der er med, så lav en kop kaffe og nogle æbleskiver, og smid jer i sofaen, mens i bruger 25 minutter på at se videoen.

    Vi håber, i kan lide den!

    http://obstruktion.dk/jul-i-aadalen/

    #2
    Jeg har kun nået at se de første par minutter, men allerede slår tanken mig. Hvad i alverden bestiller klubbens kommunikationsafdeling? Det burde være så nemt for dem, at producere et lignende indslag, hvor man kommer lidt tættere på spillerne i truppen. Måske er det bare mig, men jeg nyder de der små skæve indslag. Det er givetvis ikke for alle, men jeg synes sgu det er meget sjovt.

    Det er lidt ærgerligt, at lyden ikke er bedre. Og man kan altid forbedre lidt på produktionens kvalitet, men det er bare super fedt, at I gider gøre det arbejde, som klubben burde gøre.

    Og så er det altså en af de tykkeste dialekter jeg nogensinde har hørt. Det er en fornøjelse!

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Jeg har kun nået at se de første par minutter, men allerede slår tanken mig. Hvad i alverden bestiller klubbens kommunikationsafdeling? Det burde være så nemt for dem, at producere et lignende indslag, hvor man kommer lidt tættere på spillerne i truppen. Måske er det bare mig, men jeg nyder de der små skæve indslag. Det er givetvis ikke for alle, men jeg synes sgu det er meget sjovt.

      Det er lidt ærgerligt, at lyden ikke er bedre. Og man kan altid forbedre lidt på produktionens kvalitet, men det er bare super fedt, at I gider gøre det arbejde, som klubben burde gøre.

      Og så er det altså en af de tykkeste dialekter jeg nogensinde har hørt. Det er en fornøjelse!
      Vi ved godt, at lyden kunne være meget bedre, og det kunne kvaliteten generelt også. Desværre har vi bare ikke bedre udstyr, og meget begrænsede midler at arbejde med.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Jeg har kun nået at se de første par minutter, men allerede slår tanken mig. Hvad i alverden bestiller klubbens kommunikationsafdeling? Det burde være så nemt for dem, at producere et lignende indslag, hvor man kommer lidt tættere på spillerne i truppen. Måske er det bare mig, men jeg nyder de der små skæve indslag. Det er givetvis ikke for alle, men jeg synes sgu det er meget sjovt.

        Det er lidt ærgerligt, at lyden ikke er bedre. Og man kan altid forbedre lidt på produktionens kvalitet, men det er bare super fedt, at I gider gøre det arbejde, som klubben burde gøre.

        Og så er det altså en af de tykkeste dialekter jeg nogensinde har hørt. Det er en fornøjelse!
        Helt enig! Og så virker de to bare som nogle herlige gutter. Dejligt at se

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Vi ved godt, at lyden kunne være meget bedre, og det kunne kvaliteten generelt også. Desværre har vi bare ikke bedre udstyr, og meget begrænsede midler at arbejde med.
          Det var bestemt heller ikke for at skyde på jer. Jeg er helt klar over, at I har begrænsede midler. I er jo et selvstændigt, non-profit fanmedie, og det gør jo bare jeres arbejde endnu mere prisværdigt. Det var såmænd bare for at komme med lidt feedback.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Det var bestemt heller ikke for at skyde på jer. Jeg er helt klar over, at I har begrænsede midler. I er jo et selvstændigt, non-profit fanmedie, og det gør jo bare jeres arbejde endnu mere prisværdigt. Det var såmænd bare for at komme med lidt feedback.
            Vi er også meget glade for feedback, og vi tager det til os. Der skal både være plads til ros og kritik. Vi er helt med på, at vores ting kan være bedre, men vi gør vores bedste med de midler vi har, og vi nyder at lave de her ting :-)

            Comment


              #7
              Det er altså skide god underholdning :-)
              Det er sgu også stærkt at fyre sådan noget af med begrænsede midler og udstyr. Jeg er vild med det :-)

              Comment


                #8
                Hold nu kæft en video med Ryan og Uffe Beck! 😂

                Comment


                  #9
                  Pissegodt arbejde!
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Vi er klar med det nye afsnit af vores adventskalender. Her 2. søndag i advent er det de to glade drenge, Oliver Christensen og Mathias Jørgensen, der gør os selskab.

                    http://obstruktion.dk/jul-i-aadalen-2-soendag-i-advent/

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Vi er klar med det nye afsnit af vores adventskalender. Her 2. søndag i advent er det de to glade drenge, Oliver Christensen og Mathias Jørgensen, der gør os selskab.

                      http://obstruktion.dk/jul-i-aadalen-2-soendag-i-advent/

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi er klar med det nye afsnit af vores adventskalender. Her 2. søndag i advent er det de to glade drenge, Oliver Christensen og Mathias Jørgensen, der gør os selskab.

                        http://obstruktion.dk/jul-i-aadalen-2-soendag-i-advent/
                        Super 1000 tak

                        Comment


                          #13
                          Så er vi klar med det 3. afsnit af vores adventskalender, Jul i Ådalen. Denne gang er det anføreren og viceanføreren, Janus Drachmann og Jeppe Tverskov, der folder sig ud på slap line.

                          http://obstruktion.dk/jul-i-aadalen-3-soendag-i-advent/

                          Comment


                            #14
                            Endelig fået taget mig sammen til at se dem, for helvede det er godt, og hvor virker Oliver C som en klasse fyr.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Endelig fået taget mig sammen til at se dem, for helvede det er godt, og hvor virker Oliver C som en klasse fyr.
                              Oliver er en kanon fyr. Han er altid klar med en fed bemærkning. Der er kæmpe legende potentiale i ham.

                              Comment

                              Working...
                              X