Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Den var godt nok svær at se, men godt opspil.

    Comment


      #77
      Desler trænger til at få nye græsgange.

      Comment


        #78
        Det er en sløj kamp med OB som den mindst ringe.

        Comment


          #79
          Hobro er ufarlige, så den rigtige kamp at skifte Kløve for JJT

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
            Hobro spilleren løber Drachmann ned som i amerikansk fodbold uden at være i nærheden af bolden, men den dømmes ikke. Linien er der ikke rigtig i dag fra dommeren :D
            Helt enig. Det er en mystisk linje der er lagt.

            Comment


              #81
              Hobro ligner det dårligst besatte hold i superligaen.
              Sabbi, venstre back og Mistrati kan noget, ellers er det godt nok tyndt.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det er en sløj kamp med OB som den mindst ringe.
                Hobro vil ikke åbne før vi scorer anden gang. Så giv os et mål mere snart og der bliver til fire eller fem i dag.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Helt enig. Det er en mystisk linje der er lagt.
                  Hvis vi skal være lidt flinke, så er det ikke specielt mange kendelser der er gået skævt. Lige de to jeg nævner er dog temmelig mærkelige.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                    Hvis vi skal være lidt flinke, så er det ikke specielt mange kendelser der er gået skævt. Lige de to jeg nævner er dog temmelig mærkelige.
                    Altså der er offside på det annullerede mål, ikke meget ... men lidt er jo nok :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                      Han spiller da fint. Han er den af vores midtbanespillere der bliver dækket klart tættest op og han får alligevel vist mere end Kløve.
                      baseret på de første 20-30 min er jeg ikke enig. Han lykkedes med intet

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Altså der er offside på det annullerede mål, ikke meget ... men lidt er jo nok :).
                        Nu missede jeg den, da den blev vist igen i pausen, men i slow synes jeg det var svært at se, at Desler, forsvarsspilleren og Helenius ikke var stort set på linje. Hvis Helenius har været en smule foran de andre er det i hvert fald godt spottet af linjedommeren.

                        Når det er sagt, er det skidt, vi ikke komemr foran med en pind mere. Hobro kan umuligt komme lige så dårligt ud til anden halvleg, som de gjorde til første. Får vi et mål mere relativt hurtigt, tror jeg dog også godt det kan blive en sejr af de større.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          baseret på de første 20-30 min er jeg ikke enig. Han lykkedes med intet
                          det passer jo ikke.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Nu missede jeg den, da den blev vist igen i pausen, men i slow synes jeg det var svært at se, at Desler, forsvarsspilleren og Helenius ikke var stort set på linje. Hvis Helenius har været en smule foran de andre er det i hvert fald godt spottet af linjedommeren.

                            Når det er sagt, er det skidt, vi ikke komemr foran med en pind mere. Hobro kan umuligt komme lige så dårligt ud til anden halvleg, som de gjorde til første. Får vi et mål mere relativt hurtigt, tror jeg dog også godt det kan blive en sejr af de større.
                            Hobro er i hvert fald ringe nok defensivt til at i kan score igen, OB´s spil fungerer bare ikke specielt godt og Hobro HAR et par gode spillere rent offensivt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #89
                              For helvede Hele...

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                For helvede Hele...
                                Præcis! Godt timet løb og aflevering, men hovedstødet er jo helt væk.

                                Comment

                                Working...
                                X